وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

معمولاً بهترین فیلم‌های ترسناک خیلی زود تمام می‌شوند. ۹۰ دقیقه‌ی فشرده، پر از شوک‌های مختلف و بعدازآن باید دوباره به دنبال فیلم دیگری بگردید. اگر از گشتن به دنبال فیلم‌های ژانر وحشت خسته شده‌اید، راه‌حل دیگری هم برای شما وجود دارد.

 

بااینکه ممکن است تعداد سریال‌های ترسناک تلویزیونی آن‌قدرها زیاد نباشد، اما بازهم ساعت‌ها ترس و وحشت منتظر شماست تا برای دیدن آن‌ها از خواب امشبتان بزنید. برای شما از بهترین سریال‌های تلویزیونی ترسناک نوشته‌ایم تا تاریک‌ترین کابوس‌ها را برای شما به همراه داشته باشند:

 

سریال تلویزیونی جن گیر The Exorcist

تبدیل کردن یک فیلم ترسناک کلاسیک به یک سریال تلویزیونی امروزی شهامت زیادی می‌خواهد، بااین‌حال شبکه‌ی فاکس Fox برای این تلاش و دادن نقشی به جینا دیویس Geena Davis که بتواند در آن به‌خوبی ظاهر شود، نمره‌ی خوبی می‌گیرد.

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

The Exorcist بخشی درام خانوادگی با خواهرانی نوجوان، مادری نگران و پدری که مشکلات جسمی را پشت سر می‌گذارد است و بخشی از آن‌هم حال‌وهوایی کاتولیک با تعدادی کشیش و پاپ دارد. سریال پر از پیچش‌های داستانی مختلف است.

 

دیویس فوق‌العاده است و بن دنیلز Ben Daniels هم نقش یک کشیش شیطانی را آن‌قدر خوب بازی می‌کند که به نظر می‌رسد به دنبال گرفتن جایزه‌ی امی Emmy باشد. به‌هرحال در بیشتر داستان‌های ترسناک، سروکله‌ی شیطان پیدا می‌شود.

 

سریال ترسناک اتوپیا Utopia

وقتی این درام شبکه‌ی ۴ Channel ۴ در سال‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۴ پخش شد، با وجود صدها شکایت از محتوای خشونت‌آمیز بازهم اثری خاص بود. داستان سریال در مورد گروهی از افراد است که به رمان گرافیکی رمزآمیزی به نام The Utopia Experiments دست پیدا می‌کنند.

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

فیلم‌نامه‌ی به‌شدت واقعی سریال همان چیزی است که آن را بی‌نهایت ترسناک کرده است، برای مثال می‌توان به صحنه‌ی تیراندازی در مدرسه در فصل دوم اشاره کرد.

 

Supernatural

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

 

این سریال که حالا در سیزدهمین فصل خودش است، در مورد دو برادر است که کسب‌وکار خانوادگی شکار شیطان‌ها در آمریکا ادامه می‌دهند. تقریباً امکان ندارد بتوانیم آمار تعداد ماجراجویی‌های سم و دین وینچستر Sam and Dean Winchester را نگه‌داریم. این دو برادر وحشت و کمدی را به‌طور متعادلی باهم ترکیب می‌کنند.

 

مجموعه‌ی داستان‌های کوتاه آینه‌ی سیاه Black Mirror

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

 

ما هیچ‌گاه تا به این حد نیاز به سریالی مثل «آینه‌ی سیاه» Black Mirror نداشتیم، مجموعه‌ی داستان‌های کوتاه با حال‌وهوای «ویران‌شهر» dystopian که همه‌ی موضوعات مختلف از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا سیاست و یا عشق را بررسی ‌کند.

 

همین حالا هم جمله‌ی “این خیلی شبیه «آینه‌ی سیاه» است” وارد اصطلاحات رایج مردم شده و هنگام مواجه با هر تکنولوژی که کمی خطرناک به نظر برسد، استفاده می‌کنند.

 

با دیدن سریال هر بار که از فیلترهای بامزه‌ بر روی گوشی‌های هوشمندتان استفاده می‌کنید، اثرات منفی آن را که تا پنج سال آینده به‌جا خواهد گذاشت را در ذهنتان مرور می‌‌کنید.

 

بعضی از قسمت‌های آن خنده‌دار هستند، بعضی ترسناک و بعضی مثل San Junipero از تأثیرگذارترین و زیباترین فیلم‌نامه‌های علمی-تخیلی نوشته شده است.

 

سریال ترسناک با داستان واقعی Lore

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

اگر به دنبال داستان‌های ترسناک واقعی هستید، Lore آمازون پرایم Amazon Prime را تماشا کنید. این سریال عجیب که بر اساس پادکستی به همین نام از آرون ماهنکه Aaron Mahnke ساخته شده است، تعدادی از داستان‌های عجیب اما واقعی تاریخ را روایت می‌کند.

 

واقعی بودن داستان‌های این سریال مو را به تن شما سیخ می‌کند.بااینکه بازی‌های سریال آن‌چنان تعریفی ندارد، اما تک‌تک لحظات ‌آن پر از اطلاعات تاریخی است. در آخر هر قسمت احساس می‌کنید چیزهای زیادی یاد گرفته‌‌اید.

 

بافی قاتل خون‌آشام Buffy the Vampire Slayer

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

در هر نسل یک قاتل به دنیا می‌آید: یک دختر در تمام دنیا، یک برگزیده. او به‌تنهایی قدرت و مهارت جنگیدن با خون‌آشام‌ها، شیطان‌ها و نیروهای تاریک را به دست می‌آورد… و به دنبال این هفت فصل از سریال تلویزیونی بامزه،

 

تأثیرگذار، هوشمندانه و ترسناک «بافی قاتل خون‌آشام» Buffy the Vampire Slayer شروع می‌شود. سریالی که ثابت می‌کند می‌توان به دبیرستان رفت، دوست پیدا کرد، با یک خون‌آشام دوست شد و درعین‌حال یک قاتل بود.

 

این سریال بهترین تعادل را میان طنز و وحشت حفظ کرده است و به‌خوبی سختی‌های یک نوجوان بودن را به تصویر می‌کشد. بازیگرانی مثل سارا میشل گلر Sarah Michelle Gellar همراه با فیلم‌نامه‌ی قوی جاس ویدون Joss Whedon تعریف جدیدی از سریال‌های نوجوان ارائه داده‌اند.

 

سریال «جیغ» Scream

سریال «جیغ» Scream ام‌تی‌وی MTV توانسته است در دو فصل کاری کند که فیلم‌های این مجموعه قادر به انجام آن نبود: خلق تعدادی شخصیت که از کشته شدن آن‌ها توسط قاتلی ماسک پوش به‌شدت ناراحت می‌شوید و ایجاد پیچش داستانی گیج‌کننده.

 

حتی یک قسمت دوساعته‌ی ویژه‌ی هالووین آن‌هم از فیلم‌های «جیغ ۳ و ۴»Screams ۳ and ۴ هیجان‌انگیزتر بود.شخصیت‌های فوق‌‌العاده، فیلم‌نامه‌ای هوشمندانه و موسیقی متنی بی‌نظیر سریالی ترسناک را پدید آورده‌اند

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

که در دو فصل شما را سرگرم می‌کند. خوشبختانه بازیگر اصلی فصل‌های قبل اما دووال Emma Duvall قرار نیست در فصل‌های بعدی هم دیده شود و از فصل بعدی هم بازیگر اصلی جدیدی به سریال اضافه خواهد شد.

 

سریال بازگشتگان The Returned Les Revenants

ایران ناز ترکیب جنایت، راز و یک دهکده‌ی تاریک در ارتفاعات مواد مورد نیاز برای ترسیدن و لازمه‌ی سریال‌های فرانسوی هستند و «بازگشتگان» The Returned هم از این قاعده مستثنا نیست.

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

داستان مردگانی که به زندگی برمی‌گردند بااینکه ساده است، اما هوشمندانه ساخته شده است. این سریال که با «توئین پیکس» Twin Peaks مقایسه شده اس، نشان می‌دهد که چطور از تنش استفاده شده و اثری تأثیرگذار را خلق کرده‌ است. فقط به یاد داشته باشید نسخه‌ی اصلی را تماشا کنید.

 

سریال فرینج Fringe

فصل اول «فرینج» Fringe جی جی آبرامز JJ Abrams مثل نفس کشیدن هوای ترسناک تازه‌ در دنیای تلویزیون بود. این سریال جنایی داستان اولیویا دانهام Olivia Dunham را در نقش مأمور بخش فرینج Fringe دنبال می‌کند.

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

دانهام از دکتر والتر بیشاپ Dr Walter Bishop و پسرش پیتر Peter کمک می‌گیرد تا جرم‌های عجیب و بر پایه‌ی علم را حل کند. «فرینج» ترکیبی از آزمایش‌های عجیب، قاتل‌های زنجیره‌ای و صحنه‌های مرگ عجیب‌تر است. این سریال متأسفانه در سال ۲۰۱۳ تمام شد.

 

سریال ترسناک The X-Files

 

با ترسناک ترین سریال های دنیا آشنا شوید (عکس)

 

رابطه‌ی بین مولدر Mulder و اسکالی Scully طرفداران را به مدت نه فصل و هم‌چنین در دو فیلم برگرفته از آن در دهه‌ی ۹۰، مجذوب خود کرده بود.بااینکه بازگشت سال گذشته‌ی جیلیان اندرسون Gillian Anderson

 

و دیوید دوکانی David Duchovny به نقش‌های فوق‌العاده‌شان نقد‌های مختلفی را به دنبال داشت، اما بدون شک ترس و وحشت فصل‌های اولیه‌ی این سریال هنوز هم یک نسل را درگیر خود کرده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره