وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

 

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت ویزا شینگن و سفر به کشورهای اروپایی تور اروپا ۱۴۰۲ است. البته استفاده از این تور نیز نیازمند مدارک دقیق و راهنمایی کارشناسان باتجربه است.

 

با ما همراه باشید تا در ادامه روش‌های ایجاد سابقه سفر با ویزای شینگن را مورد بررسی قرار دهیم.

 

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

 

دریافت ویزای شینگن چه اهمیتی دارد؟

دریافت ویزای شینگن به افراد این اجازه را می‌دهد تا به 22 کشور عضو اتحادیه اروپا و 4 کشور عضو انجمن تجاری اروپا سفر کنند.

 

اما نکته مهم این است که شما باید سفر خود را از کشوری شروع کنید که ویزای شینگن را از آن دریافت کرده‌اید. البته این موضوع برای اولین باری است که شما قصد دریافت ویزای شینگن را می‌کنید.

 

دریافت این ویزا در مراتب بعدی محدودیتی در این‌باره ندارد. اما برای دریافت این ویزا چه کاری باید انجام داد؟

 

ایجاد سابقه سفر برای ویزای شینگن

تراول هیستوری یا سابقه سفر در واقع موضوعی است که به صورت غیررسمی دارای اهمیتی ویژه است. تصور کنید که شما قصد سفر به کشوری اروپایی برای مثال هلند را دارید.

 

نداشتن هیچ‌گونه سابقه سفر و مهر در پاسپورت شما این شبهه را ایجاد می‌کند که شما به دلایل غیرتوریستی قصد سفر به کشور موردنظر را دارید.

 

دلایلی مانند پناهندگی یا کار غیرقانونی از جمله این موارد هستند. بر همین اساس مشاوران دریافت ویزا همواره بر ایجاد سابقه سفر برای دریافت ویزای شینگن تاکید ویژه‌ای دارند.

 

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

 

سفر به کشورهای مختلف

سابقه سفر درواقع ورود و خروج کشورهای مختلف است که در پاسپورت گردشگر ثبت می‌شود. سفر به کشورهای اروپایی به دلیل نیاز به مدارک خاص جهت ویزای شینگن ممکن است زمان‌بر و مشکل باشد.

 

از روش‌های مناسب برای ایجاد تراول هیستوری، استفاده از کشورهایی است که نیازی به دریافت ویزا ندارند. از جمله این کشورها می‌توان به ترکیه، مالزی، آذربایجان و … اشاره کرد.

 

مسافرت به این کشورها سابقه سفری شما را برای دریافت ویزای شینگن افزایش می‌دهند. بر همین اساس بهتر است در پاسپورت خود مهر کشورهای مختلفی را به همراه داشته باشید.

 

به طور میانگین بین 5 تا 6 مُهر اعتبار مناسبی را به سابقه سفر برای ویزای شینگن می‌دهد.

 

دریافت ویزای شینگن به صورت گروهی

ویزای توریستی گروهی برای گروه‌های متشکل از 5 تا 15 نفر صادر می‌شود و به صورت یک بار ورود اعتبار دارد. ویزای توریستی گروهی محدودیتی در زمان ورود ندارد و اعتبار آن بسته به تاریخ ویزا متفاوت است.

 

همچنین، زمان مورد نیاز برای صدور ویزای توریستی گروهی کمتر از ویزای توریستی انفرادی است و قیمت آن نیز مناسب‌تر است.

 

انتخاب تور گروهی اروپا برای افرادی که قصد سفر به اروپا را خصوصا برای اولین بار دارند، می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

 

این موضوع به افراد کمک می‌کند تا به صورت ساده‌تر ویزای شینگن خود را دریافت کنند. این نوع ویزا برای افرادی که قصد استفاده از تور اروپا ترکیبی را در تعطیلات دارند نیز مناسب است.

 

افزایش بی دردسر سابقه سفر معتبر با تور گروهی اروپا

 

انتخاب کشورهای اروپایی با سخت‌گیری کمتر

بر اساس گزارش کمیسیون سفر به اروپا، بیش از 75 درصد از سفرهای اروپا، توسط توریست‌ها انجام می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده درصد بالای امکان دریافت ویزا است.

 

اما نکته مهمی که وجود دارد، انتخاب کشور مناسب و تقویت سابقه سفر برای ویزای شینگن است.در اروپا، برخی از کشورها برای دریافت ویزای شینگن ممکن است فرآیند آسان‌تری داشته باشند.

 

البته باید توجه داشته باشید که فرآیند دریافت ویزا بسته به شرایط شخصی شما و مدارکی که ارائه می‌دهید، ممکن است متفاوت باشد.

 

با این حال، برخی از کشورها که به عنوان مقصد سفر محبوب هستند، فرآیند دریافت ویزای شینگن آن‌ها به نسبت ساده‌تر است.

 

انتخاب کشور فرانسه برای دریافت ویزای شینگن

یکی از کشورهای مناسب برای دریافت ویزا شینگن، فرانسه است. کشور فرانسه رتبه دوم را بین سفارتخانه‌ها در بین تعداد صدورهای ویزای شینگن دارد.

 

البته سخت‌گیری‌های خاص خود را نیز در این زمینه دارد. اگر شما بتوانید مدارک خود را به درستی ارائه کنید شانس زیادی برای دریافت ویزای شینگن از فرانسه دارید.

 

استفاده از یک مشاور خوب و آگاه بودن از پیش‌نیازهای دریافت ویزا از سفارت فرانسه، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

 

مشاوره رایگان نهال گشت برای ویزا شینگن

انتخاب کشور فرانسه برای دریافت ویزا نیازمند تجربیات کارشناسان باتجربه در این زمینه است. اگر شما نیز به دنبال دریافت این ویزا هستید شرکت نهال گشت می‌تواند انتخابی مناسب در این زمینه باشد.

 

نهال گشت با برگزاری حجم بالایی از تورهای مسافرتی، تضمین بالایی در دریافت ویزای شینگن به شما می‌دهد.

 

اگر شما نیز دارای سابقه سفر برای ویزای شینگن هستید و از سایر شرایط آن اطلاعی ندارید با شماره تلفن ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت nahalgasht.com از قیمت تورهای نهال گشت مطلع شوید.