وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آداب روابط زوجین در زندگی مشترک

آداب روابط زوجین در زندگی مشترک
1- تعریف از مرد دیگر در حضور همسرتان اصلا درست نیست، حتی اگر آن شخص نزدیك‌ ترین دوست و یا از نزدیكان شما باشد. آقایان نیز درباره همسرشان باید این مساله را همیشه به خاطر بسپارند و رعایت كنند.

2- از همسرتان نخواهید كه به دیدار بستگانش نرود و آنان را ترك گوید و فقط با شما باشد، بلكه بهتر است در این دیدارها با او هماهنگ باشید.

3- از بستگان همسرتان بهتر از بستگان خود پذیرایی كنید، این كار همیشه در نظر همسرتان جلوه‌گر خواهد بود.

4- اگر شوهرتان از نظر مالی مشكلاتی دارد و در تنگنا قرار گرفته است، یا كارهایش ردیف نمی‌شود یاری‌اش كنید. با او مشورت كنید بدون این كه دیگران را با وی مقایسه كنید یا سركوفت بزنید.

5- اگر همسرتان ایرادی دارد كه باید اصلاح شود این كار نباید هیچ وقت در حضور دیگران و حتی فرزندانتان گفته شود.

6- از مخالفت و مشاجره با همسرتان اجتناب كنید، این كار نه به صلاح شما و نه خانواده‌تان است و روشی نادرست برای اصلاح كارهاست.

7- اگر در مورد امور خانه نقصی می‌بینید كه با سلیقه شما نمی‌خواند آن را در نهایت خلوص، یكرنگی و خوشرویی به همسرتان بگویید.

8- سعی كنید با استفاده از كلمه «ما » به جای «من » جملات خود را بیان كنید. دائم در مورد مالكیت خود بحث نكنید و «منیت» را از خانواده خود دور كنید.

9- شما به عنوان مرد خانواده نباید بعد از برگشت به منزل به گوشه‌ای رفته جدول حل كنید، روزنامه و مجله بخوانید یا به تلویزیون خیره شوید، چراكه همسر و فرزندانتان به شما نیاز دارند تا حرف‌هایشان را بزنند؛ پس مبادی آداب بوده و خواسته‌هایشان را جوابگو باشید.

10- مطلبی که در ذهن شماست و به نظرتان درست است، سعی كنید آن را با همسرتان در میان بگذارید، سعی نكنید نمایش قدرت بدهید و حرف خودتان را بقبولانید.