وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نكاتی برای ساخت بهتر وبلاگ

هیچ قانون سخت و قاطعی برای بوجود آوردن یك وبلاگ وجود ندارد. با رعایت چند نكته وبلاگ نویسان می توانند میزان مقبولیت وبلاگ خود را افزایش دهند.

به موضوع اهمیت دهید
در یك وبلاگ موضوعات مختلفی می تواند وجود داشته باشد ولی مطالب موجود در هر شاخه باید متناسب با یك موضوع مشخص باشد. بازدید كنندگان وبلاگ شما وقتی وارد شاخه مورد علاقه خود می شوند دوست دارند مطلبی متناسب با موضوع كه مورد پسند آنها قرار گرفته است پیدا كنند پس آنها را ناامید نكنید. بیشتر خوانندگان وبلاگ علاقه ای به دانستن اینكه مثلاً شما برای صبحانه چه خورده اید ندارند! اگر چه ممكن است برای آنها میزان كالری یك صبحانه معمول جالب باشد. یك موضوع برای وبلاگ خود تعیین كنید و به آن بچسبید! در این صورت می توانید مطمئن باشید كه افرادی علاقه مند به موضوع انتخابی وجود دارند كه دوباره به وبلاگ شما سر می زنند. چون شما همان چیزی را فراهم می كنید كه انها می خواهند.

وبلاگ خود را آموزنده نگه دارید
اگر می خواهید این احساس را در بازدیدكنندگان ایجاد كنید كه شما در یك علم یا رشته مسلط هستید باید همیشه در جریان اخبار در این زمینه باشید. اگر یك محصول را معرفی می كنید یا در زمینه ای مطلبی می نویسید آن را با حقایق بسنجید قبل از آن كه آن را در اختیار بازدیدكنندگان خود قرار دهید. چون همیشه اعتبار شما در خطر است. اگر صحبتی دارید و می خواهید آن را بیان كنید آن را خلاصه كنید و سعی كنید محتوای ان همانند یك سرمقاله باشد.

خبر قدیمی دیگر خبر نیست
در حالیكه می توانید روی وبلاگ خود هر روز مطالب جدید قرار دهید بسیار مهم است كه مطالبی كه ارائه می دهید به روز و دقیق باشد و نوشتن یك مقاله در مورد اتفاقی كه شش ماه پیش رویداده است مورد علاقه بسیاری نخواهد بود و باز هم اعتبار وبلاگ خود را به خطر انداخته اید.

به یك رویه وفادار بمانید
یك برنامه تهیه كنید و از آن پیروی كنید. متوجه باشید كه وبلاگ نویسی احتیاج به زمان و كوشش زیاد دارد. از تهیه مطالبی كه از شما انتظار نمی رود خودداری كنید. یك انحراف موقت از موضوع كلی یا صحبت كردن در مورد یك روز تعطیل قابل درك است. اما خوانندگان با توجه به مطالبی كه قبلاً در وبلاگ شما دیده اند بازگشته اند و طبیعی است كه به دنبال مطالب مشابهی می گردند. و همانطور كه می دانید هر روز وبلاگهای جدیدی بوجود می آیند. پس مراقب بازدیدكنندگان خود باشید تا آنها را از دست ندهید.

غنی از كلمات كلیدی
اگر هدف از بوجود آوردن وبلاگ بدست آوردن تعداد زیادی بازدیدكننده است باید تیتر وبلاگ شما شامل كلمات كه با موضوع وبلاگ مرتبط است باشد. برای جذب بیشتر بازدیدكننده یك تیتر درشت از موضوع سایت داشته باشید. هر آیتم باید تیتری داشته باشد كه مخاطبان را جذب كند و در عین حال گول زننده هم نباشد. توجه داشته باشید كه تیتر شما نباید بیش از 10 تا 15 حرف داشته باشد.

سادگی و وضوح
وبلاگ خود را طوری طراحی كنید كه فهم آن ساده باشد و مراجعین به سادگی مطلب مورد علاقه خود را پیدا كنند خیلی ساده مطلبی را كه می تواند باعث افزایش میزان بازدیدكنندگان سایت شما شود از چشم آنها پنهان نگه دارید.بخاطر داشته باشد كه وب یك رسانه بین المللی است و بعضی از كلمات و اصطلاحات را نمی توان به سادگی ترجمه كرد. بعضی از مواقع كه كم هم اتفاق نمی افتد برای فهمیدن تیتر یك مقاله باید مدت زیادی تلاش كرد.

تداوم
اگر محتویات وبلاگ شما به طور مداوم به روز شوند موتورهای جستجو هم وبلاگ شما را در دوره های زمانی كوتاهتری كند و كاو می كنند.

تصحیح مطلب
فقط چند لحظه كوتاه لازم دارید تا از اشتباهی كه با دستپاچگی نوشته شده است جلوگیری كنید. غلط های املایی را تصحیح كنید تا در ذهن خوانندگان خود اثر منفی ایجاد نكنید. به محتویات مطلب توجه كنید چون هر چیزی كه شما در اینترنت قرار می دهید در اینترنت یافت می شودپس قبل از قرار دادن هر مطلبی در مورد آن خوب فكر كنید. كپی كردن مطلب از منابع اینترنتی كار قشنگی نیست و اثر مطلوبی در مخاطب ایجاد نمی كند. البته معرفی مقالات مفید مرتبط با موضوع كیفیت كار را بالا می برد. و شما به سادگی با قرار دادن یك لینك می توانید این كار را انجام دهید این عمل علاوه بر اینكه كمكی به بازدیدكنندگان است و اثر مثبتی در آنها می گذارد باعث می شود وبلاگ شما از طرف موتور های جستجو در رتبه بهتری قرار گیرد.

RSS
RSS وبلاگ شما را غنی تر می سازد. بسیار مهم است كه محتویات وبلاگ شما به صورت RSS تغذیه شود تا توزیع و خوانندگی وبلاگ افزایش یابد.

 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره