وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

 

سامسونگ سال‌ها پیشتاز بازار جهانی تلفن‌های اندرویدی بوده و بزرگ‌ترین رقیب شرکت اپل محسوب می‌گردد. قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ نسبت به گوشی‌های اپل کمتر است.

 

از طرف دیگر، اپل تنها تعداد انگشت‌شماری گوشی در سال عرضه می‌کند، اما سامسونگ پرکارتر است. علاوه بر قیمت گوشی سامسونگ، تعداد بیشتر گوشی‌ها، گزینه‌های متنوع‌تری را به خریداران برای انتخاب می‌دهد.

 

هرچقدر هم سخت‌گیر باشید و یا قیمت گوشی موبایل برای شما مهم باشد، احتمالاً یک گوشی سامسونگ وجود دارد که برای شما بهترین است، اما پیدا کردن آن می‌تواند دشوار باشد.

 

به همین دلیل نیز ما در این مقاله تنها به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ از نظر ویژگی‌های ساختاری و طراحی بسنده نکرده‌ایم و بهترین‌ها را از نظر ویژگی‌های مختلف مانند اندازه، تاشو بودن و کیفیت بالا در برابر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ معرفی نموده‌ایم.

 

این راهنما به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی سامسونگ را بر اساس ویژگی‌هایی که برای شما مهم است از جمله قیمت گوشی موبایل انتخاب کنید.

 

Samsung Galaxy S23 Ultra (بهترین از هر نظر)

Galaxy S23 Ultra پس از نسخه موفق S22 Ultra روی کار آمد. اگرچه S22 Ultra نیز هنوز عالی است، اما این مدل جدید نسبت به قبلی پیشرفت داشته است. 

 

بزرگ‌ترین تغییرات ایجاد شده در مشخصات، شامل بهبود دوربین اصلی پشتی است که  از 108 مگاپیکسل به 200 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

 

این دوربین توسط یک لنز اولتراواید و دو لنز تله فوتو در سطوح زوم اپتیکال مختلف (3 برابر و 10 برابر) پشتیبانی می‌شود.

 

دوربین سلفی Galaxy S23 Ultra چندان خوب نیست، اما دوربین عقب آن از بهترین دوربین‌ها محسوب می‌شود.

 

این گوشی، صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی، وضوح بالای WQHD+، نرخ تازه‌سازی تطبیقی تا 120 هرتز و پشتیبانی از قلم S Pen را ارائه می‌دهد.

 

S23 از یک تراشه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و سامسونگ وعده سال‌ها پشتیبانی نرم‌افزاری از آن را داده است.

 

مزایا

فوق‌العاده سریع

دوربین‌ پشتی خیلی خوب

عمر باتری عالی

پشتیبانی از قلم S Pen

 

معایب

دوربین سلفی ضعیف

سایز بزرگ

قیمت گران

 

Galaxy S23 Ultra ، بهترین گوشی های سامسونگ 2023

Galaxy S23 Ultra

 

Samsung Galaxy Z Flip 4 (بهترین گوشی تاشو)

Galaxy Z Flip 4 نسخه جدید شده3  Galaxy Z Flip است. بهبود عمر باتری و کیفیت دوربین برجسته‌ترین تغییرات نسل 4 در برابر نسل 3 است، اما ظاهر آن تغییر چندانی نگرده است. قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 نیز از سری قبلی آن بیشتر است.

 

این گوشی از بهترین گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. اما نکته اصلی منفی در مورد آن این است که دوربین تله فوتو ندارد و دوام آن نیز به اندازه‌ گوشی‌های سنتی سامسونگ نیست.

 

با این حال، ترکیب یک طراحی زیبا و جمع‌و‌جور با کانفیگ درجه یک، مقاوم در برابر آب و باتری قوی، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تبدیل می‌کند.

 

مزایا

طراحی زیبای تاشو

ضد آب

مقرون به صرفه (برای یک گوشی تاشو)

 

معایب

بدون دوربین تله فوتو

 

Galaxy Z Flip 4

Galaxy Z Flip 4

 

Samsung Galaxy S23+ (بهترین برای بسیاری از ما)

Galaxy S23 Ultra ممکن است «بهترین» تلفنی باشد که سامسونگ در حال حاضر می‌سازد و4  Z Flip  شاید جالب‌‌ترین آنها باشد، اما اگر فقط یک گوشی هوشمند استاندارد می‌خواهید که عملکرد فوق‌العاده خوبی داشته باشد و قیمت گوشی سامسونگ، هم برای شما مهم است، بهتر است به سراغ  S23+ بروید.

 

طراحی این گوشی ساده است، اما مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد: دوربین سه‌گانه عالی، عمر باتری طولانی، صفحه نمایش واضح، و عملکرد عالی به‌لطف استفاده از اسنپدراگون چیپست 8 نسل 2.

 

مانند همه پرچمداران سامسونگ، شما می‌توانید انتظار پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت عالی را تا پنج سال داشته باشید. تنها نقطه ضعف واقعی S23+  قیمت آن است و این‌که کمی شارژ آن کند است. با این حال قیمت گوشی سامسونگ S23 پلاس خیلی پایین‌تر از پرچمدار این برند است.

 

مزایا

صفحه نمایش روشن، واضح، تخت

عمر باتری عالی

پنج سال پشتیبانی نرم‌افزاری

دوربین‌های قوی و همه کاره

 

معایب

قیمت بالا

شارژ کمی کند

 

Galaxy S23 Ultra ، بهترین گوشی های سامسونگ 2023

Galaxy S23 Ultra

 

Samsung Galaxy A54 (بهترین در بین میان رده‌ها)

Galaxy A54 5G، بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شود. اگر تمایل به خرید انواع پرچمدار ندارید، و می‌خواهید قیمت گوشی موبایل خود را پایین نگه‌دارید،   Galaxy A54یک انتخاب خوب است.

 

با پرداخت قیمتی مقرون به صرفه، می‌توانید استایل درجه یک، استاندارد IP67، یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های میان‌رده و مجموعه‌ای از دوربین‌های قابل اعتماد را دریافت کنید. علاوه بر این، عمر باتری Galaxy A54 5G  طولانی است به خوبی یک روز دوام می‌آورد.

 

نقطه قوت 54A این است که توسط یک پردازنده قدرتمند Exynos 1380 تقویت شده است، بنابراین، عملکرد روان و پایداری دارد.

 

این ویژگی در میان سایر گوشی‌های میان‌رده رایج نیست و به‌همین دلیل Galaxy A54 5G  از بهترین گوشی های سامسونگ در رنج میانی محسوب می‌گردد. قیمت گوشی سامسونگ  Galaxy A54 نیز مناسب است.

 

مزایا

استاندارد IP67

صفحه نمایش عالی

عمر باتری عالی

پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی

 

معایب

شارژ آهسته

قیمت بیشتر نسبت به رقبا

 

Galaxy A54 5G

Galaxy A54 5G

 

Samsung Galaxy S23  (بهترین گوشی کوچک)

گلکسی S23 تقریباً هر کاری را که S23+ انجام می‌دهد را انجام می‌دهد، فقط کمی کوچک‌تر است. با خرید این گوشی، شما همان طراحی، دوربین و عملکرد مشابه گوشی بزرگ‌تر را دریافت می‌کنید، اما با قیمت پایین‌تر.

 

تنها فرق این دو گوشی علاوه بر سایز این واقعیت است که گلکسی S23 عمر باتری کمتری داشته و متأسفانه کندتر هم شارژ می‌شود.

 

این نکات منفی کافی است تا آن را کمی پایین‌تر از مدل پلاس قرار دهیم. با این حال، گلکسی S23 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای افرادی است که می‌خواهند اندازه گوشی خود را کوچک نگه دارند. همان‌طور که گفتیم قیمت گوشی سامسونگ  S23نیز کمتر است.

 

مزایا

اندازه کوچک

عملکرد نرم

عمر باتری خوب

پشتیبانی از سیستم عامل جامد

 

معایب

شارژ سیمی آهسته 25 واتی

 

گلکسی S23 در مقایسه با S23+ ، بهترین گوشی های سامسونگ 2023

گلکسی S23 در مقایسه با S23+

 

به‌طور کلی، بهترین گوشی سامسونگ S23 Ultra  است، اما همان‌طور که می‌بینید، گوشی‌های سامسونگ طیف وسیعی دارند و می‌تواند بر اساس هر ویژگی، بهترین گوشی را مشخص کرد.

 

اگر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ برای شما مهم است، می‌توانید به جای S23 Ultra، انواع دیگری را که در این مقاله معرفی شده‌اند انتخاب کنید.