وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزشگاه نقاشی در تهران

آموزشگاه نقاشی در تهران

آموزشگاه نقاشی در تهران

 

کلاس ها و آموزشگاه های هنری به ویژه آموزشگاه های نقاشی این روزها طرفداران و بازدیدکنندگان خود را دارد.

 

بسیاری از ما ترجیح می دهیم اوقات فراغت خود را در مدارس با یادگیری و آموزش یک هنر و کاردستی خاص بگذرانیم، در حالی که این روزها کلاس های نقاشی شاگردان خاص خود را دارد.

 

آموزشگاه نقاشی وصآل با فضای مناسب و اساتید مجرب دوره ها و کارگاه های تخصصی نقاشی و علوم رنگ را با سبک هایپررئالیستی و تکنیک های مختلف توسط هنرجویان ممتاز در تمامی سطوح و سبک ها از مبتدی تا حرفه ای برگزار می کند.

 

آموزشگاه نقاشی در تهران

 

آموزشگاه نقاشی وصال تخصصی ترین مرکز آموزش پرتره و منظره با مداد سیاه، رنگ روغن، گچ پاستلی و مداد رنگی به سبک هایپررئالیستی است.

 

نقاشی ها زندگی خودشان را دارند، زندگی ای که از جان نقاش سرچشمه می گیرد، زیرا هنر روزنه های ذوق و خیال را به روزنه های نوآوری تبدیل خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

خدمات آموزشگاه نقاشی وصال

آموزش نقاشی رنگ روغن

آموزش تخصصی سیاه قلم به سبک هایپررئال با جدیدترین متدها و ابزارها

آموزش تخصصی پرتره و فیگوراتیو

آموزش آکادمیک طبیعت بی جان و طراحی منظره

آموزش پرتره و منظره گچ پاستیل هایپررئال و فنی

آموزش تکنیک مداد رنگی

آموزش اکریلیک

آموزش آبرنگ و تکنیکی

دوره های ویژه طراحی و نقاشی برای کودکان از پایه

دوره های تخصصی تئوری رنگ و تشخیص سبک

برگزاری کارگاه ها و نمایشگاه های مختلف و تخصصی نقاشی

قبول انواع سفارشات در تکنیک ها و ابعاد مختلف را تضمین می کنیم

مشاوره و پاسخگویی صادقانه به سوالات در راستای آموزش

آموزش تخصصی سبک های مختلف نقاشی در تمامی سطوح برای تمامی سنین

دوره های آموزشگاه نقاشی وصال

 

خدمات آموزشگاه نقاشی وصال

 

آموزش مقدماتی و حرفه ای طراحی و آشنایی بیشتر با سبک های مختلف نقاشی از جمله رنگ ها و تکنیک های رنگ روغن و سیاه قلم و سایر تکنیک های نقاشی با برگزاری کلاس های رنگ آمیزی رنگ روغن، مداد رنگی و اکریلیک با آموزش مراحل تکمیلی روش های نقاشی.

 

تئوری رنگ برای هنرجویان با تجربه یکی از خدمات آموزشگاه نقاشی وصال می باشد. نقاشی به عنوان یک هنر زیبا در بین دانش آموزان در سنین مختلف بسیار محبوب است. نقاشی نگاهی زیبا به شما می بخشد و روح و درون شما را آرام می کند.

 

اساتید آموزشگاه وصال با مشاوره صحیح و دلسوزانه همراه با آموزش حرفه ای نقاشی محیطی مناسب را برای رشد و ایجاد خلاقیت شخصی و انتخاب صحیح سبک مورد نظر شرکت کنندگان فراهم می کنند.

 

کلاس های نقاشی در آموزشگاه نقاشی وصال

آموزشگاه نقاشی وصال با بهره گیری از کادری قوی در آموزش و اساتید مجرب و با تحصیلات دانشگاهی، کلاس های نقاشی را در فضایی مناسب و کافی برای شرکت کنندگان و دوره های تئوری و عملی نقاشی برای تمامی سنین برگزار می کند.

 

تجهیزات مدرن آموزشی برای تشویق هنرجویان به شروع نقاشی و جذب آنها به ادامه نقاشی به عنوان یک فعالیت لذت بخش و مفرح است.

 

برگزاری کارگاه های آموزشی نقاشی، بررسی و نقد نظریه های نقاشی و آشنایی با نقاشان و طراحان بزرگ همراه با کلاس های عملی باعث می شود ترکیبی بی نظیر از آموزش تخصصی و کاربردی و خلق ایده های نوین در دسترس هنرجویان آموزشگاه نقاشی وصال باشد.

 

کلاس های نقاشی در آموزشگاه نقاشی وصال

 

هنر در دنیای امروز و آشنایی با هنر نقاشی و یادگیری آن به معنای یادگیری الفبای یک زبان جدید است. در دوره های آموزش نقاشی آموزشگاه وصال تمامی تکنیک ها و روش ها و نکاتی برای سبک های مختلف ارائه خواهد شد.

 

نقاشی و به خصوص چهره سازی از ابتدا تا انتها آموزش داده می شود. هنر نقاشی ابزاری است برای نشان دادن ذهنیت های فردی و ناگفته ها و سبک هایپررئال نقاشی بر روی مخاطب چنان عمل می کند که گویی دست او را گرفته و او را به دیدن گوشه و کنار اثر راهنمایی می کند.

 

شما می توانید این عناصر هنر نقاشی و خطوط، رنگ ها، شکل ها و سایه ها را از ابتدا در آموزشگاه نقاشی وصال یاد بگیرید. اساتید آموزشگاه نقاشی وصال در تمامی مراحل دوره ها همراه شما هستند در دوره های نقاشی آموزشگاه وصال سبک های مختلف نقاشی از ابتدایی تا حرفه ای را فرا می گیرید.

 

کلاس های نقاشی در آموزشگاه نقاشی وصال

 

هزینه کلاس نقاشی

یکی از موثرترین عواملی که هزینه درس نقاشی را تعیین می کند، تکنیکی است که می خواهید یاد بگیرید. به عنوان مثال قیمت آموزش نقاشی سیاه قلم با قیمت آموزش نقاشی روی پارچه، قیمت آموزش نقاشی رنگ روغن و قیمت آموزش نقاشی روی سفال متفاوت است.

 

بنابراین، اول از همه باید شکل و تکنیکی را که می خواهید نقاشی را یاد بگیرید پیدا کنید. در بیشتر موارد افراد تمایل به یادگیری طراحی دارند که نوعی سیاه قلم است.

 

از آنجایی که این نوع طراحی، اساس نقاشی است و در بسیاری از موارد اگر می خواهید حرفه ای شوید باید از اینجا شروع کنید. برای شروع هیچ چیز بهتر از یک مداد سیاه نرم دست شما را برای نقاشی گرم نمی کند.

 

هزینه کلاس نقاشی به کودکان در تهران

 

شهریه کلاس نقاشی در تهران

یک سوال مهم در اینجا مطرح می شود. اولین سوال سطح شماست. البته زمانی که به دنبال آموزش پیشرفته هستید، متحمل هزینه های بیشتری خواهید شد.

 

اولاً هزینه آموزش حرفه ای نقاشی بیشتر است و ثانیاً شما نمی توانید این آموزش را از هر معلمی یاد بگیرید و دستمزد معلمان حرفه ای و متخصص بسیار بیشتر از سایر معلمان است.مشکل دیگر سن است.

 

اغلب گفته می شود که 4 سالگی بهترین سن برای یادگیری نقاشی است، اما 4 سالگی تنها سنی نیست که کودکان می توانند در کلاس های نقاشی شرکت کنند. شما می توانید فرزند خود را به کلاس در هر سنی بفرستید.

 

مهم این است که خلاقیت کودکان در درس های نقاشی رشد کند و این آسیبی بر آن نداشته باشد. قیمت دوره نقاشی برای کودکان در فواصل زمانی قابل تغییر است اما به طور کلی نمی توان گفت که قیمت دوره بیشتر یا کمتر از آموزش بزرگسالان است.

 

البته قیمت دوره های خصوصی نقاشی برای کودکان بیشتر است. در این کلاس ها اغلب می توانید معلم را به خانه خود دعوت کنید و کودک در خانه شما آموزش ببیند.

 

از طرفی یادگیری در محیط و با همسالان می تواند موقعیت خوبی برای فرزند شما باشد و بد نیست که به صورت گروهی هم درس بخواند و این نیز کاملا به فرزند شما بستگی دارد.

 

شهریه کلاس نقاشی در تهران

 

آخرین کلام

خوب، ما می دانیم که شما می خواهید نقاشی را در یک آموزشگاه حرفه ای و با تجربه یاد بگیرید و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم! سالها تلاش ما و همکاران عزیزمان در گروه وصال باعث افتخار ما بوده که در خدمت شما هستیم.

 

سرفصل های آموزشی در این آموزشگاه دائما به روز شده و سرفصل ها و تمرین های لازم توسط اساتید مختلف اضافه می شود. همچنین بسیاری از افراد به هزینه دوره نقاشی فکر می کنند.

 

پیشنهاد می کنیم قبل از توجه به قیمت دوره، به کیفیت آموزشی که دریافت می کنید توجه نمایید. نه هر چیز گرانی خوب است و نه هر چیز ارزانی بد!

 

آنچه که تعیین کننده خوب یا بد بودن یک آموزشگاه برای شماست، تجربه و مهارت آنها در آموزش و البته مسئولیت آنها در حمایت و همدلی با دانش آموزان است.

 

در وصال شما محیطی صمیمانه، حرفه ای و همدلانه دارید که در آن می توانید هر چه بیشتر در هنر جذاب نقاشی رشد کنید.