وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج انواع و اقسام مختلف دارد.

وقتی توانستید نوع ازدواج خود را تشخیص دهید، آنوقت بهتر می توانید تصمیم بگیرید كه آیا از ازدواج خود راضی هستید یا فكر می كنید باید تغییراتی در آن ایجاد كنید.

ازدواج یكنواخت

وقتی ازدواج كرده اید، همسرتان را از ته قلب دوست می داشته اید. اما، با گذشت زمان و درگیر شدن شما با مسائل و مشكلات روزمره، بچه ها و سایر فعالیت ها، از همدیگر دور شده اید. شما به ندرت همدیگر را می بینید، این اشكالی ندارد، اما آرزو داشتید كه می توانستید زمان بیشتری را با هم گذرانده و چیزی بیشتر و فراتر از هزینه های خانه را با هم شریك می شدید.

همانطور كه جدا شدن و دور شدن شما از یكدیگر، زمان برده است، نزدیك شدن دوباره به همدیگر هم نیازمند گذشت زمان است. پس نترسید و مطمئن باشید كه اگر همه تلاشتان را به كار گیرید همه چیز مثل روز اول خواهد شد.

با پیدا كردن ساعاتی كه بتوانید آن را در كنار همسرتان بگذرانید شروع كنید. باید دوباره كشف كنید كه همسرتان چقدر موجودی شگفت انگیز است و چقدر دوستش دارید. به چیزهای مورد علاقه همسرتان، علاقه نشان دهید، تا بتوانید زمانی را در كنار یكدیگر به خوبی و خوشی بگذرانید.

به دنبال موقعیت هایی باشید كه بتوانید در خلوت كنار همسرتان بگذرانید تا دوباره از نزدیك با خصوصیات عالی او آشنا شوید.

ازدواج سوء استفاده گرانه

این ازدواج ازدواجی است كه در آن شما چه جسماً و چه روحاً مورد سوء استفاده طرف مقابلتان قرار می گیرید. در بسیاری از موارد، این عادتی است كه از دوران كودكی در فرد ایجاد می شود. ازاینرو، از بین بردن آن نیازمند عشق و مشاوره فراوان است.

هیچ كس نباید تصور كند كه به چنین ازدواجی تعلق دارد، همه شایسته یك ازدواج و زندگی زناشویی عالی بدون هیچگونه سوء استفاده می باشند.

باید برای خودتان و فرد سوء استفاده گر از متخصص كمك بگیرید. اگر طرف مقابلتان تمایلی به انجام اینكار نشان نداد، آنگاه باید از متخصص بخواهید كه به شما كمك كند كه چطور با چنین موقعیتی كنار بیایید. باید بدانید كه اگر این سوء استفاده و بدرفتاری ها ادامه پیدا كرد، آگاه تنها راه چاره شما ترك آن زندگی است.

ازدواج مقام و عنوان

البته مهم است كه با مردی ازدواج كنید كه بتواند از عهده نیازهای شما برآید، اما اگر با كسی فقط به خاطر ثروت یا مقام او ازدواج می كنید . هیچ وجه اشتراكی با هم ندارید، خیلی زود متوجه خواهید شد كه همیشه هم پول همه چیز نیست.

اگر ازدواج شما یكی از این نوع ازدواج ها باشد، چه باید بكنید؟ مطمئن باشید كه هیچوقت دیر نیست و همیشه می توانید چیزهایی جدید درمورد همسرتان كشف كنید كه بتواند او را در قلبتان جای دهد. سعی كنید به كارهای مثبتی كه همسرتان برای شما و بچه ها انجام می دهد فكر كنید. از او به خاطر آن نقاط مثبت تشكر كنید و سعی كنید به چیزی فرای مقام یا وضعیت مالی او فكر كنید.

برای شناختن همسرتان وقت بگذارید و رابطه ای عمیق تر با وی بسازید.

ازدواج همسر غایب

در اینگونه ازدواج ها سر همسرتان آنقدر به كار و فعالیت های خارج خانه گرم است كه شما هیچوقت همدیگر را نمی بینید.

شغل هایی هست كه فرد مجبور است زمان زیادی را خارج از خانه و خانواده بگذراند. افرادی هم هستند كه برای كارشان بیشتر از خانواده شان وقت می گذارند. این مسئله ممكن است به خاطر حس منفی وفاداری به كارفرما باشد یا اینكه بخواهند در كارشان همیشه برتر و اول باشند.

بعلاوه، كارها و فعالیت های زیادی وجود دارد كه بتواند زمان و حواس افراد را از آنِ خود كند، اما اگر می بینید این كارها به بهای از دست دادن همسر و فرزنداتان تمام میشود، مراقب باشید چون ارزشش را ندارد.

دلیل این مشكل در زندگی شما هر چه كه باشد، دیگر زمانش رسیده است كه دست از آن بردارید و ببینید برای كم كردن زمانی كه خارج از منزل می گذرانید و اضافه كردن به زمانی كه كنار همسر و خانواده تان می گذرانید چه باید بكنید. ممكن است ابتدا شكل قربانی كردن خودتان را داشته باشد. اما اگر همراه با همسرتان تصمیم بگیرید كه برای رشد و توسعه ازدواج و زندگیتان چه می توانید بكنید، مطمئن باشید كه به لذت عمیقی دست پیدا خواهید كرد.

ازدواج بادوام

اینها ازدواج هایی هستند كه هر كسی رویای آن را در سر می پروراند. پیرمرد و پیرزنی را كه گاهی می بینید دست در دست همدیگر لبخند زنان در خیابان قدم می زنند چنین ازدواجی داشته اند.

این ازدواج ها اتفاقی به وجود نمی آیند. آنها با تلاش های مداوم، روزانه و مثبت به وچود می آیند. برای داشتن یك ازدواچ بادوام باید تلاش كرد. ازدواجی كه دربرابر مشكلات مالی و اقتصادی، بیماری ها، مشكلات فرزندان، شكستن قلب ها و خیلی مسائل و مشكلات دیگر طاقت بیاورد، ازدواجی بادوام است چون زوجین از تمام این مشكلات با كمك و همكاری یكدیگر گذشته اند. آنها برای گذشتن از سد مشكلات و موانع موجود بر سر راه خوشبختیشان دست در دست همدیگر تلاش می كنند. خنده هایشان، گریه هایشان، شادی ها و غصه ها و كارهایشان با هم و در كنار هم بوده است. آنها می دانند كه همیشه می توانند روی همدیگر حساب كنند.

چنین ازدواجی برای تك تك ما امكانپذیر است. فقط باید بخواهیم و هر روز، هر هفته، هر ماه و هر سال برای به دست آوردن آن تلاش كنیم.

ازدواج شما كدامیك ازاینهاست؟ آیا می خواهید همین وضعیت را حفظ كنید؟ یادتان باشد كه هیچوقت دیر نیست و اگر همدیگر را دوست بدارید و تلاش كنید، می توانید خوشبخت ترین زندگی را از آنِ خود كنید.