وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خداحافظی پرویز پرستویی با دنیای بازیگری و سینما!

خداحافظی پرویز پرستویی با دنیای بازیگری و سینما!
به گزارش ایران ناز به نقل از جوان آنلاین پرویز پرستویی كه سابقه ایفای نقش در فیلمها و سریال های مختلفی همچون : آژانس شیشه‌ای، آشپزباشی، سیزده ۵۹، موج مرده، آدم برفی، سریال امام علی(ع)، كتاب قانون، دوئل، مارمولك را دارد؛ مدتی است از دنیای بازیگری كناره‌گیری كرده و این روزها در روستای زادگاه خود مشغول به زندگی است.

پرستویی اهل روستایی در حوالی همدان است. این بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون پس از كناره‌گیری از بازیگری این روزها در روستای پدری خود مشغول كشاورزی است و زندگی جدیدی را در پیش گرفته است.

 

خداحافظی پرویز پرستویی با دنیای بازیگری و سینما!
تاكنون كارگردان‌های زیادی تلاش كرده‌اند تا او را دوباره به دنیای بازیگری بازگردانند، اما پرستویی كه گفته می‌شود از لحاظ روحی آمادگی حضور مجدد در سینما را ندارد به تمامی این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. نكته جالب توجه این است كه پرستویی حتی حاضر به ایفای نقش در پروژه «چ» به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا نیز نشده است.
پرستویی تاكنون پنج تجربه همكاری با حاتمی كیا داشته و بهترین نقش‌های خود را نیز در آثار این كارگردان ایفا كرده است، اما به دلیل شرایط خاص خود حاضر نشده در این فیلم ایفای نقش كند و طبق شنیده‌ها، پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی این پروژه برای ایفای نقش شهید چمران نیز سبب نشده تا پرستویی از تصمیم خود منصرف شود.
 
طبق اطلاعات رسیده هنوز از دلیل این تصمیم عجیب پرستویی اطلاعی در دست نیست، اما روزنامه «جوان» امیدوار است كه این بازیگر ارزشمند و متعهد سینما و تلویزیون بار دیگر با حضور در آثار نمایشی، سینمای ایران را مورد توجه قرار دهد. فیلم‌ های خرس و من و زیبا آخرین آثاری است كه پرستویی در آنها ایفای نقش كرده و در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است.