وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی با 14 فرزند، بدون هیچ رابطه ای با زنان! +عکس

مردی با 14 فرزند، بدون هیچ رابطه ای با زنان! +عکس
به گزارش ایران ناز این مرد ۳۶ ساله اهل فرمونت کالیفرنیا بدون داشتن حتی یک رابطه جنسی در طول زندگی خود صاحب ۱۴ فرزند شده است. ترنت آرسلانت ۳۶ ساله که یک مهندس شاغل در شرکت HP است داستان خود را در برنامه تلویزیونی اندرسون کوپر اینگونه بیان کرد که او میل جنسی خود را با اهدای اسپرم به زوج های فاقد فرزند ارضا میکند.
 
آرسلانت می گوید: من هیچ علاقه ای به رابطه جنسی ندارم. در حالیکه سن من به چهل سال می رسد من یک مرد باکره هستم. در حین برنامه آرسلانت کودکی ۲ ساله را ملاقات می کند که یکی از فرزندانی است که بوسیله اسپرم های اهدایی او به دنیا آمده است.
 
مردی با 14 فرزند، بدون هیچ رابطه ای با زنان! +عکس
 
در صحنه ای عاطفی و زیبا آرسلانت در مورد فرزند خونی اش گفت: من خوشحالم که فرزندم سالم است و در کانون گرم خانواده اش زندگی می کند. این مرد باکره ۱۴ فرزند دارد. آرسلانت به واسطه مشاهده یک تبلیغ اینترنتی این اعانه ارگانیک را پرداخت ام اکنون باید پاسخگوی سازمان سلامت آمریکا باشد مبنی بر اینکه روش اهدای اسپرم او شاید ممکن بود سبب به دنیا آمدن فرزندانی مبتلا به HIV گردد.
 
سازمان FDA  شکواییه ای از آرسلانت و کلینیک دریافت کننده اسپرم او انجام داده که به واسطه آن ممکن است وی و کلینیک مربوطه علاوه بر جریمه پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به یک سال حبس نیز محکوم گردند.