وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با زردچوبه پوستی زیبا و صاف داشته باشید!!

با زردچوبه پوستی زیبا و صاف داشته باشید!!

اگر میخواهید پوستی زیبا و صاف داشته باشید از زردچوبه استفاده کنید.زردچوبه قرن هاست که در فرهنگ های مختلف برای کاهش التهاب و دیگر استفاده های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه آن خشک و سپس خرد می شود تا پودری به رنگ نارنجی روشن بدست بیاید.

 

برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی روی این پودر روغن های طبیعی چکانده می شود.  زردچوبه قرن هاست که در فرهنگ های مختلف برای کاهش التهاب و دیگر استفاده های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه آن خشک و سپس خرد می شود تا پودری به رنگ نارنجی روشن بدست بیاید.

 

برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی روی این پودر روغن های طبیعی چکانده می شود.یکی از نتایج فوق العاده مهم که تحقیقات روی زردچوبه نشان داده تاثیر این ماده روی درمان سرطان روده بزرگ توسط کورکومین است. کورکومین یکی از ترکیبات فعال درون زردچوبه است.

 

با زردچوبه پوستی زیبا و صاف داشته باشید!!

 

این ترکیب در واقع با مهار پروتئین های پیام رسان و بستن راه رشد سلول های تومر مانع رشد و تکثیر سرطان  می شود.ما از زردچوبه به عنوان یک منبع طبیعی رنگ در صابون ها استفاده می کنیم. تنها یک مقدار اندک کارساز است، چون تنها در مقداری از آن مزایای فراوانی نهفته است.

 

اگر به دنبال لایه بردار هستید زردچوبه ادویه مناسب برای اضافه کردن به موادتان است، اما به عنوان اضافه کننده رنگ به خاطر داشته باشید هرچه کمتر بهتر، مقدار زیاد آن می تواند روی پوستتان لکه ایجاد کند. اضافه کردن زردچوبه به صابون خاصیت ضد التهابی و محافظتی آن را نیز بالا می برد.

 

اینها تنها چند خاصیت کوچک بودند، ترکیب زردچوبه با دیگر مواد مغذی، و ترکیبات سرشار از آنزیم مانند شیر کامل یا ماست آن را تبدیل به ماسک صورت و یا کرم شب فوق العاده می کند.با یکی از روش هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم می توانید زردچوبه را روی پوست خود آزمایش کنید.

 

با زردچوبه پوستی زیبا و صاف داشته باشید!!

 

یک چهارم یا یک دوم قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با ماست یونانی ساده ترکیب کنید. به آرامی و با حرکات رو به بالا روی صورت خود بمالید. اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند، و سپس با آب سرد صورتتان را بشویید. به جای ماست می توانید از ژل آلوئه ورا، آب خیار، روغن زیتون یا روغن بادام شیرین استفاده کنید.

 

روغن طبیعی زردچوبه را اگر به همین مواد اضافه کنید حس لطیف تری می دهد اما تنها مقدار اندکی از آن کافیست.یک چهارم یا یک دوم قاشق چای خوری زردچوبه را با 56 گرم کرم صورت ترکیب کنید. به خوبی میکسش کنید و روی صورتتان ماساژ دهید.اگزما، پسوریازیس،

 

و بثورات عفونی را می توان با ترکیب زردچوبه و شیر کامل یا ماست درمان کرد. شیر را کمی گرم کنید ( به جوش نیاید ) چند قاشق چای خوری زردچوبه اضافه کنید و اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه بماند. مقداری از میکسی که درست کردید را به محل تحریک شده بمالید و اجازه دهید خشک شود. از نتایج این درمان شگفت زده خواهید شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره