وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون

فیلم‌های آخر هفته تلویزیون
فیلم‌های بیا از گذشته‌ها حرف بزنیم، لیست انتظار، سریع و بازنده، آواز نقاره‌ها، روز هشتم، شش خرس و یک دلقک، تنها در جنگل و… تعطیلات آخر هفته روی آنتن تلویزیون می‌رود.
به گزارش خبرنگار مهر، فیلم تلویزیونی "بیا از گذشته‌ها حرف بزنیم" پنجشنبه هفتم آبان‌ماه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با بازی ثریا قاسمی، مهین شهابی، پوراندخت مهیمن و… ساخته شده و داستان سه زن مسن است که در یک کاروان زیارتی از تهران به مشهد همسفر می‌شوند.
فیلم تلویزیونی"لیست انتظار" جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 16 روی آنتن شبکه یک می‌رود. این فیلم به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی تهیه شده و در آن حسین عابدی و سمیرا حسینی بازی کردند و داستان درباره صمد و پروانه است که به تازگی ازدواج کرده‌اند. آنها در آغاز زندگی مشترکشان به مشهد می‌روند و…
فیلم سینمایی "سریع و بازنده" پنجشنبه هفتم آبان‌ماه ساعت 18:45 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم سال 2006 به کارگردانی آدام مک‌کی به مدت 108 دقیقه ساخت. در این فیلم ویل فرل، گری کول، جین لینچ و جسن دیویس بازی کردند. داستان این فیلم درباره ریکی بابی فردی است که قهرمان مسابقات رالی است. او شهرت زیادی به خاطر سرعت بالا کسب کرده است.
فیلم تلویزیونی "آوازه نقاره‌ها" جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 18:45 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم را جواد مزدآبادی به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسمخان ساخته و در آن آهو خردمند، شهرام عبدلی، جلال طباطبایی، حسن اسدی، کاوه سماکباشی، افشین سنگچاپ و… بازی کرده‌اند. فیلم قصه چهار نفر را روایت می‌کند که در حرم امام رضا (ع) گره کارشان گشوده می‌شود.
فیلم تلویزیونی "روز هشتم" پنجشنبه هفتم آبان‌ماه ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی مهدی کرمپور و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی تهیه شده و در آن انوشیروان ارجمند، علیرضا خمسه، امیرحسین مدرس، فرزاد حسنی و عسل بدیعی بازی کردند و داستان درباره سه شخصیت است که هر کدام بنا به دلایلی به مشهد می‌روند.
فیلم سینمایی "شش خرس و یک دلقک" جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 10:15 روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم را الدریخ لیبسکی سال 1972 با نقش‌آفرینی لبومیر لیبسکی، ژیری سواک و میلوش کوپکی ساخت. داستان این فیلم درباره چند کودک است که مخفیانه وارد سیرک می‌شوند.
فیلم سینمایی "تنها در جنگل" جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 23:15 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم را جان پوچ سال 1996 با نقش‌آفرینی لرین نیومن، برادی بلوم، استفان سی برادبوری و دنیل مکویکار به مدت 92 دقیقه ساخت. داستان این فیلم درباره دختر ثروتمندی است که دزدیده می‌شود.
فیلم سینمایی "ژان کلود وندام" جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم را مبروک ال. مکری سال 2008 با نقش‌آفرینی ژان کلود وندام، فرانسوا دامین و زین‌الدین سوالم ساخت و داستان آن درباره قهرمان فیلم‌های اکشن است که برای حضانت فرزندش با همسرش دچار مشکلات می‌شود.
فیلم تلویزیونی"من و تو" به کارگردانی پیام صابری و تهیه‌کنندگی جواد افشار جمعه هشتم آبان‌ماه ساعت 30:13 از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم زیبا بروفه، شایسته ایرانی، فاطمه طاهری و فرهاد جم بازی کردند و داستان دو دختر است که اطراف حرم امام رضا (ع) دزدی می‌کنند.