وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسر مردی بخاطر شباهت زیاد به بابا نوئل! +عکس

دردسر مردی بخاطر شباهت زیاد به بابا نوئل! +عکس
شباهت بسیار زیاد توماس تولبرت با موها ، ریش و سبیلی به سفیدی برف با بابا نوئل یا سانتا كلاوس مانند سیبی است كه از وسط نصف كرده اند. به گزارش ایران ناز این شباهت با اینكه موجب شهرت توماس شده اما گاهی نیز برای این مرد دردسر ساز میشود.

توماس تولبرت به اندازه ای شبیه بابا نوئل است كه اغلب كودكان هنگام مشاهده او از وی تقاضای عكس یادگاری یا امضا از وی می كنند. با این حال، گاهی شباهت توماس به بابانوئل به مذاق برخی خوش نمی آید. اخیرا توماس برای گردش به دیسنی ورلد فلوریدا رفته بود.

 

دردسر مردی بخاطر شباهت زیاد به بابا نوئل! +عکس
 
اندكی بعد وقتی كودكان در پارك تفریحات دیسنی به دور توماس جمع شدند، كاركنان پارك كه مایل نبودند ستارگانی مانند میكی ماوس و دانلد داك تحت الشعاع حضور توماس قرار بگیرند از او خواستند یا كودكان را از خود دور كند یا از پارك بیرون برود.

توماس كه نمی خواست كودكان را برنجاند از پارك دیسنی ورلد بیرون آمد. این ماجرا واكنش های منفی رسانه ها را علیه مدیریت پارك برانگیخت و مدیریت پارك دیسنی ورلد در دفاع ازخود مدعی شد كه از توماس نخواسته كه پارك را ترك كند.

پس از این ماجرا نیز برای توماس تعداد زیادی بلیت ورودیه رایگان به پارك از سوی مدیریت ارسال شد. اما توماس به شبكه NBC News گفت كه دیگر هرگز پا به پارك های تفریحات دیسنی نخواهد گذاشت.