وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری پیرزنی با 600 فقره تجهیزات نظامی

دستگیری پیرزنی با 600 فقره تجهیزات نظامی
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۰۶ دستگاه شوکر برقی ، ۳۷۳ قوطی افشانه نظامی و تعدادی ابزار نظامی از یک خانم میانسال در کرمانشاه خبر داد. به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا سردار کشوری، درباره کشف تجهیزات نظامی در شهر کرمانشاه گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه مبنی بر نگهداری مقادیر فراوانی تجهیزات نظامی توسط زنی میانسال، بررسی موضوع در دستورکار ماموران این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: سرانجام با پیگیری ماموران، در شنبه شب گذشته متهم سوار بر یک‌دستگاه سواری مسافربر در میدان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه شناسایی و خودرو حامل وی متوقف شد که در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو تعداد ۳۷۳ قوطی اسپری، ۲۰۶ دستگاه شوکربرقی، هشت رشته دستبند، تعدادی علایم شیطان‌پرستی، دو حلقه سی‌دی نرم‌افزار مخصوص تهیه تجهیزات نظامی، یک عدد دهنی بی‌سیم خودرویی و دو عدد کپسول شبیه کپسول‌های انفجاری کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، تحقیقات اولیه به‌عمل آمده از متهم حکایت از تعلق اقلام مکشوفه به پسر زندانی وی دارد اما بررسی‌های تکمیلی برای روشن‌شدن کامل ابعاد پرونده در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است. کشوری همچنین از دستگیری سارق ۵۴۰ میلیون ریال کارت شارژ اعتباری تلفن همراه که در تهران به‌سرقت رفته بود خبرداد و گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی از استان تهران به آگاهی کرمانشاه مبنی بر به ‌سرقت رفتن تعداد فراوانی کارت شارژ تلفن همراه متعلق به یک شرکت ارتباطی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شعبه ۴ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد : تحقیقات به‌عمل آمده حاکی از آن بود که پس از سرقت تعداد فراوانی کارت شارژ تلفن همراه به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال در یک ترمینال مسافربری در تهران، تعدادی از سیم‌کارت‌ها در شهر کرمانشاه فروش رفته است و به همین دلیل پیگیری موضوع و دستگیری سارق به پلیس آگاهی کرمانشاه ارجاع داده شد.

به گفته کشوری ماموران در بررسی‌های خود دریافتند فروشنده کارت شارژها هنگام توزیع و فروش کارت شارژ در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه از یک‌دستگاه پراید استفاده کرده است که در این رابطه با استعلام از سایت‌های اطلاعاتی مالک پراید شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده صراحتا به سرقت ۵۴۰ میلیون ریال کارت شارژ اعتباری در پایتخت اعتراف کرده است. کشوری با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم تعداد هشت‌هزار عدد کارت شارژ اعتباری تلفن‌همراه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع‌قضایی شد.