وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

 

اگر هنگام رزرو هتل مشهد به دنبال هتل های مجلل نزدیک حرم مطهر رضوی هستید، انتخاب عالی برای شما بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا است.

 

خیابان امام رضا اصلی ترین خیابان اطراف حرم محسوب می شود که از گذشته تا کنون هتل های متنوع و متعددی در آن ساخته شده و از شهرت فراوانی برخوردار است.

 

هتل های واقع در این خیابان دسترسی راحتی به حرم مطهر رضوی و همچنین سایر مراکز و اماکن مهم و دیدنی مشهد دارند و اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان فراهم می آورند.

 

در این خیابان چندین هتل 5 ستاره لوکس وجود دارد که در لیست هتل های مشهد از جایگاه ویژه ای برخوردارند و جزو برترین هتل های ایران نیز به شمار می روند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل مشهد پنج ستاره در خیابان امام رضا، می توانید به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه کنید.

 

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

 

هتل 5 ستاره الماس 2

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا هتل الماس 2 است.

 

این هتل لوکس نبش خیابان امام رضا 20، در 1.5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا قرار گرفته و موقعیت مکانی ویژه آن موجب تشرف راحت مهمانان و زائران به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)

 

و همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن مهم و دیدنی نزدیک حرم مانند بازار رضا، ایستگاه مترو، پایانه مسافربری، مهدیه مشهد و … نیز شده است.

 

این هتل رویایی جزو گروه هتل‌های الماس است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود و با بهترین امکانات و خدمات، اقامتی به یادماندنی را برای زائران و مهمانان فراهم آورد.

 

اتاق‌ های هتل الماس 2

هتل الماس دو با 218 اتاق شامل 6 سوئیت پرزیدنت، 24 سوئیت امپریال، 15 سوئیت یک خوابه، 4 سوئیت ماه عسل،15  اتاق کانکت و 137 اتاق دبل در ۲۵ طبقه با الهام از معماری خاص ملل مختلف به سبک ‌های مختلفی چون سبک ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، صفوی، قاجاری و…  به نوعی موزه ‌ای از هنرهای بین المللی را به نمایش گذاشته است.

 

امکانات و خدمات

لابی و لابی لانژ، کافی شاپ مدرن و لوکس، رستوران و تالار فیروزه، رستوران و تالار پانوراما در بام هتل، کافه رستوران روف گاردن و … از امکانات ویژه این هتل می ‌باشند.

 

اگر هنگام رزرو هتل مشهد هتل الماس 2 را انتخاب کنید می توانید از خدمات بی نظیری همچون مجموعه آبی (استخر، سونا، جكوزی)، سالن ماساژ، مجموعه ورزشی مجهز، ترانسفر رفت و برگشت مهمانان از فرودگاه و راه آهن، ترانسفر رفت به حرم چهار نوبت در طول روز، فروشگاه و مرکز خرید، مجموعه بازی کودکان و … بهره مند گردید.

 

هتل 5 ستاره درویشی

برای آن دسته از مسافران و زائرانی که به دنبال اقامتی خاص و رویایی در مشهد هستند، هتل 5 ستاره درویشی به عنوان یکی از هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم مطهر رضوی گزینه ای ایده آل محسوب می گردد.

 

در لیست هتل های مشهد هتل 5 ستاره درویشی جزو مجلل ترین هتل ها شناخته می شود که در خیابان امام رضا و مابین امام رضا 24 و 26 قرار دارد.

 

این هتل با معماری منحصربفرد و متمایز خود همچون نگینی در این خیابان اصلی و مهم منتهی به حرم رضوی می درخشد و با فراهم آوردن اتاق ها و سوئیت های لاکچری و به روزترین و لوکس ترین امکانات و خدمات، اقامتی به یادماندنی برای مهمانان خود قراهم می کند.

 

اتاق های هتل درویشی

اتاق‌ های یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سه تخته استاندارد، اسپا و امپریال، چهار تخته، سوئیت‌ های یک خوابه و امپریال در کنار واحدهای اقامتی ویژه و خاصی مانند سوئیت دوبلکس پرزیدنتال، پنت هاوس اسپا، دوبلکس عرب، دوبلکس هند، دوبلکس چین، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران باستان و پنت هاوس روم تاپ وی آی پی می توانند اقامتی متفاوت و ماندگار را برای مهمانان این هتل رقم بزنند.

 

در تمامی این اتاق ها بهترین تجهیزات و دکوراسیون در نظر گرفته شده و طراحی جذاب آنها موجب خلق لحظاتی آرامشبخش و دلنشین خواهد شد. برخی از اتاق ها و سوئیت های هتل 5 ستاره درویشی دارای چشم انداز خیره کننده ای حرم مطهر رضوی و شهر مشهد هستند.

 

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

 

امکانات و خدمات

با انتخاب این هتل و رزرو آن از طریق اقامت 24 می توانید از امکانات و خدمات بی نظیر و ویژه ای استفاده کنید. این خدمات و امکانات مطابق با معیارهای روز و استانداردهای سطح بالای صنعت هتلداری دنیا بوده و اوقات خوشی را برای مهمانان به ارمغان می اورند.

 

از مهمترین انها می توان به چندین رستوران متنوع و لوکس با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و …، کافی شاپ های زیبا و مجلل، مجموعه آبی کامل، مجموعه ورزشی مجهز و وسیع، فروشگاه های مختلف، آتلیه سنتی و … اشاره نمود.

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر

از دیگر هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا می توان به هتل مجلل بین المللی قصر اشاره نمود. این هتل باشکوه یکی از قدیم ترین و باسابقه ترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در سال 1356 فعالیت خود را آغاز نمود.

 

پس از مرمت و بازسازی جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1396 هتل بین المللی قصر به یکی از مجلل ترین هتل های ایران تبدیل گردید.

 

این هتل در خیابان امام رضا و مابین امام رضا 14 و 16 واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با حرم مطهر ثامن الائمه دارد.

 

زائران گرانقدر می توانند با طی مسیر کوتاهی و به راحتی برای زیارت امام هشتم (ع) به بارگاه مقدس ایشان مشرف شوند.

 

اتاق های هتل قصر

شما می توانید هنگام رزرو هتل مشهد یکی از اتاق ها یا سوئیت های لوکس و شگفت انگیز هتل بین المللی قصر را انتخاب کنید.

 

این هتل 12 طبقه دارای 220 اتاق و سوئیت فوق العاده زیبا، راحت و شیک است که برخی از این واحدهای اقامتی از چشم انداز بی نظیری به حرم امام رضا(ع) دارند و می توانند اقامتی دلنشین و به یادماندنی را برای زائران و مسافران فراهم کنند.

 

در تمامی این واحدها که شامل اتاق یک تخته، دو تخته، کانکت و سوئیت های معمولی، پرزیدنت ویژه، پرزیدنت رویال، هانی مون، پرنسس روم و … می شوند، بهترین تجهیزات و امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده است تا مهمانان با آرامش و رضایت خاطر از اقامت و سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات و خدمات

اگر به دنبال اقامتی رویایی و فراموش نشدنی در شهر مشهد هستید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها هتل بین المللی قصر است.

 

این هتل مجلل علاوه بر واحدهای اقامتی متنوع و بسیار شیک، خدمات و امکانات ویژه ای را در اختیار مهمانان قرار می دهد که از مهمترین آنها می توان رستوران رویال مرسده با سرو انواع غذاهای دریایی، رستوران سنتی رز، رستوران خاطره با کاملترین بوفه صبحانه در میان هتل های مشهد و ایران، کافی شاپ های شیک و مدرن، مجموعه آبی مجهز و لوکس، سالن ورزشی با بهترین تجهیزات و وسایل، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، سالن های همایش و تالار های چند منظوره، شهربازی، آتلیه، مرکز خرید، پارک کودک و … را نام برد.

 

بهترین هتل های 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا

 

هتل 5 ستاره قصر طلایی

بدون شک هتل قصر طلایی را می توان مجلل ترین و بهترین هتل 5 ستاره مشهد در خیابان امام رضا و حتی لوکس ترین هتل ایران دانست.

 

این هتل با معماری باشکوه خود و امکانات و خدمات بی نظیر مطابق با به روزترین معیارها و استانداردهای صنعت هتلداری دنیا اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را برای زائران و مهمانان گرانقدر فراهم می کند.

 

هتل 5 ستاره قصر طلایی که در خیابان امام رضا و مابین امام رضا 34 و 36 قرار گرفته علاوه بر دسترسی راحت به حرم مطهر رضوی، دسترسی بسیار خوبی نیز به مراکز خرید و اماکن مهم و دیدنی مشهد اطراف حرم دارد.

 

اتاق های هتل قصر طلایی

برای اقامت در لوکس ‌ترین هتل ایران انتخاب‌ های بسیاری دارید زیرا این هتل اتاق ‌ها و سوئیت‌ هایی با دکوراسیون متنوع دارد تا خاطره ‌ای تکرار نشدنی از سفر خود به مشهد داشته باشید.

 

با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود می ‌توانید یکی از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی را از طریق اقامت 24 رزرو نمایید.

 

اقامت در اتاق های یک تخته، دو تخته آتریوم، دو تخته لاکچری، دوتخته دبل لاکچری تراس دار، کانکت چهار نفره، لنداسکیپ، پانوراما و سوئیت های پرزیدنت، وسترن، قاجاری و … هتل بین المللی قصر طلایی با فضایی وسیع و دلنشین و بهترین خدمات، لذت سفر شما را دوچندان می کند.

 

امکانات و خدمات

با انتخاب هتل قصر طلایی به عنوان معرف ترین هتل در لیست هتل های مشهد می توانید از خدمات و امکانات منحصربفرد و بی نظیری همچون رستوران های متعدد و متنوع، سالن زیبایی مدرن، مجموعه آبی شگفت انگیز، سالن ورزشی مجهز، فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر برندهای داخلی و خارجی، آتلیه عکس سنتی و کودک و … بهره مند گردید.