وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

 

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ریحانا خواننده مشهور و جذاب که مدتیست با مردی عرب و میلیاردر نامزد است , این بار با خبر جدایی اش , سوژه رسانه ها شد .ریحانا خواننده 30 ساله سرانجام از معشوق عرب خود که یک میلیاردر سرشناس است, جدا شد.ریحانا قلب نامزدش را شکست!

 

خواننده ی آمریکایی ریحانا جدایی خود را از نامزد میلیاردر سعودی اش (حسن جمیل) پس از رابطه ای نزدیک به یک سال اعلام کرد. منابع نزدیک به این خواننده می گویند ریحانا از دست او خسته شده بود به همین دلیل به نامزدی اش پایان داد.

 

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

 

این منابع مطلع گفتند: “قلبش را شکست. این کاری است که خوب بلد است؛ شکستن قلب آدم ها”

 

حسن جمیل نائب رئیس هیئت مدیره شرکت (عبداللطیف جمیل) است که مالکیت آن را خانواده اش بر عهده دارند. این شرکت از بزرگترین شرکت های جهان است که نمایندگی انحصاری توزیع ماشین های تویوتای ژاپنی در عربستان و هفت کشور دیگر را بر عهده دارد.

 

بنا به گزارش فوربس ثروت خانواده ی جمیل 1.5 میلیارد دلار برآورد می شود. این میلیاردر سعودی نخستین بار نیست که با یک سلبریتی ارتباط داشته پیش از این هم با «نائومی کمبل» مدل لباس جامائیکایی تبار متولد بریتانیا ارتباط داشت.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سپتامبر سال گذشته یک مجله ی عربی خبر داد که کاربران فضای مجازیِ طرفدار ریحانا, فشار زیادی بر او وارد می کردند تا از میلیاردر سعودی حسن جمیل جدا شود تا این رابطه بر روی تصمیمات هنری و اجراهایش تأثیر نگذارد و مجبور نشود تا استایلش را تغییر دهد مثل همان اتفاقی که برای جانت جکسون پس از ازدواج با «وسام المانع» قطری رخ داد.

 

در آن زمان برخی روزنامه ها ادعا کرده بودند که وسام المانع با جانت جکسون مثل یک زندانی رفتار می کند و در طول بارداری جانت هم با او رفتار خوبی نداشته و حرف های آزار دهنده ای را نثارش می کرده است…! آیا ممکن است ریهانا هم به دلایلی شبیه به این ادعاها از حسن جمیل جدا شده باشد و یا در پشت پرده ی ماجرا اتفاقات دیگری در جریان است؟

 

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

 

در جولای سال 2017 هم خبر عجیبی درباره ی نامزدی این دو منتشر شد. پدر ریحانا نارضایتی خودش را از این ماجرا اعلام کرد و در اظهار نظر عجیبی گفته بود: “حسن جمیل به اندازه ی کافی سیاه و تیره پوست نیست.” او در ادامه گفته بود همه آن چیزی که می خواهد خوشبختی دخترش است و اصلا به ثروت نامزد او توجهی نمی کند. او گفت: “پول خیلی کم داشتن یا پول خیلی زیاد داشتن ممکن نیست شما رو خوشبخت کند!”

 

ریحاناهم در پاسخ به اظهار نظر پدرش گفت دوست ندارد پدرش در امور شخصی او دخالت کند و بهتر است گفتن چنین حرفهایی را متوقف کند و ساکت باشد!

 

گرچه ریحانا در سال ۲۰۱۷ هیچ آلبوم موسیقی جدیدی منتشر نکرد ولی وقتی برای اولین بار به همراه پسر میلیاردر سعودی در شهر کن مشاهده شد، سر و صدای زیادی به پا کرد و تبدیل به سوژه رسانه ها شد 

 

حسن، پسر تاجر ثروتمند عرب عبدل لطیف جمیل صاحب کمپانی اتومبیل است که حق امتیاز فروش خودروهای تویوتا در عربستان سعودی را دارند و ارزش دارایی های آنها ۱٫۵ میلیارد دلار برآورد شده است. تاجایی که مجله فوربس آنها را چهارمین خانواده ثروتمند عرب در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

 

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)

 

حسن جمیل که وارث یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا محسوب می شود نیز به عنوان معاون نایب رئیس در این کمپانی مشغول به کار است.

 

لازم به ذکر است ریحانا برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول فیلم “اوشن ۸” نقش آفرینی کرده که قرار است در هشتم ژوئن سال ۲۰۱۸ اکران شود. وی پیش از این تنها در نقش کوچک الهه ماه در فیلم “آنی” در سال ۲۰۱۴ بازی کرده بود.

 

 

راز جدایی ریحانا از نامزد میلیاردر عربش (عکس)