وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشای جزئیات دنباله یکی از ترسناکترین رمان‌های قرن

افشای جزئیات دنباله یکی از ترسناکترین رمان‌های قرن
استفن کینگ پس از 36 سال دنباله درخشش، یکی از ترسناک‌ترین رمان‌های قرن را می‌نویسد، اخیرا جزئیات خط داستانی این دنباله فاش شده است.
به گزارش خبرآنلاین، استفن کینگ نام دنباله یکی از مشهورترین رمان‌های خود را دکتر اسلیپ (دکتر خواب) گذاشته است، کتاب ماجرای دنی تورنس، همان پسر کوچکی است که از وقایع هولناک هتل اوورلوک جان سالم به در برد. رمان به بزرگسالی تورنس می‌پردازد. کینگ 64 ساله که جوایز بسیاری برده است این خبر را 19 سپتامبر در سایت شخصی‌اش منتشر کرد و گفت کتاب 24 سپتامبر سال آینده، یعنی 36 سال پس از چاپ درخشش منتشر می‌شود.

تورنس در بزرگسالی در یک بیمارستان کار می‌کند و به بیمارانش کمک می‌کند تا بدون درد بمیرند و درعین حال با یک گروه از خون‌آشام‌های روانی که از انرژی انسان‌ها تغذیه می‌کنند نیز مبارزه می‌کند. تورنس میانسال را همه به نام دکتر اسلیپ می‌شناسند شاید برای اینکه به بیمارانش کمک می‌کند راحت به خواب ابدی بروند. او یک همدم دارد؛ گربه‌ای که قدرت پیش‌بینی آینده را دارد.

 
تورنس میانسال در رمان با دختر 12 ساله متفاوتی روبرو می‌شود و متوجه می‌شود باید جان این دخترک را از تهدید موجودات ماورائی نجات دهد. درخشش که در آن برای اولین بار با دنی تورنس آشنا شدیم سال 1977 منتشر شد، این کتاب سومین رمان کینگ بود و تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

این رمان یکی از محبوب‌ترین رمان‌های کینگ در نزد طرفدارانش است و سه سال پس از انتشار اقتباس سینمایی آن را استنلی کوبریک با بازی جک نیکلسون ساخت. فیلمی که به عقیده بسیاری ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما است. درخشش داستان خانواده تورنس بود که به هتل اوورلوک در کوهستان کلورادو نقل مکان می‌کردند تا جک، پدر خانواده در فصل زمستان که هتل خالی از مسافر است رمان جدیدش را بنویسد و البته مراقب هتل نیز باشد.

نقش جک را در فیلم نیکلسون بازی کرد، او در ادامه تحت تاثیر نیروی شر هتل قرار می‌گرفت و به خانواده‌اش حمله می‌کرد. دنی که توانایی‌های ماورائی داشت با حضور در هتل نیروی دوچندانی پیدا کرده بود و بالاخره موفق شد با مادرش وندی از چنگال پدر دیوانه‌اش فرار کند.

کینگ در سایت خود نوشته است، داستان دکتر اسلیپ از آنجا شروع می‌شود که دنی در میانسالی پس از دهه‌ها تلاش برای فرار از میراث خشم و خشونت پدرش با دخترکی عجیب روبرو می‌شود. دختری که درخشان‌ترین نیروی درخشش را دارد.

شروع کتاب با حضور دنی در بیمارستانی در نیوهمپشایر است، او که در بیمارستان به عنوان پرستار مشغول به کار شده با استفاده از نیروی درخشش خود به بیماران کمک می‌کند با آرامش بمیرند. هادر و استاتن، ناشر آثار کینگ در بریتانیا گفته است رمان به سبک و سیاق رمان اول خواهد بود و روایتگر مبارزه همیشگی خیر و شر است و طرفداران کینگ را خرسند خواهد کرد.

کینگ در حال حاضر همراه همسر نویسنده‌اش تابیتا در مین زندگی می‌کند، او نویسنده بیش از 50 جلد کتاب است که بیش از 250 میلیون نسخه از آنها به فروش رفته است. سود او از این فروش بالغ بر 250 میلیون دلار بوده است. بسیاری از آثار این نویسنده که پدر سه فرزند است به فیلم سینمایی درآمده‌اند؛ معروف‌ترین آنها درخشش، مه، مسیر سبز و 1408 هستند.