وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توصیه هایی برای از بین بردن چربی اضافی بدن

توصیه هایی برای از بین بردن چربی اضافی بدن
برای از بین بردن سلولیت، راه حل معجزه آسایی وجود ندارد. فقط باید صبر داشت زیرا برای از بین رفتن سلولیت، زمان زیادی مورد نیاز است. اصول اولیه بسیار ساده اند: تغذیۀ سالم، ماساژ و فعالیت جسمی منظم. با این حال، می‌توان چند ترفند به این موارد اضافه کرد تا نتیجه عیان تر و سریع تر باشد، در این نوشتار تمرکزمان بر روی استفاده از عصاره های گیاهی برای رفع این معضل است.

عصاره های گیاهی ضد سلولیت
سرو، سدر، لیمو، سرو کوهی، شمعدانی، رازیانه، فلفل سیاه، گریپ فروت، آویشن قرمز، دارچین، اکلیل کوهی، مریم گلی، گل پر، و اسطخودوس؛ اینها عصاره های گیاهی هستند که رقیق شدۀ آنها را می‌توان برای ماساژ استفاده کرد، یا در آب حمام ریخت، یا بر روی دستکش ماساژ مالید.

ماساژ به کمک عصاره های گیاهی: هر روز، حتی دو بار در روز
25 میلی لیتر روغن بادام شیرین، 8 قطره عصارۀ لیمو و 8 قطره عصارۀ سرو را با هم مخلوط کنید. آن را در 60 میلی لیتر روغن گیاهی (روغن بادام شیرین، روغن زیتون، روغن آرگان،عصاره گل همیشه بهار، و…)، 40 قطره عصارۀ سرو، 10 قطره عصارۀ لیمو، 30 قطره عصارۀ سدر آتلانتیکی، 10 قطره عصارۀ اوکالیپتوس، و 30 قطره عصارۀ سرو کوهی رقیق نمایید. هر صبح و شب، ناحیه هایی را که سلولیت در آنها جمع شده، ماساژ دهید (یا حداقل یک بار در روز). ماساژها حداقل باید 5 دقیقه طول بکشند. بهتر است ماساژها را با چند حرکت فیتنس تکمیل کنید.

حمام های ضد سلولیت: یک بار در هفته
مخلوط عصاره های گیاهی تان را به این ترتیب آماده کنید: 2 مشت نمک دریا، 2 قاشق سوپ خوری شیر، 3 قطره عصارۀ لیمو، 3 قطره عصارۀ سرو و 5 قطره عصارۀ اسطخودوس. سپس این مخلوط را به ترکیب آب گرم حمام تان اضافه کنید. حواستان باشد که بیش از 20 دقیقه در این آب نمانید. و هنگام خروج از آب، به خوبی پاهای تان را با آب سرد از پایین به سمت بالای ران ها آب کشی نمایید. سپس پاهای تان را با قدرت به وسیلۀ یک حوله خشک کنید.

توصیه های دیگر برای از بین بردن سلولیت
مقدار نمک غذاهای تان را کم کنید. در تغذیه تان سهم فیبرها، میوه ها و سبزیجات را افزایش و میزان چربی های حیوانی را کاهش دهید. به طور منظم و به مقدار زیاد آب بنوشید، در روز باید 1 و نیم لیتر آب نوشیده شود. با استفاده از یک دستکش از جنس یال اسب نواحی تجمع سلولیت ها را به طور مرتب ماساژ دهید تا جریان خون در آن ناحیه ها فعال شود.