وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در ماه رمضان کالابرگی توزیع نخواهد شد

در ماه رمضان کالابرگی توزیع نخواهد شد
رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور با برشمردن دلایل عدم اعلام کالابرگ جدید از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: همچنان در انتظار امضای موافقتنامه با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری هستیم تا تکلیف مشخص شود.

جواد اسماعیلی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم از عدم اعلام کالابرگ جدید از ابتدای سالجاری تاکنون گلایه هایی از دولت دارند؟ گفت: برای اعلام کالابرگ جدید، بودجه ای در اختیار نداریم.

رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور افزود: هر سال معمولا 4 تا 5 ماه طول می کشد تا موافقت نامه ای میان وزارت بازرگانی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای تامین بودجه مربوط به کالابرگ ها به امضا رسد، بر این اساس تا این لحظه خبری از امضای این موافقت نامه نیست.

وی تصریح کرد: بعد از امضای این موافقتنامه است که وزارت بازرگانی می تواند برنامه ریزی کند که چه تعداد کالابرگ و در چه فاصله های زمانی از چه کالاهایی اعلام شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا برای ماه مبارک رمضان، کالابرگ خاصی اعلام خواهد شد، گفت: برای ماه مبارک رمضان نیز هنوز سند و مدرکی در دست وزارت بازرگانی نیست که بتواند کالابرگ اعلام کند.

وی ادامه داد: وزارت بازرگانی مجری تصمیمات دولت است و هرطور که دولت تصمیم بگیرد، برای اعلام کالابرگ برنامه‌ریزی خواهد کرد.
رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور گفت: کالابرگ شماره 559 شهری قند و شکر که اوایل اسفندماه سال گذشته اعلام شده بود تا اول شهریورماه تمدید شده است.