وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیگر شدن خواننده معروف و سرشناس ایران +عکس

بازیگر شدن خواننده معروف و سرشناس ایران +عکس
آقای رضا صادقی خواننده پاپ سرشناس كشور كه طرفداران خاص خود را دارد امروز پس از مدت ها فعالیت در عرصه موسیقی با قدم گذاشتن به دنیای سینما مسیر تازه ای را تجربه كرده است.به گزارش پارس ناز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا صادقی ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در شهر بندرعباس به دنیا آمد و اصالتش از شهری زیبا به نام میناب (آنامیس) است.

با توجه به اینكه رضا صادقی در خانواده ای مذهبی متولد شده، خواندن را ابتدا با تلاوت قرآن كریم در سن ۱۶ سالگی آغاز كرد. علاقه مندی این خواننده مشهور به مسائل هنری باعث شد تا در زمینه موسیقی فعالیت خود را آغاز كند.نخستین جرقه فكری صادقی، با توجه به امكانات محدود بندرعباس در سال ۱۳۶۸ زده شد به صورتی كه او با مطالعه كتاب های متفاوت در این راستا، زمینه ساختار فكری خود را در مورد این هنر استحكام بخشید.

ایران ناز، علاقه رضا صادقی به موسیقی مدرن باعث شد تا از نگاه موسیقیدانان بزرگ برای بعد كاری خود استفاده كند و در سال ۱۳۷۱ نخستین ‌آهنگ خود را با عنوان راز عشق ساخت. این خواننده عرصه موسیقی پاپ كشورمان در سال ۱۳۷۲ نخستین كار خود را با عنوان راز عشق در قالب كاست روانه بازار موسیقی كرد كه حركتی تازه در این مسیر به شمار می‌رفت.وی پس از آن همكاری خود را با گروه هنری كیمیا آغاز كرد و آلبوم های گل لاله، رویای شیرین،‌ مستانه، دیوانه را عرضه كرد.

 
بازیگر شدن خواننده معروف و سرشناس ایران +عکس
صادقی پس از آلبوم گل لاله همكاری خود را با گروه كیمیا قطع كرده و برای پیشرفت در كار به تهران آمد.صادقی در سال ۱۳۷۳ با كمی دقت دومین كار خود را با عنوان بال پرواز ارائه كرد كه بعد از آن كاست نظر عموم نسبت به كارهای او جلب شد و او با شوق بیشتری به كسب تجربه و اطلاعات به سمت جلو حركت می كرد اما بنا به دلایلی در سال ۱۳۷۴ به طور موقت دست از كارهای هنری برداشت و شاید همان مدت نیز برای این خواننده جوان زمان پرباری بود و اواخر این سال با ارائه كاستی با نام كلاغ غارغاری شروع دوباره اما تا حدودی قوی تر از قبل را تجربه كرد.

علاقه زیاد رضا صادقی به هنرمندانی چون استاد ناصر چشم آذر و بابك بیات باعث شد تا به كارهای این اساتید و بزرگانی دیگر، توجه خاص داشته باشد و كارهای او تحت شعاع آن ها قرار گرفت.صادقی در زمینه شعر و ادبیات نیز فعالیت دارد و ارادت او به شاعرانی همچون مهدی اخوان ثالث، حافظ، مولانا، سهراب سپهری، احمد شاملو و ماگوت بیگل باعث شد از ذهنیت فكری آن ها را در راه خود بهره بگیرد.

نكته حائز اهمیت این است كه ۹۵ درصد كارهای رضا صادقی با كلام های خود اوست و در سال ۱۳۷۵ كاست گل لاله را روانه بازار كرد كه به نوعی با كارهای پیشین او متفاوت بود.صادقی به طور نسبی، سیری صعودی را دنبال كرد به طوری كه در سال ۱۳۷۶ بندر قدیم سال ۱۳۷۷ مستانه و دیوانه و در سال ۱۳۷۸ رویای شیرین و ده ثانیه را با هم در یك سال ارائه داد.

سال ۱۳۷۹ برای این خواننده موسیقی پاپ، سالی سرشار از آرامش و كسب تجربه بود و یك حادثه زیبا در رویاهای او، لحظه ها را برایش سرشار كرده بود تا اینكه در سال ۱۳۸۰ كاست عاشقم من را كه با گیتار اجرا شد روانه بازار كرد كه از استقبال بی نظیری برخوردار شد البته این كاست پیش از ویرایش، روانه بازار شد كه این موضوع جای بحثی طولانی را به جای گذاشت.آن حادثه زیبا و رویایی كه بیش از این از آن سخن به میان آمد، نگاه تازه او به عشق و عاشق شدن و دیدن زشتی ها با نگاهی دیگر بود.

ایران ناز، صادقی مدت ۸ سال پیراهن مشكی بر تن داشت و همه مردم او را مشكی پوش می شناختند تا اینكه در سال ۱۳۸۱ كاست حكایت مشكی پوش را به مردمی تقدیم كرد كه سالها او را به اوج سوق می دادند.حكایت مشكی پوش در واقع آغازی است كه برای حركتی از نوع مشكی پوش برای دنیایی زیبا كه مشكی هم در آن زیبایی جای خاصی دارد.

رضا صادقی با همسفر آهنین خود به نام عصا به سوی دنیای سبز فردا به پیش می رود شاید خود او هم می‌داند كه مانده تا برف زمین آب شود اما او با گرمایی كه از جنوب ایران به ارث برده، این برف ها را آب می كند.این خواننده محبوب نسل جوان كشورمان، در سال ۱۳۸۲ با فكری نو آلبومی فوق العاده را طراحی كرد و در سال ۱۳۸۳ آلبوم خود را به مخاطبانش هدیه داد كه نام این اثر مشكی رنگ عشقه بود كه با انتشار این آلبوم بسیاری از مردم صادقی را شناختند.

این خواننده پاپ در سال ۱۳۸۴ آلبوم پیراهن مشكی من را به هوادارانش تقدیم كرد.سال ۱۳۸۵ سال درخشش دوباره رضا صادقی با آلبوم وایسا دنیا بود كه از آن به بعد، تمام مردم ایران حداقل، قطعه دنیای رضا صادقی را گوش كرده بودند.

 
از سایر آثار منتشر شده رضا صادقی می‌توان به آلبوم های كما در سال ۱۳۸۲ پرچم مشكی در سال ۱۳۸۳ دلم برات میسوزه در سال ۱۳۸۴ آلبوم غیر رسمی چقدر سخته در سال ۱۳۸۸ یكی بود یكی نبود در سال ۱۳۸۸ ،‌سلام آقا كه دو قطعه در وصف امام حسین(ع) بود در سال ۱۳۸۸ ، هشت كه شامل قطعه ای در وصف امام رضا(ع) در سال ۱۳۸۹ و دیگه مشكی نمی پوشم در سال ۱۳۹۰ اشاره كرد.

رضا صادقی در فروردین ماه سال ۱۳۹۱ و به گفته خودش به لطف پدر و مادر عزیزش، به جمع خوانندگان متاهل پیوست.همچنین بهنام ابطحی، آهنگساز مطرح كشورمان موسیقی فیلم سینمایی پایان دوم به كارگردانی یعقوب غفاری را ساخته كه رضا صادقی نیز ترانه های این اثر را می‌خواند.آلبوم دیگه مشكی نمی پوشم قرار بود با نام های ۱۲۱ و یادگاری منتشر شود كه به این عنوان تغییر پیدا كرد.

همچنین صادقی در فیلمی با نام بی خداحافظی نیز به ایفای نقش پرداخته كه داستان این اثر در رابطه با زندگی این خواننده مشكی پوش است.همچنین رضا صادقی با بابك جهانبخش، خواننده پراحساس ژانر موسیقی پاپ كشورمان نیز رابطه خوبی دارد كه نمود این رابطه، در همكاری وی با جهانبخش در جدیدترین آلبوم این خواننده با عنوان من و بارون و در قطعه ای با همین عنوان محسوس است.