وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طراحی های ساده ولی خلاقانه

طراحی های ساده ولی خلاقانه

طراحی های ساده ولی خلاقانه !

خود من از آن دسته انسان هایی هستم که وسایلم زود برایم تکراری می شود و از یکسان بودن مدل ان خسته می شوم و دنبال مدل یا طرح جدید هستم ! گویا افرادی نیز مثل من پیدا می شون و سعی می کنند مدلهای خاص خود را ابداع کنند تا از تکراری بودن آنها خسته نشوند . در این مطلب شما را با چند اختراع عجیب و جالب آشنا می کنیم که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

اشتباه نکنید این همبرگر نیست . یک هاب usb به شکل همبرگر است  که شما میتوانید همزمان ۴ پورت usb استفاده کنید.

لامپی با طراحی خاص که در اولین نگاه ذهن بیننده را مشغول می کند !

طراحی جالب یک پاکت شیر که با حروف MILK طراحی شده .شیوه نوین تبلیغات !

یک سینک بسیار زیبا که پایین آن آکواریم است ! این سینک فضای آشپزخانه یا … شما را عوض خواهد کرد

مخترع این کیف Bob Basset از اکراین است . این کیف لاستیکی شما را از دیگران متمایز خواهد کرد

ساعت های عجیب توکیو فلش . این ساعت ها با طراحی های خاص و بسیار زیبا هستند.

زنگ خورها دیگر نگران نباشند ! یا این اختراع شما می توانید حتی زیر آب با تلفن خود صحبت کنید

حلقه های ازدواج به شکل پیچ و مهره . این حلقه ها می توانند به هم چفت شوند !  

بسته خون ! این بسته که به رنگ خون می باشد و شامل املاحی مانند ( آهن ، پروتئین ، کافیین و … ) است.

اگر نمی توانید کودک خود را ترک کنید از این دست ها استفاده کنید . این دست ها به رنگ طبیعی هستند و از جنسی شبیه پوست دست ساخته شده اند

یک هاب usb دیگر به شکل اژدها . ۶ پورت usb همزمان می تواند به این هاب وصل شود  

اگر شما هم پشت لپ تاپ خوابتان می برد این بالش ها مخصوص شماست . اگر شما پشت لپ تاپ خوابتان برد این بالشت با هوای گرمی پر شده و موزیک پخش می شود و پس از ده دقیقه زنگ خواهد زد . بسه چقدر می خوابی !!!!

لیوان هایی با طراحی جالب ! البته استفاده از این لیوان ها برای خانم ها توصیه نمی شود

  

طراحی تخت خواب برای عاشقان iPhone برای کسانی که بدون آن زندگی برایشان مشکل است… یکیش خود من !

طراحی زیبا لب تاپ های Dell با صفحه ها محرک !

روی تختی جالب !

وقتی میتوانید اسب برانید چرا سوار دوچرخه شوید ؟!

اشتباه نکنید این نوار کاست نیست !!! این یک جلد iPhone است.

گوگل و طراحی جالب یخچال هایش در در دفاترش در سراسر دنیا !

حرف های پنهان با لوگوهای مشهور !

در این ایمیل قصد داریم در مورد رازهای پنهان در نشان های برخی شرکت های معروف صحبت کنیم.

Amazon

‎شاید نشان سایت آمازون در نگاه اول هیچ مورد پنهانی در خود نداشته باشد، اما پشت ظاهر ساده این شرکت، رازی نهفته است. به فلشی که زیر کلمه amazon قرار دارد دقت کنید. این لبخند زیبا در حقیقت حرف a را به z وصل می کند تا با اعتماد به نفسی خاص به بیننده القا کند که هر چیزی در آمازون پیدا می شود.

Eighty20

Eighty20 موسسه ای در زمینه مشاوره های تجاری است. اکثر افراد با دیدن این لوگو شاید تصور کنند این لوگو هیچ پیامی را نمی رساند. اما تمام پیام در مربع های خاکستری و آبی ای است که نقش صفر و یک را بازی می کنند. پس اگر دوباره به این لوگو نگاه کنید، خواهید دید که ردیف اول 1010000 و ردیف دوم 0010100 را ساخته اند که اعداد ۸۰ و ۲۰ را به باینری نمایش می دهند.

FedEx

‎لوگوی شرکت FedEx را شاید بتوان بهترین نمونه از نشان هایی با مضمون های پنهان برشمرد. اگر با دقت در این لوگو دقت کنید، متوجه نمادی که بین دو حرف E و x ساخته شده، خواهید شد. این فلش نشانگر سرعت و دقت است. مهمترین فاکتورهای شرکتی مانند FedEx.

Toblerone

‎همانطور که احتمالاً می دانید، توبلرون یک شرکت شکلات سازی در شهر برن واقع در سوئیس است. این شهر به «شهر خرس ها» نیز معروف است. بدین ترتیب طراحان نشان این شرکت حداکثر استفاده را از این شهرت کرده و اگر با دقت به کوهی که در نماد این شرکت است، نگاه کنید، خرسی در حالت ایستاده خواهید دید.

Sony Vaio

‎وایو را که حتماً می شناسید. نامی تجاری که سونی بر لپ تاپ هایش نهاده است. فکر می کنید در لوگوی وایو پیامی نهان وجود دارد؟ اگر کمی هوشمند باشید، پاسختان «بله» است.  
‎دو حرف اول Vaio نمایانگر سیگنال های آنالوگ و دو حرف دوم آن که شبیه 0 و 1 هستند، سیگنال های دیجیتال را نشان می دهند.

Sun Microsystems

‎لوگوی شرکت Sun از شناخته شده ترین نشان های دنیای فناوری است. این نشان را از هر جهتی که بخوانید، Sun خوانده می شود. طراحی این نشان را پروفسور Vaughan Pratt از دانشگاه استنفورد انجام داده است.

GreenLabs

‎این لوگو درختی معمولی را نشان می دهد که در نگاه اول زیاد هم جالب به نظر نمی رسد. اما اگر کمی دقت کنید، می توانید برگ های آن را شبیه یک مغز نیز تصور کنید. بدین ترتیب این لوگو استعداد، هوشمندی و قدرت مشورت و همفکری کارمندان شرکت را به خوبی القا می کند.

NBC

‎شبکه National Broadcasting Company) NBC) یکی از بزرگترین شبکه های تلویزیونی در آمریکا است. با دقت در نشان رنگارنگ این شبکه احتمالاً طاووسی که در این نشان وجود دارد تشخیص می دهید. طاووسی با دم شش رنگ که نشان دهنده این است که این لوگو در شش زمان طراحی و تکمیل شده است. همچنین سر طاووس به سمت راست اشاره دارد که نمایانگر رو به جلو بودن آن است.

Formula 1

طراحی های ساده ولی خلاقانه

با اولین نگاه به این لوگو شاید مورد خاصی توجه شما را جلب نکند. اما با کمی دقت متوجه وجود 1 بین حرف F و قسمت قرمز رنگ، می شوید. القای حس سرعت در این لوگو با دقت و ظرافتی خاص انجام شده است.