وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی در چت‌روم و تهدید به قتل و اسیدپاشی

آشنایی در چت‌روم و تهدید به قتل و اسیدپاشی
 

پسر 20 ساله‌ای كه پس از ارتباط اینترنتی متوجه شده بود 10 سال از دختر مورد علاقه‌اش كوچك‌تر است و نمی‌تواند با او ازدواج كند و به همین دلیل دختر مورد علاقه‌اش را به مرگ و اسیدپاشی تهدید كرده بود، در یكی از محله‌های تهران دستگیر شد.

 

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته دختر جوانی به شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران رفت و از مرد مزاحمی شكایت كرد.

شاكی در اظهاراتش به بازپرس جعفری‌نسب گفت: چند سال قبل برای یافتن كاری مناسب به تهران آمدم و پس از جستجوی فراوان به عنوان كارمند در یك شركت خصوصی استخدام شدم. 5 ماه قبل از طریق ارتباط اینترنتی با مردی آشنا شدم كه خود را مهندسی پولدار معرفی كرد و پس از 2 ماه با ابراز علاقه، خواستار ازدواج با من شد. به همین منظور با او قرار ملاقات گذاشتم.

 

 

پسر 20 ساله عاشق دختر 30 ساله

 

شاكی ادامه داد: به كافی‌شاپ محل ملاقاتمان رفتم و منتظر وی شدم؛ اما خبری از او نشد. هنگام رفتن دوست اینترنتی‌ام با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت ساعت‌هاست در طبقه دوم كافی‌شاپ انتظار مرا می‌كشد. وقتی به طبقه دوم كافی‌شاپ رفتم متوجه شدم، جز جوانی 20 ساله فرد دیگری آنجا حضور ندارد. وقتی مطمئن شدم مرد مهندس همان جوان است، عصبانی شدم و پس از مشاجره با وی، كافی‌شاپ را ترك كردم.

 

برای چند روز تلفن همراهم را خاموش كردم و به شركت نرفتم. پس از این مدت، وقتی به محل كارم رفتم، مهندس قلابی راهم را سد و مرا تهدید كرد اگر با او ازدواج نكنم مرا به قتل می‌رساند یا با اسید چهره‌ام را می‌سوزاند.

 

مرد مزاحم بارها مرا با چاقو در خیابان تهدید به مرگ كرده و مدام تلفنی برایم ایجاد مزاحمت می‌كند.

 

پس از شكایت این دختر جوان، پرونده‌ای تشكیل و ماموران اداره اطلاعات و امنیت تهران با اطلاعاتی كه از شاكی درخصوص مرد مزاحم به دست آوردند، جستجو برای یافتن وی را آغاز كردند، تا این‌كه 2 شب قبل مخفیگاه وی را در یكی از محله‌های تهران شناسایی و او را دستگیر كردند. متهم دستگیرشده با اعتراف به تهدید به قتل و اسیدپاشی با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس جعفری‌نسب روانه زندان شد.