وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشای رسوایی اخلاقی بازیگر معروف هالیوود+عکس

افشای رسوایی اخلاقی بازیگر معروف هالیوود+عکس
به گزارش ایران ناز اخیرا یک زن آمریکایی به نام کاپری اندرسون ادعا کرده  که هنرپیشه سرشناس سینمای هالیوودی چارلی شین از وی سوء استفاده کرده و برای جلوگیری از منتشر شدن خبر این رسوایی بیست هزار دلار رشوه به وی پیشنهاد داده است.
 
بر اساس گزارش های منتشر شده کاپری اندرسون با وجود اینکه می داند حرف زدن درباره این رسوایی برای وی دردسرهای بسیاری را به همراه خواهد داشت تصمیم گرفته است پرده از این موضوع بردارد و از چارلی شین شکایت کند.
 
افشای رسوایی اخلاقی بازیگر معروف هالیوود+عکس
این زن در گفتگو با شبکه اِی.بی.سی نیوز با بیان اینکه این اتفاق در هتل پلازای نیویورک رخ داده، از تلاش های چارلی شین برای سرپوش گذاشتن این رسوایی صحبت کرد و افزود، چارلی با دادن حق السکوت به من میخواست مرا وادار کند در مورد این موضوع با کسی صحبت نکنم و به نوعی بر موضوع سرپوش بگذارم اما این اتفاقی است که افتاده.

این بازیگر مشهور به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی دو و نفر نصفی در سال های اخیر بیش از همه  به شهرت رسید، البته وی پیش از این هم سابقه چنین رفتارهایی را داشته است. او یک بار به جرم ضرب و شتم یکی از دوستانش و یک بار هم به خاطر ضرب و شتم همسر کنونی اش بروک مولر تحت تعقیب قرار گرفت.