وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک کروکودیل نتایج انتخابات استرالیا را پیشگویی کرد!

یک کروکودیل نتایج انتخابات استرالیا را پیشگویی کرد!
یک کروکودیل نتایج انتخابات نخست وزیری استرالیا را به نفع نخست وزیر فعلی این کشور پیشگویی کرد. به گزارش مهر، در شرایطی که حدود یک ماه از ماجرای هشت پایی به نام "پل" که نتایج بازیهای جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی را با موفقیت پیشگویی کرد نگذشته است به نظر می رسد پل که دیگر رسما از پیشگویی کردن بازنشسته شده یک جانشین پیدا کرده است.

جانشین "پل" هم آب را دوست دارد اما به جای داشتن هشت پای نرم، دو دست و دو پای کوچک، یک دم دراز و یکسری دندان بسیار تیز دارد و با 5 متر طول و 700 کیلو وزن وارد عرصه پیشگویی سیاسی شده است. این پیشگوی جدید که یک کروکودیل به نام "هری" است در پارک داروین استرالیا زندگی می کند. براساس گزارش آسوشیتدپرس، پیشگویی هری نشان می دهد که در انتخاب 21 آگوست استرالیا "جولیا گیلارد" نخست وزیر فعلی این کشور مجددا به این سمت انتخاب خواهد شد.

در این پیشگویی، دو تکه مرغ هم وزن از نخهای یک اندازه ای از پوسترهای دو نامزد رقیب در این انتخابات آویزان شده بود و هری از بین این دو مرغ، تکیه ای را برای ناهار خود انتخاب کرد که از پوستر جولیا گیلارد آویزان شده بود. این پیشگوییها به هیچ عنوان ارزش علمی ندارد اما برخی جوامع گرفتار چنین روحیه خرافاتی هستند.