وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی از مانکن زیبا و جاسوس سابقه دار روسیه

عکس هایی از مانکن زیبا و جاسوس سابقه دار روسیه
خانم آنا چپ من نام زنی است که در گذشته در ایالات متحده آمریکا برای روسیه به جاسوسی می پرداخت، او سالها با هویت جعلى در آمریكا سكونت داشت و مامور انجام یکی از بزرگترین ماموریت های جاسوسی روسیه در امریکا بود که با تلاش نیروهای اطلاعاتی امریکا شناسایی و به همراه 9 تن دیگر به روسیه بازگردانده شد.
تصویر زیر مربوط به انتقال اطلاعات آنا به یک شخص روسی در نیویورک است
 

عکس هایی از مانکن زیبا و جاسوس سابقه دار روسیه

به گزارش ایران ناز آنا چپمن كه نام حقیقى وى آنیا كوشچنكو است پس از بازداشت در ماه ژوییه پس از مدت كوتاهى به همراه 8 نفر دیگرى كه در این حلقه جاسوسی قرار داشتند با تعدادى از زندانىان كه به خاطر جاسوسى براى آمریكا و بریتانیا سالها در روسیه بازداشت بودند معاوضه شدند.
 

درزمان اخراج این 9 جاسوس ولادیمیر پوتین سمت نخست وزیری داشت و با ملاقات او این زن جوان را به عنوان یکی از شجاعترین زنان روس معرفی کرد و به تمام ۹ نفرى كه در این حلقه جاسوسى قرار داشتند مهمترین نشان افتخار روسیه را اهدا كرد.
 

اما وی پس از بازگشت همانند دیگر اخراجی ها به دنبال زندگی ساکت و دور از رسانه ها نبود و  به علت زیبایی و جذابیت هاى زنانه خود به شهرت فراوانى رسید ، او بعد ازاین اتفاق در سال 2010 به حرفه مدلینگ پرداخته است.
 

 
اولین اجرای وی مربوط به سال 2010 است که در نمایشگاه مد مرسدس بنز در روسیه شرکت کرد. او اکنون در نمایشگاه مد آنتالیای ترکیه حضور دارد و به عنوان مدلی مشهور در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.