وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روزه خواری دلیل اخراج علی کریمی

روزه خواری دلیل اخراج علی کریمی
باشگاه استیل اذین در بیانیه ای دلایل اخراج علی کریمی از این تیم را اعلام کرد.

در متن بیانیه صادره از سوی روابط عمومی باشگاه استیل آذین درباره تخلفات كریمی و اخراج این بازیكن از استیل آذین آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می داند در مقابل عدم تمكین در اجرای مقررات و حرمت شكنی و تظاهر به روزه خواری آقای علی كریمی، یكی از بازیكنان تیم فوتبال این باشگاه و عدم رعایت شئونات ماه مبارك رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج این بازیكن را اعلام نماید.

در ادامه آدمه است: از آنجایی كه تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیكن مذكور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذكرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است، این بازیكن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم می‌باشد.
 
بی تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است كه موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می‌آورد.
در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: بی گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه‌های معرفتی، معنوی و انسانی منجر به حاكمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی‌شود. از همین رو، امیدواریم كه اقدام باشگاه استیل آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یك رویه در ورزش كشور گردد و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف كه به عنوان وسیله ای در جهت نیل به تعالی تلقی گردد.