وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز یکشنبه 22 مرداد 1391

فال و طالع بینی روز یکشنبه 22 مرداد 1391
فروردین:
 معمولاً شما ترجیح می‌دهید به جای برنامه‌ریزی كردن و طبق برنامه مشخص كار كردن، به طور غریزی كاری را انجام دهید. شما زمانی كه ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها و روابط محدود می‌كنید، احساس می‌كنید كه تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراین وقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلف می‌كنید. به جای مخالفت كردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرار داده تا بازده كاریتان بیشتر شود.
 
اردیبهشت:
امروز شما به خودتان كاملاً اطمینان دارید، چرا كه می‌دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده كارتان را شروع كرده‌اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح كردن را از دست داده‌اید، كمی هم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نكنید؛ شما همیشه می توانید تفریح كنید، اما كارهای واجب و فوری را نمی توانید به روز بعد موكول كنید.
 
خرداد:
امروز شما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگری ندارید.حتی فكر كردن به اینكه اتفاقاتی كه در خانه روی داده است را نادیده بگیرید، یك لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحركی خانواده می‌تواند آشفته كننده باشد، اما حالا وقت این است كه به احساسات افراد دیگر نیز توجه كرده و با نوعی از فعالیت كه بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.
 
تیر:
شما امروز به راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید، برای اینكه می‌دانید این موضوع مثل این است كه احساسات خود را مخفی كنید. اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شاید افراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امكان دارد روابطتان را محدود كنید و بحثهای حساستان را در یك روز دیگر و با فردی شایسته‌تر داشته باشید.
 
مرداد:
امروز كار كردن شما را ناراحت می‌كند، چراكه شما فرصت خوش بودن و تفریح كردن را از دست داده اید. شما كارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این كارها سرگرم و خوشحال كنید. در مورد این موضوع منطقی فكر كنید و آنچه را كه می‌خواهید بر ضد اموری كه بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی كنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.
 
شهریور:
شما امروز احساس خودمانی بودن می‌كنید، برای اینكه به یك راه حل منطقی دست یافته‌اید و می‌توانید آن را عملی كنید. خوشبختانه حالا شما كاملاً انعطاف پذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساس رضایت كامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی كه می‌افتد را ببینید. قبول كردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملی قابل ستایش است.
 
مهر:
امروز حوادث عجیبی برایتان اتفاق می‌افتد، برای اینكه قدرت تخیل شما خیلی قوی است و می‌تواند به واقعیت هم نزدیك شود. اما رویای شما لزوماً داشتن یك عالم طلا و داشتن رنگین كمان نیست. حتی در این روزهای روشن تابستانی شما به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌روید. به جای شكایت كردن به خاطر انجام دادن كارهایتان، به خاطر توانایی‌هایی كه خدا بهتان اعطا كرده سپاسگزار باشید.
 
آبان:
همیشه قبل از اینكه گفتگویی را آغاز كنید، قبلاً به حرفهایی كه می‌خواهید بزنید فكر كنید، چرا كه امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌كند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب كنید. فهم اینكه شما ممكن است تمام حرفهایی كه زده می‌شود را به طور كامل متوجه نشوید، برای اینكه قبل از حرف زدن فكر كنید، دلیل خوبی است.
 
آذر:
امروز مشكل اصلی شما این است كه ترجیح می دهید تفریح كنید، ولی باید كارهایتان را تمام كنید. وظایف خیلی زیادتان باعث شده شما ترتیبی بدهید كه از انجام دادنشان فرار كنید و یا حداقل برای گردش كردن از خانه بیرون بروید. اما عاقلانه است كه تا موقعی كه كارهایتان را تمام نكرده‌اید این برنامه هایتان را به تعویق بیندازید، وگرنه هرگز نخواهید توانست از لحظه‌های خوشتان لذت ببرید.
 
دی:
شما دوست ندارید خیلی آسیب پذیر به نظر برسید، اما ماه به نشانه شما بازگشته است و مطمئناً می‌تواند شما را راضی كند. اگرچه شما از نظر احساسی لزوماً خیلی پرشور و حرارت نیستید، ولی كاملاً قادر هستید بدون اینكه به حریم دیگران تجاوز كنید در مورد احساسات خود صحبت كنید. حتی اگر می‌خواهید بازتر صحبت كنید، از محدودیتهایی كه آداب و رسوم معاشرت برایتان تعیین كرده است پیروی كنید.
 
بهمن:
حالا كه شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فكر نكنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا كرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی كار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید كه چگونه می توانید انرژی هایی كه برای این موضوع صرف كرده‌اید را آزاد كنید. پنهان كردن رازها با پنهان كردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.
 
اسفند:
با ظاهرسازی‌های ناراحت كننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینكه این جور حركات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید كه می‌توانید رویشان حساب كنید و امروز هم آنها به كمكتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نكنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این كه كسانی از شما حمایت می‌كنند شكی وجود ندارد.