وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار خبر جعلی حمله آمریکا به ایران در فیسبوک !!!

انتشار خبر جعلی حمله آمریکا به ایران در فیسبوک !!!
به گزارش ایران ناز به نقل از دیجیتال ژورنال در این خبر فوری که در فیس‌بوک منتشر شده است، ادعا شده که آمریکا به ایران و عربستان سعودی حمله کرده و این آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود، این در شرایطی است که در صورتی که کاربر اقدام به تماشای این فایل ویدئویی کند، هیچ ویدئویی پخش نخواهد شد، اما یک ویروس وارد رایانه شخصی کاربران خواهد شد.

این نسخه ویدئویی با عنوان «حمله آمریکا به ایران و عربستان» منتشر شده و در آن توصیف زیر نیز ارائه شده است: آیا جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد؟ این فایل ویدئویی با این عنوان باعث فریب مردم و جذب آنان به تماشای این ویدئو که به عنوان یک خبر فوری بر روی سایت فیس‌بوک قرار گرفته است، می‌شود که هدف از آن به تله انداختن کاربران فیس‌بوک و به بیان دیگر اقدامی برای جاسوسی و گردآوری اطلاعات از قربانیان خود است.

پیغام‌هایی که بر روی این ویدئو قرار داده شده است، در واقع حاوی نوعی ویروس است که بر روی کامپیوتر شخصی کاربران نصب می‌شود و به طور خودکار در کامپیوتر منتشر خواهد شد. پس از نصب ویروس، افرادی که قربانی آن شده‌اند، با هر بار کلیک کردن بر روی آن باعث انتشار هر چه بیشتر این ویروس خواهند شد.

این در شرایطی است که پیش از این نیز در فیس‌بوک اقدام به سوء استفاده از چندین حادثه مهم در سطح دنیا شده است که برخی از این اقدامات جعلی و دروغ بوده است.