وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تاثیر اخبار در کوین های اختصاصی صرافی‌های ارز دیجیتال

تاثیر اخبار در کوین های اختصاصی صرافی‌های ارز دیجیتال

تاثیر اخبار در کوین های اختصاصی صرافی‌های ارز دیجیتال

 

احتمالا همه شما با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی دارید یا حداقل چیزهای بسیاری راجع به آن شنیده‌اید.

 

بازار کریپتوکارنسی یک بازار گسترده مالی است که از هیچ نهاد متمرکزی تاثیر نمی‌پذیرد؛ بنابراین هرگونه اخبار خوب و بدی می‌تواند بر روند کلی بازار تأثیر بگذارد.

 

آنچه هم اکنون برای ما اهمیت دارد، بررسی میزان تاثیرپذیری کوین‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال از اخبار مربوط به آن‌ها و چگونگی این تأثیرگذاری است.

 

از آنجا که احساسات و رفتارهای عاطفی تاثیر بسیاری در بازار کریپتو دارند، تاثیر اخبار در کوبن‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال چندان جای تعجب ندارد.

 

در واقع ماهیت غیر متمرکز این بازار و ارزهای رمزنگاری‌شده آن همین روند حرکتی بر اساس اخبار خوب و بد است.

 

خرید ارز دیجیتال

 

منظور از کوین‌های اختصاصی در صرافی ارز دیجیتال چیست؟

اگر قبل از بررسی تاثیر اخبار بر کوین‌های اختصاصی، چیستی این مفهوم را بررسی کنیم، خالی از لطف نخواهد بود.

 

بهتر است ابتدا به درک صحیحی از مفهوم کوین‌های اختصاصی برسیم. کوین در حقیقت ارز رمزنگاری شده‌ای است که با قابلیت اختصاصی بودن شناخته می‌شود.

 

در واقع کوین‌ها رمز ارزهای اختصاصی هر بلاکچین هستند یا بهتر است بگوییم این ارزهای دیجیتال، بلاکچین مستقلی دارند و به بلاکچین‌های دیگر متکی نیستند.

 

کوین‌ها از طریق فرآیند ماینینگ استخراج شده و شکل گیری آن‌ها به دلیل وجود محاسبات ریاضی پیچیده، کمی سخت است.

 

آنچه در بررسی کوین‌های اختصاصی هر صرافی ارز دیجیتال مورد توجه قرار می‌گیرد، دسته بندی این ارزها و کاربرد گسترده هر یک آن‌هاست.

 

کوین‌ها شامل: رمز ارزهای معروفی همچون بیت کوین، تتر، اتریوم، شیبا اینو و غیره می‌شوند.

 

اهمیت اخبار کریپتو در روند حرکتی کوین‌های اختصاصی

با توجه به این که خرید و فروش ارز دیجیتال معروفی همچون بیت کوین، اتریوم، تتر و …، بیشتر انجام می‌شود، تحلیل این ارزها و روند کلی بازار خرید و فروش آن‌ها بر اساس اخبار مختلف، بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گرها قرار می‌گیرد.

 

از طرفی ماهیت غیر متمرکز بازار رمز ارز سبب می‌شود که رویدادهای گزارش شده در اخبار، تاثیر بیشتری روی کوین‌ها اعمال کند.

 

هر گونه اخبار حول محور ارزهای دیجیتال بر تحرکات بازار ارزهای دیجیتال به خصوص بر نوسانات قیمت کوین‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال تأثیرگذار است.

 

با توجه به این که حجم بیشتر سرمایه‌گذاری رمز ارز روی کوین‌ها انجام می‌شود، تحقیقات رمز ارزی و اخبار موجود، بیشتر روی کوین‌های اختصاصی متمرکز شده است.

 

نحوه تأثیرگذاری اخبار بر کوین‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال

رسانه‌هایی که اخبار کریپتو را پوشش می‌دهند، می‌توانند با ایجاد احساس خوش بینی و بدبینی روند کلی بازار کوین‌ها را تغییر دهند.

 

بیشترین تأثیر روی قیمت کوین‌ها زمانی اعمال می‌شود که بین احساسات رسانه‌ای تعامل وجود داشته باشد.

 

می‌توان گفت اخباری که رسانه‌های خبری در رابطه با تحلیل ارزهای رمزنگاری شده اختصاصی ارائه می‌دهند، نقش بسیار مهمی در روند اقتصادی بازار دارد.

 

تجزیه و تحلیل احساسات در اخبار رسانه‌ای و روند تحلیل‌ها می‌تواند به صورت ذاتی روند حرکتی بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد.

 

این اخبار که از تحلیل‌ها و رفتار عاطفی کاربران کریپتوکارنسی نشأت می‌گیرد، پتانسیل بالایی در هدایت استراتژی‌های معاملاتی دارد.

 

اخباری که نتیجه تجزیه و تحلیل کوین‌های اختصاصی است، دارای دو جنبه تاثیر گذار و اطلاعاتی است که می‌تواند به شکل قابل توجهی بر قیمت کوین‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال، نوسانات آن‌ها و حجم معاملات اثر بگذارد.

 

معامله‌گران کریپتو سعی می‌کنند که یک یا دو روز بعد از رویدادهای مثبت گزارش شده و یک روز قبل از رویدادهای منفی، موقعیت ترید را فراهم کنند تا بتوانند به سوددهای بیشتری برسند.

 

در واقع تریدرها سعی می‌کنند تجارت کریپتو را به صورت آگاهانه انجام دهند.

 

چنین معاملاتی بسیار سودده خواهند بود؛ از این رو می‌توان اهمیت اخبار و تاثیرگذاری آن بر کوین‌های صرافی ارز دیجیتال را توجیه کرد.

 

درک بهتر ارزش کلی اخبار رسانه‌ای و تأثیر آن

 

درک بهتر ارزش کلی اخبار رسانه‌ای و تأثیر آن

هر چند کاربران کریپتو، تاثیر مستقیم و سریع اخبار بر قیمت کوین‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال یا محبوبیت کوین‌های معروفی همچون بیت کوین را پذیرفته‌اند؛ اما دلیل خاصی برای این موضوع وجود ندارد.

 

شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد اخبار خوب یا بد تأثیر مستقیمی روی قیمت کوین‌‌های اختصاصی دارد و احساسات عمومی در بازار رمز ارز به دیدگاه‌های رسانه‌ای وابسته است.

 

این روزها بستر اینترنت به محبوب‌ترین رسانه کاربران تبدیل شده است. همین رسانه گسترده نشان می‌دهد که عبارت« خرید ارز دیجیتال» پرسرچ‌ترین عبارت جست‌و‌جوی آنلاین در زمان افزایش قیمت ارزهای دیجیتال است.

 

همانطور که گفتیم یکی از دلایل تاثیرپذیری کوین‌های اختصاصی در صرافی ارز دیجیتال از اخبار و رویدادهای روز، این است که هیچ نهاد و مقامی بر ارزهای دیجیتال تسلط ندارد.

 

به همین خاطر هر عقیده مثبت یا منفی می‌تواند مستقیما بر روند حرکت بازار تاثیر بگذارد.

 

از طرفی بازار ارزهای دیجیتال توسط افرادی اداره می‌شود که خود در این حوزه فعالیت دارند؛ در نتیجه محبوبیت این افراد در کاهش یا افزایش ارزش رمز ارزها نقش مهمی دارد.

 

به عنوان مثال: حمایت ایلان ماسک از ارز شیبا بر ارزش آن بی تآثیر نبوده است.

 

این نکته را در نظر داشته باشید که تبلیغات رسانه‌ای در محبوبیت رمز ارزها تأثیر گذار است؛ اما آلت کوین‌ها نسبت به اخبار حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

 

آینده سرمایه گذاری روی کوین‌های اختصاصی

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که هرگونه سرمایه گذاری بدون داشتن اطلاعات کافی نه تنها سودی برایتان نخواهد داشت، بلکه منجر به شکست و از دست رفتن سرمایه‌تان خواهد شد.‌

 

تا اینجا راجع به اهمیت و نحوه تاثیرگذاری اخبار بر ارزش و محبوبیت کوین‌های اختصاصی صحبت کردیم.

 

نکته اینجاست که اگر قصد سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، باید قبل از هر تصمیمی، بر اساس رویدادهای گزارش شده از اخبار کریپتو به تجزیه و تحلیل ارزش کوین‌ها پرداخته و به قیمت لحظه‌ای کوین‌ها در صرافی ارز دیجیتال منتخب خود دسترسی داشته باشید.

 

هرچند در بازار ارزهای دیجیتال نوسانات بسیاری دیده می‌شود؛ اما اگر بتوانید آگاهانه عمل کنید و موقعیت‌های درست سرمایه گذاری را بشناسید، آینده روشنی در انتظارتان خواهد بود.

 

با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و کاربرد گسترده آن‌ها، پیش بینی آینده دارایی‌های دیجیتال، تصویر روشنی از آن را نشان می‌دهد.

 

انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال

 

انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال

در این مطلب ضمن معرفی توکن‌های اختصاصی در صرافی ارز دیجیتال از تأثیر اخبار بر ارزش و محبوبیت آن‌ها صحبت کردیم.

 

اخبار خوب یا بد و عقیده‌های مثبت یا منفی یک فاکتور مهم در روند حرکت بازار ارزهای دیجیتال است.

 

شواهد محکمی وجود دارد که نشان می‌دهد روند حرکتی بازار رمز ارز به روند حرکتی اخبار و رویدادهای گزارش شده بستگی دارد.

 

طبیعتا اخبار مثبت، بر محبوبیت کوین‌ها و افزایش خرید آن‌ها افزوده و بر عکس اخبار منفی سبب رشد نزولی ارزهای دیجیتال و رکود آن‌ها می‌شود.

 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر مثل Coinbase و صرافی ارز دیجیتال Wallex استفاده کنید.

 

استفاده از صرافی ارز دیجیتال والکس خیال شما را در برابر خطرات تحریم راحت کرده و امنیت سرمایه شما را حفظ خواهد کرد.