وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شاهکار جدید ایران خودرو ، سمند بدون دنده عقب!!

شاهکار جدید ایران خودرو ، سمند بدون دنده عقب!!
اظهارنظرهای مختلف درباره کیفیت پایین خودروهای تولید داخل و در مقابل آن بالا بودن قیمت آن‌ها را این روزها در هر محفل و جمعی شنیده می‌شود . به ویژه این‌که اگر یکی از اقوام یا نزدیکانتان به تازگی خودرویی از خودروسازان داخلی خریداری کرده باشد، قطعا صحت این گفته را تایید خواهید کرد.

به گزارش ایران ناز به نقل از جام جم،کیفیت پایین خودروهای ساخت داخل و پیدا شدن چندین مورد اشکال و ایراد در سیستم‌های مختلف خودروهای صفر کیلومتر خریداری شده، به حدی است که فریاد مصرف‌کنندگان را در آورده به طوری که در تمام محافل عمومی و خصوصی در این خصوص اظهارنظر می‌‌کنند.

در یکی از همین محافل با مردی روبرو شده که پس از خریداری خودروی سمند صفر کیلومتر از ایران خودرو، متوجه شده این خودرو «دنده عقب» ندارد.

این خریدار بدشانس پس از تحویل گرفتن خودروی سمند از ایران خودرو، آن را به پارکینگ منزلش منتقل کرده بود، اما هنگامی که قصد خروج از پارکینگ را داشت هر چه تلاش کرد نتوانست خودرو را در حالت دنده عقب قرار دهد از این رو پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های فراوان، به ناچار با مرکز امداد خودرو تماس گرفت و ماموران این مرکز پس از حضور در پارکینگ منزل خریدار و بررسی خودرو، به او اعلام کرده‌اند که در این خودرو سیستم دنده عقب تعبیه نشده است.

بر اساس این گزارش، ماموران امداد خودرو نیز که از دیدن این اتفاق عجیب و غریب بسیار متعجب شده بودند، خودروی مذکور را به کارخانه بازگرداندند و از مالک خودرو خواستند تا یک ماه برای تعمیر این خودرو صبر کند. پیگیری های خبرنگار ما حاکی‌است که پس از یک ماه ، خودروی مذکور به سیستم دنده عقب مجهز شد و به مالکش تحویل داده شد.