وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود + عکس

تجاوز به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود + عکس
پزشک قانونی عربستان سعودی پس از چند روز بازرسی بدنی و بررسی پرونده احتمال تجاوز جنسی به «سارا خطیب» دخترک 15 ساله الجزایری در شهر مکه مکرمه، که پس از مورد تجاوز قرار گرفتن جان باخت، وقوع چنین تجاوزی را رد کرد.
پزشک قانونی سعودی در گزارش خود که در این مورد منتشر کرد، نوشت: هیچ گونه تجاوز به این دخترک نشده بود بلکه علت مرگ وی، شکستن دست و پا و وارد شدن ضربه شدید به ستون فقرات او به دلیل پرتاب شدن از ارتفاع بوده است. در همین حال اظهارات ضد و نقیض بسیار زیادی از مسئولان مختلف عربستان سعودی در مورد این پرونده بیان شده است.
در همین راستا سرهنگ «عبد المحسن» سخنگوی پلیس شهر مکه مکرمه طی ادعایی تعجب برانگیز با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت انجام شده در شهر مکه، گفت: تحقیقات و بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که به این دختر 15 ساله تجاوز نشده بلکه به دلیل افتادن از طبقه شانزدهم هتل، دست و پای وی شکسته و به بخش های دیگر بدنش ضربه وارد شد و سپس جان باخت!
 
 
 

سرهنگ «عبد المحسن» در ادامه، اظهارات سابق خود را رد کرده و گفت: البته این پرونده هنوز بسته نشده و بازجوئی ها با متهمان و مظنونین همچنان ادامه دارد و طی چند روز آینده نتیجه نهایی تحقیقات رسما اعلام خواهد شد. اکثر متهمان بازداشت افرادی غیر سعودی هستند! هنوز برای اعلام نتایج تحقیقات زود است اما سر نخی بدست آورده ایم که نشان می‌دهد یکی از متهمان با «سارا خطیب» رابطه برقرار کرده است. این منظون تبعه یکی از کشورهای عربی است که به طور غیرقانونی وارد عربستان شده است! پدر این دخترک الجزایری طی اظهاراتی گفت: برای زیارت خانه خدا به اینجا آمدیم. در این هتل مستقر شدیم.
سه شنبه گذشته که در اتاقمان بودیم، دخترم برای بازی کردن از اتاق بیرون رفت. بعد که قرار شد برای شام به رستوران هتل برویم، ناگهان متوجه غیبت دخترم شدم. فورا مسئولان هتل را مطلع ساختم. مسئولان هتل هم به مهمانداران دستور دادند که همه جای هتل را بگردند. همه مهمانداران دقایقی بعد بازگشتند و از نیافتن دخترم خبر دادند. سه تن از مهمانداران که به طبقه شانزدهم (طبقه ای متروکه) رفته بودند، بازنگشتند.
دقایقی بعد صدای سقوط دخترم از آن طبقه به گوش رسید. فورا نیروهای امداد و امنیتی را با خبر کردیم و در محل حاضر شدند اما دختر جان باخته بود. گفتنی است در اعتراض به وقوع چنین جنایتی بیش از 300 زائر الجزایری در نزدیکی هتل محل وقوع این جنایت دست به تظاهرات زده و خواستار حضور فوری سفیر الجزایر در عربستان شدند تا از وی بخواهند فورا مقامات سعودی را زیر فشار قرار داده و از آنان بخواهد که پرونده تجاوز به این دخترک 15 ساله را بررسی کنند و پاسخی منطقی به آنان بدهد.
تظاهر کنندگان همچنین خواستار تحویل دادن جسد این دخترک شدند اما گویا مقامات سعودی که از فاش شدن این جنایت در هراسند، از تحویل دادن جسد خودداری می‌کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره