وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آندری پجیک ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

آندری پجیک ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

آندری پجیک ، مانکن و مدل بسیار زیبا که هم زن است و هم مرد

 

نام : آندری پجیک ( به انگلیسی: Andreja Pejic )

شغل : مدل

تاریخ تولد : 28 آگوست (Virgo) 1991 (28)

زادگاه : توزلا ، بوسنی و هرزگوین

محل زندگی : استرالیا

 

آندری پجیک اولین مدل تراجنسیتی موفق در تاریخ است. مدلی که لباس‌های زنانه را در کت‌واک نشان می‌دهد، در صنعت مد به یک هیجان تبدیل شده است. مرد جوان در اوج کار خود تصمیم به تغییر جنسیت گرفت.

 

عکس های آندری پجیک قبل و بعد از عمل، روند تبدیل مرد به زن را ثبت کرد. تغییر جنسیت چه تاثیری بر زندگی حرفه ای او داشته است؟ گزینه های شکل ارقام مطابق با اطلاعات نمایه Pejic ارسال شده در پورتال مدل بین المللی ارائه شده است.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

دوران کودکی آندری در اصل کروات است. او در سال 1991 متولد شد و کوچکترین پسر از دو پسر بود. در سال 1999 خانواده به استرالیا مهاجرت کردند و در ملبورن ساکن شدند.

 

آندری پژیچ در کودکی بازی با عروسک ها را به تفریحات پسرانه حیاط ترجیح می داد. او دوست داشت دامن های کرکی مادرش را امتحان کند و خودش را یک بالرین تصور کند.

 

پسر نمی توانست تمایلات عجیب خود را توضیح دهد. آندری در ملاء عام سعی کرد مانند کودکان معمولی رفتار کند تا والدین خود را مزاحم نکند. با افزایش سن، پژیک شروع به تحقیق در مورد هویت جنسیتی آنلاین کرد.

 

آندری در سن 13 سالگی متوجه شد که با ویژگی های مرد جوانی که در بدن زن متولد شده مطابقت دارد. خانواده با درک پسرشان واکنش نشان دادند.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

آندری به جراحی تغییر جنسیت فکر می کرد، اما هزینه درمان برای والدین بسیار بالا بود. شروع کاریر بیوگرافی حرفه ای آندری پژیچ از 17 سالگی شروع شد.

 

این مرد جوان به صورت پاره وقت در مک دونالد کار می کرد و در آنجا مورد توجه نماینده یک آژانس مدلینگ استرالیا قرار گرفت.

 

ظاهر غیر متعارف پژیک، که جذابیت مردانه و زنانه را با هم ترکیب می کرد، نیاز صنعت را به چهره های تازه برآورده می کرد. آندری با پیشنهاد یک آژانس مدلینگ موافقت کرد.

 

او شغل جدید خود را فرصتی برای دیدن دنیا و کسب درآمد برای جراحی تغییر جنسیت می دانست. آندری پژیچ به عنوان یک مدل جوان کار خود را در کت واک آغاز کرد. نیاز به نمایش لباس های مردانه او را ناراحت می کرد.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

با این حال، عموم مردم به ظاهر منحصر به فرد علاقه مند بودند. این تأثیر مثبتی بر ارتباط حرفه ای آندری داشت. اولین قراردادهای او در استرالیا با همکاری طراحان بین المللی – راف سیمونز، جان گالیانو و پل اسمیت دنبال شد.

 

شکوه مدل آندروژن موفقیت بلند پس از شرکت در نمایش لباس زنانه به آندری پژیچ رسید. اولین پروژه او کار با طراح Jean-Paul Gaultier در سال 2011 بود.

 

آندری نمایش مد لباس خود را به عنوان یک عروس به پایان رساند. این نمایش پر شور با یک کمپین تبلیغاتی برای همان برند دنبال شد.

 

در این عکس، آندری پژیچ با مدل دیگری با منشاء اسلاو – کارولینا کورکووا ژست گرفت. طراحان و سردبیران مجلات براق از پتانسیل مدل مد قدردانی کردند.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

پژیک مطابق با روند مد مبهم کردن کلیشه های جنسیتی بود. این صنعت مفاهیم سنتی جذابیت مردانه و زنانه را کنار گذاشته است. از این به بعد مدل ها باید فردی و حرفه ای باشند.

 

پژیک در تیراندازی های برند مارک جیکوبز و مجلات براق بین المللی شرکت کرده است. او تبلیغ لباس زیر زنانه پوش آپ می کرد. عکس‌های یک مدل مرد با سوتین زبانه‌دار قانع‌کننده به نظر می‌رسید تا توانایی‌های برتر بدن‌ها را برجسته کند.

 

در سال 2014، پژیک تصمیم گرفت توجه عمومی را به مشکل اقلیت های جنسی جلب کند. آندری با همکاری جواهرسازان آمریکایی مجموعه خاصی از جواهرات را ایجاد کرده است.

 

طراحی جواهرات ذات او را به عنوان فردی که بین دو جنس زندگی می کند تجسم می بخشد. درآمد حاصل از فروش لوازم جانبی به صندوقی برای کمک به کودکان بی خانمان در نیویورک اختصاص یافت.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

عملیات تغییر جنسیت برای مدت طولانی آندری پژیچ جرات نداشت گامی رادیکال برای زن شدن بردارد. در سال 2014، لحظه “X” فرا رسید. این مدل مداخله جراحی آینده را از همکاران پنهان کرد.

 

چند روز پس از عمل، دگردیسی در شکل آندری هنوز قابل توجه نبود و پژیک روی سکو ظاهر شد. بعداً این عمل را یک اشتباه تشخیص داد و برای چند ماه این حرفه را ترک کرد.

 

شش ماه اول پس از عمل برای تراجنسیتی آندری پژیچ به یک مصیبت تبدیل شد. در تابستان 2014، او با انتشار درخواستی برای مشترکین حساب فیس بوک خود، تغییر جنسیت خود را به طور رسمی اعلام کرد.

 

از این پس این مدل خواست که خود را آندره آ پژیک بنامد و قصد داشت به عنوان مدل به کار خود ادامه دهد. شغل بعد از جراحی آندری پژیچ در سال 2015 به این صنعت بازگشت.

 

آندری پژیچ ، مانکن زیبایی که هم زن است و هم مرد

 

او به آژانس دیگری نقل مکان کرد که به طور انحصاری در مدل های زنانه تخصص داشت و شرکت در نمایش ها و عکس های عکاسی را از سر گرفت. در مارس 2015، ماری کلر اسپانیایی تصویری از پژیک را روی جلد منتشر کرد.

 

آندریا به عنوان یک مدل ترنسجندر، از بسیاری جهات پیشگام بوده است. او عنوان “زن سال” را از مجله مردان GQ دریافت کرد. پژیک برای اسطوره های عکاسی مد – پاتریک دمارشلیه، دوئت مورت و مارکوس – ژست گرفت.

 

در سال 2015، پژیک اولین تراجنسیتی بود که با Make Up For Ever برای تبلیغ لوازم آرایش قرارداد امضا کرد. نمایش پروژه های تجاری آندری پژیچ در ابتدای کار خود توجه سازندگان محتوای سرگرمی را به خود جلب کرد.

 

تصویر مانکن، بنیادهای عمومی خیره کننده، نوید رتبه های بالایی را به پروژه هایی با مشارکت او می داد. در سال 2012، پژیک در هیئت منصفه نسخه بریتانیایی برنامه واقعیت‌نمای Next Top Model حضور داشت.

 

یک سال بعد، او در فیلم تلویزیونی ترکیه ای فاتح، یک سریال درام از سازندگان قرن باشکوه، بازی کرد. این سریال که بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده است، داستان سلطان مهمت را روایت می کند که استانبول را فتح کرد.

 

پژیک نقش شاهزاده اسلاو رادو را بازی کرد که عاشق فاتح ترک بود. طرح «فاتح» با انگیزه‌های همجنس‌گرایانه باعث ارزیابی‌های مبهم مخاطبان شد، اما این یورش مفتضحانه تنها به علاقه مردم به این سریال دامن زد.

 

Showbiz شرکت در کنسرت ها و نماهنگ ها را به پروژه های Pejic اضافه کرد. آندری به همراه همکارش Saskia de Brauw و بازیگر تیلدا سوینتون، در موزیک ویدیو Stars دیوید بووی ظاهر شدند.

 

در سال 2013، پژیک در برنامه نمایش تیلور سویفت به عنوان بخشی از تور سال 1987 خود روی صحنه رفت. عشق و خانواده آندری آشکارا خود را دوجنسگرا می نامد.

 

او در آغاز حرفه مدلینگ خود با یکی از همتایان خود – جواهرساز رامبراند دوران ملاقات کرد. این رابطه چندین سال به طول انجامید. در سال 2012، این زوج نامزدی خود را اعلام کردند.

 

یک سال بعد، دورانت اطلاعاتی در مورد ازدواج قانونی با پژیک منتشر کرد. بعداً معلوم شد که این یک شوخی است. به گفته خود آندری پژیچ، زندگی شخصی به دلیل عدم قطعیت جنسیتی همیشه برای او موضوعی دشوار بوده است.

 

جراحی تغییر جنسیت به مدل امید برای ایجاد خانواده داد. در سال 2015، پژیک به داشتن دوست پسری اشاره کرد که با او رابطه جدی دارد. عکس های این مدل با انگشتر در انگشت دستمایه شایعاتی در مورد عروسی قریب الوقوع او شد.

 

تا به امروز، واقعیت ازدواج تایید نشده است و نام آندریا مخفی نگه داشته شده است. مدل 2018 آندره آ پژیک امروزه محبوبیت خود را حفظ کرده است.

 

تبدیل شدن به یک زن و دور شدن از تصویر یک آندروژن او را از ارتباط حرفه ای محروم نکرد. او در عکس های مد و زیبایی مجلات براق ظاهر می شود.

 

در سپتامبر 2018، عکس جدیدی با آندریا در شماره مجله آمریکایی ووگ منتشر شد. ترنسجندر پجیک یک فعال اجتماعی معروف است. آندریا وظیفه خود را در گسترش نگرش مدارا نسبت به اقلیت های جنسی می داند.

 

در اینترنت و در نشریات مجلات، پژیک توجه را به مشکل جامعه دگرباش جنسی جلب می کند. او در مقالات خود در مورد مشکلات مربوط به وضعیت تراجنسیتی صحبت می کند و خوانندگان را تشویق می کند تا نسبت به ویژگی های دیگران حساس باشند.

 

آندری پجیک خود را به چارچوب کسب و کار مدلینگ محدود نمی کند. امسال او اولین بازی خود را در یک فیلم بزرگ خواهد داشت. آندریا در دنباله فیلم پرفروش The Girl with the Dragon Tattoo بازی کرد.

 

فیلم جدیدی به نام The Girl in the Spider’s Web در اکتبر 2018 اکران می شود. داستان آندری پجیک تغییر استانداردها در زمینه مسائل جنسیتی و استانداردهای زیبایی را نشان می دهد.

 

ظاهری عجیب و عاری از ویژگی های جنسیتی، کلید موفقیت یک ترنسجندر شد. امروز پجیک الگو و نماد امید برای جامعه ای بردبار و محترم نسبت به نمایندگان اقلیت های جنسی است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره