وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

تشخیص دادن مدل مو هر خانمی در زندگی اش برای یک بار هم که شده این سوال برایش پیش می آdد که آیا با موی کوتاه قشنگ می شود یانه؟ البته معمولا خانم ها از این که بخواهند موهای بلند و قشنگشان را کوتاه کنند کمی می ترسند چون اگر بهشان نیاید باید ماه ها منتظر بلند شدن موهای شان بمانند.

 

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

 

در این مقاله با یک روش ساده می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه تشخیص بدهید موهای کوتاه به شما می آید یا نه. این روش قانون ۲٫۲۵ نامیده شده که توسط جان فریدا ” John Frieda” آرایشگر و صاحب برند جان فریدا آن را کشف کرده است. برای این که تشخیص بدهید موی کوتاه به صورت تان می آید یا نه تنها به یک مداد و یک خط احتیاج دارید.

 

برای این که بدانید مدل مو کوتاه بهتر است یا بلند، مراحل زیر را انجام دهید مدل مو کوتاه یا بلند؟
مدل مو کوتاه یا بلند؟ یک عدد مداد زیر چانه قرار بدهید. سپس یک خط کش به صورت عمودی زیر گوش قرار دهید تا زاویه 90 درجه درست شود.خط کش را از زیر نرمه گوش تا مداد اندازه گیری کنید. اگر اندازه به دست آمده کمتر از ۲٫۲۵ اینچ (۵٫۵ سانتیمتر) باشد پس موی کوتاه برای صورت شما مناسب است. اما اگه اندازه به دست آمده بیشتر از این مقدار باشد فقط موهای بلند می تواند به صورت تان جذابیت و زیبایی دهد. بیایید این قانون رو روی صورت میشل ویلیامز و لیو تایلر بررسی کنیم.

 

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

مدل مو کوتاه بهتر است یا بلند؟
همه آرایشگرها و متخصصان زیبایی این روش رو قابل اعتماد می دانند و تایید کردند. پس اگر در این فکر هستید که موهایتان را کوتاه کنید اما نمی دانید که به صورت شما می آید یا نه، یک مداد و خط کش بردارید و تناسب صورت تان را اندازه گیری کنید یا این که این اصول و قانون ها را فراموش کنید و هر کاری که خوشحال تان می کنید انجام بدید.