وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هوای تهران دیروز به مرز اضطرار رسید

هوای تهران دیروز به مرز اضطرار رسید
از ساعت 8 صبح تا ساعت11 ظهرهوای تهران در برخی نقاط از مرزهشدارگذشت واضطرای شد. براساس گزارش مركزهماهنگی اطلاع رسانی آلودگی هوا درطی تنها3 ساعت بر میزان غلظت آلاینده‌های منوكسید كربن، دی‌اكسید نیتروژن و ذرات معلق كمتر از 10 میكرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
 
به گزارش ایلنا،براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده‌های منوكسید كربن، دی‌اكسید نیتروژن و ذرات معلق كمتر از 10 میكرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده و از میزان غلظت آلاینده‌های ازون دی‌اكسید گوگل و ذرات معلق كمتر از 2.5 میكرون كاسته شده است. به این ترتیب میانگین غلظت 2 آلاینده دی‌اكسید نیتروژن و ذرات معلق كمتر از 2.5 میكرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص كیفیت هوا در شرایط هشدار است.
 
به گزارش مهار، ایستگاه‌های آزادی و استانداری به لحاظ آلاینده منواكسید كربن در شرایط اضطرار قرار دارند. به گزارش سازمان هواشناسی با توجه به آسمان صاف و غبارآلود انتظار می‌رود شاخص كیفیت هوا در شرایط هشدار باقی بماند.
 
مهار توصیه می‌كند به علت وضعیت هشدار در برخی مناطق افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی سالمندان كودكان از فعالیت طوانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب كرده و بقیه افراد باید فعالیت‌های طولانی و سنگین خود را در فضای باز كاهش دهند.
 
به گزارش خبرگزاری ایلنا،اثرات بهداشتی آلاینده ذرات معلق كمترازدوونیم‌میكرون درحالت هشدار،افزایش وتشدید بیماری‌های قلبی وریوی ،مرگ ومیرزودرس درافرادمبتلا به بیماری قلبی وافراد مسن،افزایش تعداد تنفس درعموم افراد درپی دارد.