وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رقابت مد بین میشل اوباما و آن رامنی

رقابت مد بین میشل اوباما و آن رامنی
به گزارش ایران ناز آنا وینتور سردبیر نسخه آمریکایی مجله وگ که یک مجله مد است، میباشد، در آخرین نسخه از این مجله درباره نامزدهای انتخاباتی آمریکا و مبارزات انتخاباتی باراک اوباما در تصاحب دوباره حکومت مطالبی در مناظرات آنها در رابطه با مد درج شده است.

رقابت مد بین دو زن که یکی از آنها خانم آن رامنی همسر تاجر آمریکایی و سیاستمدار به نام میت رامنی و دیگری میشل اوباما بانوی اول آمریکا و همسر رئیس جمهور کنونی امریکا بوده است. از نظر آن رامنی و همسرش میت رامنی، نویسندگان زن در مورد مد و زیبایی بهتر می توانند بر روی طراحان و نوع پوشش زنان دقیق باشند و حتما موفق تر خواهند بود.

آنا وینتور و ویکتوریا بکهام میزبان یک مهمانی بسیار بزرگ در رابطه با مد در هالیوود شدند!
وینتور در این مهمانی میلیون ها دلار خرج کرد تا با همکاران خود در طراحی مد و لباس از جمله مارک جاکوبس Marc Jacobs و تاکین پانیشول Thakoon Panichgul به نشست و بررسی درباره مد بپردازد. او و طراح مطرح دیگری به نام تام فورد Tom Ford در همین اواخر هم در لندن برای چنین نشستی میزبان مهمانی بزرگی بوده اند.

آنا وینتور نفوذ و اعتبار زیادی در هالیوود دارد و سخن او و همکاران طراح او این است که مد اصلا انحصاری نمی باشد و می تواند مانند موارد زیاد دیگری به عنوان یک رکن اصلی در انتخابات در نظر گرفته شود.

آن رومنی مانیکور خانم میشل اوباما را در یک مجمع دموکراتیک مسخره میکند!
تام براون Thom Browne  طراح مد آمریکایی در روزنامه تواتیر می نویسد میشل اوباما بانوی اول کاخ سفید در آخرین مناظرات ریاست جمهوری در 22 اکتبر لباس بهاره 2013 را به تن کرده بود و این در حالی است که اسکار دلارنتا Oscar de la Renta یکی از طراحان مد در جهان پیشرو  درباره خانم رامنی می گوید او لباس های فیروزه ای برجسته ای به تن داشت.

دی لارینتا  de la Renta و  آلفرد فیانداکا Alfred Fiandaca می گویند مدل لباس های رامنی اصلا مشخص نمی باشد و او همیشه لباس هایی می پوشد که بسیار برجسته و جذاب هستند. آن رامنی لباس های طراحی شده دیان فون استنبرگ Diane von Furstenberg ( کارشناس ارشد طراحی لباس ) را می پوشد.

برگشت میشل اوباما به هالیوود و در کنار ویل اسمیت!
برای بدست آوردن سلطنت و حکمرانی هر کدام از نامزدها در رقابت های مربوط به مد، آزادی خواهند داشت . فقط جکی کندی Jackie Kennedy همسر ریاست جمهوری آمریکا در گذشته توانسته بود هنرمد را با گرایشات جهانی کاملا منطبق کند.

اوباما در تصمیمات خود در رابطه با مد می گوید :باید خیاطان و طراحان ماهر را کشف کرد و او وعده می دهد که طراحان جدید مد و لباس استعدادهای امریکا را شکوفا خواهند کرد.