وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخش سریالی دیدنی بعد از 25 سال !!+ تصویر

پخش سریالی دیدنی بعد از 25 سال !!+ تصویر
سریال «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی پس از 25 سال از تلویزیون پخش می‌شود.
به گزارش ایران ناز مجموعه تلویزیونی «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی سال 1366 از شبکه یک روی آنتن رفت، سریالی که ساخت آن حدود سه سال طول کشیده بود.

حالا بعد از گذشت 25 سال شبکه آی‌فیلم این مجموعه را بار دیگر روی آنتن می‌برد.
 

بهروز افخمی و علیرضا مجلل در پشت صحنه سریال «کوچک جنگلی»
 
«کوچک جنگلی» با بازی علیرضا مجلل به نقش میرزا کوچک خان جنگلی گوشه‌ای از تاریخ قیام جنگل را به تصویر می‌کشد. این سریال روایتگر مبارزه میرزا کوچک خان در کنار دکتر حشمت، خالو قربان و دیگر یارانشان با دولت مرکزی است و به لحاظ تاریخی با جنگ جهانی اول مقارن است.

مهدی هاشمی، جهانگیر الماسی، حسین خانی‌بیک، اکبر معززی، عنایت شفیعی، جمشید گرگین، عباس امیری، محمد مطیع، فتحعلی اویسی، هادی مقدم، داود رشیدی، حسین محجوب، منوچهر حامدی، اکبر سنگی، بهروز بقائی، صادق هاتفی، پرویز شاهین‌خو، رسول نجفیان، پروانه معصومی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.
 

مهدی هاشمی با نقش دکتر حشمت
 
فیلمنامه «کوچک جنگلی» را ناصر تقوایی نوشت و ابتدا قرار بود خودش آن را کارگردانی کند، اما در نهایت از کار کنار کشید و افخمی جایگزین او شد. افخمی به همراه امرالله احمدجو و احمد مرادپور فیلمنامه را بازنویسی کردند.

فیلمنامه بر اساس کتاب «سردار جنگل» نوشته ابراهیم فخرائی و با نگاهی به داستان «مردی از جنگل» نوشته احمد احرار نوشته شد. بعدها از روی سریال «کوچک جنگلی» یک فیلم سینمایی با عنوان «تفنگ‌های سحرگاه» ساخته شد.

«کوچک جنگلی» از چهارشنبه اول شهریور هر شب ساعت 22:30 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.