وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داستان عاشقانه لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو

داستان عاشقانه لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو

داستان عاشقانه لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو

 

بعضی از سلبریتی ها زندگی های بسیار کوتاهی دارند که بلافاصله بعد از ازدواج از هم می پاشد اما بسیاری از زوج ها هم هستند که داخل این چرخه معیوب وجود ندارند.

 

آنها عشقی خالص و زندگی بسیار عاشقانه و پایداری دارند و چنین موردی در روابط بین فوتبالیست معروف و محبوب، لیونل مسی – Lionel Messi و همسرش؛ آنتونلا روکوزو – Antonela Roccuzzo وجود دارد که عاشق همدیگرند.

 

عشق لیونل مسی و آنتونلا روکازو از دوران کودکی شروع شد

 

عشق لیونل مسی و آنتونلا روکازو از دوران کودکی شروع شد ، کودکی لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

 

وقتی لیونل مسی پسر بچه کوچکی بود، آرزویش این بود که فوتبالیست شود. یک روز که در اتاق، پشت میزش نشسته بود یک تکه کاغذ و یک خودکار برداشت و برای آنتونلا نوشت.

 

این نامه از طرف مسی یک پسربچه کوچک به یک دختر بچه کوچک نوشته شده بود و شامل یک جمله بود “یک روز ما با هم نامزد می کنیم.” و این آغاز عشق آنها شد.

 

لیونل مسی در سال 1987 در روزاریو (شهری در آرژانتین) به دنیا آمد. آنتونلا روکازو یک سال بعد در سال 1988 به دنیا آمد. عشق آنها در خانه دوست مسی؛ لوکاس اسکالیا به وجود آمد.

 

وقتی این دو عاشق در کودکی همدیگر را برای اولین بار دیدند، مسی درحال بازی کردن در خانه اسکالیا بود. روکازو هم آنجا بود و به کنار آن دو رفت و از آنها پرسید چیزی نیاز ندارید؟

 

مسی خجالت کشید و چیزی نگفت. در آن زمان مسی 9 ساله و روکازو 8 ساله بودند. در همان موقع آنها با هم دوست و عاشق همدیگر شدند.

 

عشق بین آنها باعث شد از بیشتر موانع عبور کنند

 

عشق بین آنها باعث شد از بیشتر موانع عبور کنند ، لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

عشق بین آنها باعث شد از بیشتر موانع عبور کنند ، لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

 

وقتی مسی 11 ساله شد بارسلنا وارد زندگی اش شد. او در سال 2000 به اسپانیا رفت و زندگی این دو عاشق را از هم جدا کرد. اگرچه روابط آن دو محکم بود اما این شروع جدایی آنها از همدیگر شد.

 

این زوج خیلی سعی کردند با هم در تماس باشند اما در آن زمان وسایل ارتباطی زیادی وجود نداشت و نتوانستند با هم ارتباط زیادی داشته باشند. به همین خاطر روز به روز ارتباطشان کم و کمتر شد.

 

عشق بین آنها باعث شد از بیشتر موانع عبور کنند ، خانواده لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

 

عشق آنها در ذهنشان ماندگار و تبدیل به یک خاطره بسیار زیبا از گذشته شد اما یک تراژدی آن دو را به هم برگرداند. در سال 2005 دوست زندیک روکازو در اثر یک حادثه تصادف مُرد.

 

روکازو در آن زمان 17 ساله بود و به دلیل فوت دوستش بسیار آسیب دید. او چند روز نتوانست به مدرسه برود و افسرده شده بود. مسی این خبر ناراحت کننده را شنید و فورا به سمت آرژانتین آمد تا کنار روکازو باشد.

 

همین موضوع باعث شد که روابط آنها دوباره شکل بگیرد. مسی و روکازو دوباره روابط عاشقانه شان از سر گرفت اما روابطشان را از دیگران پنهان کردند.

 

دیدار دوباره آنها باعث روابط ماندگار آنها شد

 

دیدار دوباره آنها باعث روابط ماندگار آنها شد ، مراسم ازدواج لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

 

مسی برای اولین بار در یک مصاحبه ای در سال 2009 در مورد روابط عاشقانه شان گفت و گو کرد. درحال حاضر مسی و روکازو 3 پسر دارند: تیاگو، ماتئو و چیرو.

 

مسی و روکازو 3 پسر دارند به نام های تیاگو، ماتئو و چیرو

عشق لیونل مسی - Lionel Messi و همسرش آنتونلا روکوزو - Antonela Roccuzzo

 

در 30 جون 2017 مسی با عشق زندگی اش در یک هتل لاکچری ازدواج کرد. داستان عاشقانه مسی و روکازو مثل افسانه هاست. آنها یک زندگی سراسر عشق و لذت دارند.