وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فداکاری عجیب و قهرمانی پسر 13 ساله !!

فداکاری عجیب و قهرمانی پسر 13 ساله !!
ماجرای غم انگیز «جردن رایس»، نوجوان 13 ساله استرالیایی ، که جان خود را برای زنده ماندن برادر کوچکترش فدا کرد، در صدر اخبار رسانه های آن کشور قرار گرفت.
این دو برادر به همراه مادرشان، در روز حادثه، سوار بر خودرو از یکی از خیابان های شهر تووومبا می گذشتند که در میان سیلاب گرفتار شدند. پس از اینکه موتور ماشین از کار افتاد، مادر او ضمن تماس تلفنی با امدادگران، تقاضای کمک کرد و آنها از او خواستند به همراه بچه ها به سقف خودرو رفته و منتظر بمانند.
هر لحظه بر شدت سیلاب افزوده می شد و خودروی آنها کم کم به حرکت درآمد. آنان شروع به داد و فریاد کردند، اما تماشاگران جرأت کمک به آنان را نداشتند.
سرانجام شخصی به نام «مک ارلین»، با بستن طناب به کمر خود، به سمت خودرو رفت و هنگامی که به آنها رسید، جردن از او خواست، ابتدا برادر 10 ساله او را نجات دهد. این درحالی بود که او هیچگاه شنا کردن را یاد نگرفته بود و از آب نیز وحشت داشت.
لحظاتی بعد و قبل از اینکه امدادگر بتواند دوباره خود را به آنها برساند، موج خروشان آب، جردن و مادرش را در درون خود بلعید.

پدر جردن در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" نمی توانم تصور کنم ، در آن لحظه چه چیزی در ذهن جردن می گذشت که حاضر شد، از زندگی خود بخاطر برادرش بگذرد ، در حالیکه همیشه از آب وحشت داشت. او یقینا قهرمان کوچک ماست."

در جریان سیل اخیر استرالیا، 19 نفر جان خود را از دست دادند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره