وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مجموعه فیلم های گرگ و میش به پایان راه میرسد

مجموعه فیلم های گرگ و میش به پایان راه میرسد
شرکت مستقل فیلم‌ سازی اینترتینمنت، تهاجم تبلیغاتی خود برای اکران عمومی فیلم گرگ و میش را آغاز کرد. به گزارش ایران ناز این شرکت فیلم‌سازی با انتشار پوستر اصلی و عکس‌های تازه از این فیلم، به استقبال زمان اکران عمومی آن رفته است. بخش دوم این فیلم، آخرین قسمت از این فیلم اکشن ماجراجویانه و نوجوانانه است که برای 16 نوامبر امسال (26 آبان) به روی پرده سینماها می‌رود.
قسمت چهارم فیلم به دلیل طولانی شدن زمان نمایش آن، توسط تهیه کنندگانش تبدیل به فیلمی دو قسمتی شد که قسمت اول آن سال قبل اکران عمومی شد. در حقیقت، شرکت سومیت اینترتینمنت در این رابطه همان راهی را رفت که کمپانی برادران وارنر برای نمایش عمومی قسمت آخر مجموعه فیلم «هری پاتر» رفت.
تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند آخرین قسمت «گرگ و میش» پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه اکشن و ماجراجویانه شود. تهیه کنندگان فیلم هم می‌گویند تمام تماشاگرانی که در طول چهار سال گذشته به تماشای قسمت‌های قبلی آن نشسته‌اند، چشم انتظار اکران عمومی قسمت آخر آن هستند.
کریستین استورات، رابرت پاتینسن و تیلور لاتنر – که با این مجموعه فیلم تبدیل به بازیگرانی مطرح شدند – بازیگران نقش‌های اصلی آن هستند. استفنی مه‌یرز نویسنده کتاب چهار جلدی «گرگ و میش»، یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم نیز هست. بیل کاندون کاگردان دو بخش اول و دوم قسمت چهارم است.
خط اصلی قصه این مجموعه اکشن و فانتزی درباره نوجوانی است که در منطقه کوهستانی زندگی خود، در میانه دعوای تاریخی گرگ نماها و وامپیر ها قرار می‌گیرد. قسمت اول فیلم در سال 2008 اکران عمومی شد و در کمال حیرت تحلیل‌گران اقتصادی سینما و سازندگانش، فروش بالای 383 میلیون دلاری را در سطح جهانی تجربه کرد.
قسمت‌های دوم و سوم «گرگ و میش» در سال‌های 2009 و 2010 موفقیت‌های مالی مشابهی را در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان تکرار کردند. چهارمین قسمت فیلم به دلیل طول زمانی بالایی که داشت، تبدیل به فیلمی دو بخشی شد. بخش اول قسمت چهارم در سال 2011 فروشی 702 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای جهان فروش کرد.