وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آیا می دانید چه مردانی جذاب واقعی هستند ؟!

آیا می دانید چه مردانی جذاب واقعی هستند ؟!
دانشمندان كشف كرده‌اند طول انگشتان دست مردان نسبت بالایی با محبوبیت آنها دارد. بر اساس تحقیق دانشمندان دانشگاه اسكاتلندی Stirling و پژوهشگرانی از شهر ژنو، نسبت طول انگشت حلقه با انگشت اشاره می‌تواند گویای جذابیت مردها باشد.محققان برای رسیدن به این نتیجه سه عامل را مورد بررسی قرار دادند: چهره‌ مردها، بوی بدن و جذابیت صدایشان.
 
آنها برای انجام این تحقیق از ۴۹ مرد در سنین ۱۸ تا ۳۳ سال و برای ارزیابی این عوامل از چند دانشجوی دختر بین ۱۸تا ۳۴ سال استفاده كردند. دررابطه با اندازه گیری نسبت طول انگشت، آنها طول انگشت اشاره را بر طول انگشت حلقه تقسیم كردند. اگر طول آن دو انگشت برابر باشد، رقم حاصل شده یك است اما اگر طول انگشت حلقه بیشتر باشد رقم حاصل شده كوچك‌تر از یك خواهد بود.
در آزمایش دانشمندان، مردهایی كه عدد حاصل شده در مورد آنها كوچك‌تر از یك بود، از طرف خانم‌ها بیشتر به عنوان «جذاب» ارزیابی می‌شدند. این مردها معمولا چهره قرینه‌ای داشتند.

در این پژوهش ارتباط طول انگشت با جذابیت صدا یا بوی بدن فرد نیز مورد تحقیق قرار گرفت. به همین دلیل شركت‌كنندگان باید با صدای خود چند جمله ضبط كنند و برای بررسی بوی بدن، زیر بغل خود به مدت ۲۴ ساعت یك پنبه بگذارند اما دانشمندان در این زمینه هیچ‌گونه ارتباطی بین صدا یا بوی بدن فرد با طول انگشت كشف نكردند.

نسبت انگشت حلقه و انگشت اشاره همچنین نمایانگر آن است كه انسان‌ها در دوران جنینی از بدن مادر خود چه هورمون‌هایی دریافت كردند.
دانشمندان كشف كرده‌اند كه رشد انگشت حلقه وابسته به میزان تراكم هورمون تستسترون است.
این گروه علمی در نتایج خود داده‌هایی كشف كردند كه نشان می‌دهند هورمون‌های رحم مادر روی چهره جنین نیز تاثیر می‌گذارند.
در گذشته تحقیقاتی در مورد طول انگشت انسان منتشر شده بود. بر اساس یك پژوهش بریتانیایی كسانی كه در بازار بورس كار می‌كنند، اگر انگشت حلقه‌شان بلندتر از انگشت اشاره‌‌شان باشد، در معاملات خود بیشتر سود می‌برند.
بر اساس تحقیقی دیگر مردهایی كه دانشمند یا پژوهشگر هستند، معمولا انگشت اشاره بلندتری دارند.