وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟

چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟

به گزارش ایران ناز جلوگیری از افتادگی پوست : بالاخره شما ورزشی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید و به یک برنامه‌ی غذایی دست پیدا کرده‌اید که با سبک زندگی شما هماهنگ است. چند کیلو اضافه وزنی که سال‌ها به همراه خود داشتید شروع به آب شدن کرده است.

 

در این میان تنها یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که پوست شما در اثر کاهش وزن افتاده‌تر خواهد شد.چین و چروک روی شکم، بازوها و حتی صورت شما پدیدار می‌شود. اگرچه به هنگام کاهش وزن کاملا نمی‌توانید از افتادگی پوست جلوگیری کنید اما در این مقاله مراحلی را ذکر خواهیم کرد که می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

یک سبک زندگی سالم و استراتژی‌های خاص برای افزایش کلاژن (پروتئین ساختاری که مسئول کشسانی پوست است)، می‌تواند تفاوت زیادی در شما ایجاد کند.به طور تدریجی کاهش وزن داشته باشیدبرای جلوگیری از افتادگی پوست به طور تدریجی وزن کم کنید.

 

چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟

 

بیشتر متخصصان توصیه می‌کنند تنها ۴۵۳ گرم تا ۲ کیلوگرم در طول یک هفته کاهش وزن داشته باشید. کاهش وزن سریع با استفاده از رژیم غذایی و پاک‌کننده‌های سخت، می‌تواند مشکلات زیادی برای شما ایجادکند و باعث افتادگی پوست تان شود. همین امر موجب می‌شود

 

موفقیت کلی شما در کاهش وزن نیز تحت تاثیر قرار گیرداز پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنیداگر قصد دارید بیرون از منزل به ورزش بپردازید، بهتر است زیاد در معرض نور خورشید قرار نگیرید. اشعه‌ی ماوراء بنفش خورشید می‌تواند کلاژن پوست را تخریب کند و باعث افتادگی پوست شود.

 

پیاده‌روی و دویدن خود را صبح زود انجام دهید. از ضد آفتاب‌هایی استفاده کنید که برچسب ” طیف گسترده ” داشته باشند. این گونه ضد آفتاب‌ها می‌توانند پوست شما را در برابر اشعه ی ماوراء بنفش محافظت نمایند. لباس‌های مناسب به تن داشته باشید. لباس‌های مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانند

 

چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟

 

در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید از شما مراقبت نمایند.ز میوه و سبزیجات استفاده کنیدبرای پیشگیری از افتادگی پوست سعی کنید در برنامه غذایی تان از میوه و سبزیجات استفاده کنید. این موادغذایی حاوی مواد مغذی هستند که برای سلامت پوست بسیار مناسب است.

 

وجود ویتامین A و یا لیکوپن در سبزیجات و میوه‌ها می‌تواند برای سلامت پوست بسیار مفید باشد. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که آنتی اکسیدان‌های موجود در سبزیجات و میوه ها می‌تواند از پوست انسان در برابر اشعه‌ی مضر ماوراء بنفش محافظت نماید. شما می‌توانید این آنتی اکسیدان‌ها را در گوجه فرنگی،

 

فلفل قرمز و سایر سبزیجات پیدا کنید. در این میان، سبزیجاتی با برگ سبز و مرکبات دارای ویتامین C فراوانی هستند که به ساخت کلاژن کمک فراوانی می‌کند.عضلات محکمی بسازیدبرای جلوگیری از افتادگی پوست هنگام کاهش وزن سعی کنید چربی بدن خود را با توده‌های ماهیچه‌ای جایگزین کنید.

 

چگونه از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟

 

برای انجام اینکار باید بر روی آموزش‌های قدرتی تمرکز کنید. شما باید ماهیچه‌ را جایگزین چربی کنید که می‌خواهید از دست بدهید. زمانی که ماهیچه‌های زیرین شما محکم و سفت شود، باعث می‌شود پوستی محکم داشته باشید و از افتادگی آن نیز جلوگیری می‌کند.

 

ساخت ماهیچه‌های محکم و قوی نه تنها باعث محکم شدن پوست می‌شود بلکه به مصرف کالری بیشتر در بدن کمک می‌کند.بسته به انتخاب خودتان، می‌توانید از دمبل، ماشین‌های مختلف ورزشی و یا وزنه استفاده کنید. بهتر است در هفته ۴ روز را به ورزش‌های قدرتی بپردازید.

 

در این میان، ۲ الی ۳ روز را در هفته به آموزش‌های سخت و با شدت بالا اختصاص دهید تا بتوانید متابولیسم خود را افزایش دهید و توده‌های ماهیچه‌ای بیشتری بسازید. برای اینکه نتیجه‌ی بهتری داشته باشید، این برنامه را با پروتئین مناسب و کافی همراه سازید. خوردن گوشت و سایر مواد پروتئینی می‌تواند شما را مستحکم‌ترو قوی‌تر سازد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره