وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترفندهای آرایشی برای زیبایی بیشتر خانم ها

ترفندهای آرایشی برای زیبایی بیشتر خانم ها

به گزارش ایران ناز رنگ پوست نمی‌تواند معیار زیبایی افراد باشد و این تلاش بیهوده‌ای است که بخواهید برای زیبا شدن، رنگ پوست‌تان را تغییر بدهید. زیبایی تعریف واحدی ندارد و بیشتر از اینکه پیرو الگوهای ارائه شده در فرهنگ‌های مختلف باشد به مجموعه‌ای از ویژگی‌های متناسب با هم ربط دارد.

 

شاید فکر کنید پوست سفید معیار زیبایی است و بخواهید با تلاش برای سفید شدن به این معیار نزدیک شوید. اما این دیدگاه اشتباهی است هرچند که رایج و پذیرفته شده باشد. چیزی که به زیبایی بیشتر مربوط است حفظ و مراقبت پوست است و چیزی که ضروری است توجه به سلامتی است.

 

برای مراقبت از پوست‌تان بیشتر هزینه و وقت صرف کنید.خیلی تیره نکنید نقل از  بعضی از افراد به آرایش تند و غلیظ و تیره علاقه دارند اما بعضی از افراد با اینکه اصلاً قصد آرایش تیره ندارند اما چهره‌شان با آرایش تیره و گرفته می‌شود. این به این دلیل است که این افراد از کرم پودرها و پودرهای صورت بسیار تیره‌تر از رنگ پایه صورت و بدنشان استفاده می‌کنند.

 

ترفندهای آرایشی برای زیبایی بیشتر خانم ها

 

این باعث می‌شود صورت خیلی جدی، کدر و سخت به نظر برسد. بعضی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند آرایش غلیظ و تیره یک راه برای افزایش جذابیت است اما این از اساس غلط است. شما در کمتر از مدل‌های ارائه شده در زیبایی و آرایش چنین چیزی می‌بینید. آرایش درهم و تیره بدون توجه به رنگ پوست یک ایده ضد زیبایی است.

 

در عین حال آرایش‌های بسیار روشن و براق هم ضد زیبایی چهره هستند. آرایش مناسب چهره در واقع ترکیبی از استفاده از تکنیک‌های تیره و روشن است.برای اینکه به این اشتباه نیفتید از ابتدا باید لوازم آرایشی مناسب خودتان را بخرید. برای خرید لوازم آرایش مناسب باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید.

 

کرم‌های زیرسازی پوست را با رنگ پوست‌تان تطبیق بدهید. کرم پودر یا پودر صورت تیره برای یک پوست سفید نامناسب است. برای برنزه‌ها و فونداسیون‌هایی که در ایجاد زاویه چهره استفاده می‌شود آنها را یک تا دو درجه تیره‌تر از پوست صورت‌تان انتخاب کنید و همیشه از رنگ‌هایی که طیفی از رنگ نارنجی هستند دور بمانید.

 

ترفندهای آرایشی برای زیبایی بیشتر خانم ها

 

به زیر‌سازی دقت کنیدعلاوه بر اینکه شما باید برای زیر‌سازی آرایش دقت کنید و مواد آرایشی درست بخرید باید موقع استفاده هم این کار را با دقت انجام بدهید. پودرها و کرم‌ها باید بخوبی و متناسب روی پوست بنشینند. مواد آرایشی نباید خیلی زیاد باشند و نباید خیلی کم باشند. همیشه مقدار مناسبی از مواد زیر‌سازی استفاده کنید. اگر مواد آرایشی زیاد باشند تمام خطوط طبیعی پوست‌تان زیر لایه‌های پودر و کرم پنهان می‌شود.

 

برای اینکه مواد آرایشی به مقدار مناسبی روی پوست بنشیند باید از اسفنج‌ها و برس‌های مخصوص آرایش استفاده کنید. همچنین زمانی که سایه چشم یا رژ لب استفاده می‌کنید برای یک آرایش حرفه‌ای باید از ابزارهای مخصوص آن استفاده کنید. در غیر ان صورت کار شما جز خرابکاری چیزی نخواهد بود. با پولیش و برس‌ها، آرایش شما روی پوست طبیعی و ملایم به نظر می‌رسد.بیش از حد روشن نکنید چیزی که باعث می‌شود چهره‌تان زوایه دار دیده نشود آرایش بیش از اندازه روشن و شفاف است.

 

زمانی که از روشن‌کننده‌های آرایشی و رنگ‌های خیلی روشن برای گونه یا لب استفاده می‌کنید صورت‌تان چرب‌ترو با زاویه‌های کمتری دیده می‌شود. فقط بخش‌های کمی از صورت را روشن کنید. در واقع شما باید یاد بگیرید ترکیب مناسبی از تیره و روشن را در آرایش به کار ببرید.پودرهای خیلی روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست، کرم‌های چرب و روشن را روی چانه و پیشانی و بینی استفاده نکنید. علاوه بر این موقع استفاده از این روشن‌کننده‌ها باید ابزارهای مناسب را نیز استفاده کنید. برای کرم‌ها از اسفنج‌های آرایشی و برای پودرها از برس‌های آرایشی استفاده کنید.

 

ترفندهای آرایشی برای زیبایی بیشتر خانم ها

 

اگر پوست‌تان روشن است از رنگ‌های کمی صورتی‌تر استفاده کنید.آیا رنگ پوست در مراقبت‌های زیبایی تأثیر دارد؟رنگ پوست نمی‌تواند معیار زیبایی افراد باشد و این تلاش بیهوده‌ای است که بخواهید برای زیبا شدن، رنگ پوست‌تان را تغییر بدهید. زیبایی تعریف واحدی ندارد و بیشتر از اینکه پیرو الگوهای ارائه شده در فرهنگ‌های مختلف باشد به مجموعه‌ای از ویژگی‌های متناسب با هم ربط دارد. شاید فکر کنید پوست سفید معیار زیبایی است و بخواهید با تلاش برای سفید شدن به این معیار نزدیک شوید. اما این دیدگاه اشتباهی است هرچند که رایج و پذیرفته شده باشد.

 

چیزی که به زیبایی بیشتر مربوط است حفظ و مراقبت پوست است و چیزی که ضروری است توجه به سلامتی است. برای مراقبت از پوست‌تان بیشتر هزینه و وقت صرف کنید. مراقبت‌های اولیه پوست، پاکسازی آن، رطوبت‌رسانی و محافظت از آن در برابر نور خورشید است. این باور که کرم ضد آفتاب یا سفید‌کننده تأثیری در رنگ پوست دارند اشتباه هستند. همه این محصولات برای هر نوع رنگ پوستی مناسب و ضروری هستند و خوشبختانه هیچ تفکیکی بین این محصولات برای افراد با رنگ‌های مختلف وجود ندارد.

 

رنگ پوست نمی‌تواند معیار زیبایی افراد باشد و این تلاش بیهوده‌ای است که بخواهید برای زیبا شدن، رنگ پوست‌تان را تغییر بدهید. زیبایی تعریف واحدی ندارد و بیشتر از اینکه پیرو الگوهای ارائه شده در فرهنگ‌های مختلف باشد به مجموعه‌ای از ویژگی‌های متناسب با هم ربط دارد. شاید فکر کنید پوست سفید معیار زیبایی است و بخواهید با تلاش برای سفید شدن به این معیار نزدیک شوید. اما این دیدگاه اشتباهی است هرچند که رایج و پذیرفته شده باشد.