وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

تاثیری که رنگ لباس‌ها بر استایل شما دارند، آنقدر مهم است که استایلیست‌های بزرگ دنیا بدون دانستن آن از جایشان تکان نمی‌خورند. یکی از نکات مهم انتخاب رنگ لباس، انتخاب آن بر اساس رنگ مو است.

 

برای اینکه بتوانید همیشه جذاب، شیک و خوش استایل باشید، راهنمای جامع زیر را بخوانید و بهترین رنگ لباس‌ها را برای رنگ موهایتان پیدا کنید.

 

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

 

1. اگر رنگ موهایتان قهوه‌ای است

یکی از رنگ موهایی که دست شما را برای انتخاب طیف متنوعی از رنگ لباس‌ها باز می‌گذارد، انتخاب رنگ مو در طیف قهوه‌ ای یا شکلاتی است.

 

کسانی که رنگ موهایشان قهوه‌ای است می‌توانند با خیال راحت سراغ آبی کاربنی، آبی-سبز، قرمز، زرد، نارنجی، سفید، طوسی روشن، سبز نئونی و آبی پودری یا آبی ملایم بروند.

 

همچنین پوشیدن لباس‌هایی به رنگ سرخابی، زرد اکر روشن و مشکی نیز انتخابی بسیار هوشمندانه برای این افراد خواهد بود.

 

در مقابل این طیف وسیع رنگ‎های مجاز، سه رنگ هم وجود دارند که افراد دارای موهای قهوه‌ای بهتر است از آن دوری کنند.

 

این سه رنگ شامل گلبهی روشن، بنفش یاسی و سبز زیتونی می‌شود که ترکیب آن با قهوه‌ای جلوه چندان جذابی از این افراد نشان نخواهد داد.

 

2. اگر رنگ موهایتان بلوند است

کسانی که رنگ موهایشان بلوند است، می‌توانند با خیال راحت از دو رنگ جذاب پوست پیازی و صورتی پودری استفاده کنند.

 

همچنین استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای، سرمه‌ای روشن، گلبهی متوسط، آبی پودری و سفید برای این افراد مجاز است.

 

بلوندها علاوه بر این رنگ‌های متنوع می‌توانند با خیال راحت قهوه‌ای و سبز متوسط را هم در پالت رنگ لباس‌هایشان قرار داده و با آن‌ها بدرخشند.

 

استفاده از رنگ بنغش نئونی، ترکیب زرد و اکر و همچنین قرمز نیز برای بلوندها مناسب است.

 

در مقابل، پوشیدن لباس‌هایی که ترکیبی از رنگ نارنجی و بنفش یاسی دارند، طلایی-زرد و سرمه‌ای روشن هستند یا یکسره مشکی انتخاب شده‌اند، انتخاب خوبی برای بلوندها نخواهد بود و شیک بودن استایل آن‌ها را به خطر خواهد انداخت.

 

3. اگر موهایتان قرمز است

 

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

 

کسانی که عاشق رنگ موی قرمز هستند و موهایشان به صورت طبیعی یا با استفاده از رنگ مو قرمز شده است، باید بدانند که رنگ‌های سرمه‌ای متوسط (نه خیلی روشن و نه خیلی تیره)، قهوه‌ای متوسط، سبز زمردی و سبز با تناژ بسیار کم زرد، جزو بهترین رنگ‌ها برای لباس‌هایشان خواهد بود.

 

این افراد همچنین می‌توانند لباس‌هایی با تناژ نارنجی-گلبهی، سفید، نارنجی و قهوه‌ای سوخته، سبز لجنی، صورتی-گلبهی روشن، زرد با تناژ کمی از سبز و قرمز را به تن کرده و از ترکیب زیبایی که با موهایشان ایجاد می‌شود، لذت ببرند.

 

در مقابل، پوشیدن لباس‌هایی به رنگ مشکی، آبی آسمانی و زرد انتخاب خوبی برای افراد با موهای قرمز نخواهد بود و می‌تواند آن‌ها رنگ پریده نشان داده یا در پوست‌شان بازتاب کدری ایجاد کند.

 

4. اگر موهایتان مشکی است

اگر موهایی مشکی دارید و دوست دارید رنگ لباس‌هایتان زیبایی خیره کننده‌ای از شما به نمایش بگذارند، خوب است از رنگ‌های بنفش سیر، آبی متوسط، قرمز و زرد در استایل‌تان نهایت استفاده را داشته باشید.

 

همچنین پوشیدن لباس‌هایی به رنگ نارنجی سیر، سفید، آبی متوسط با خال‌های سفید، سبز با مقدار کمی زرد ترکیب شده با آن، آبی پودری و سرخابی برای شما عالی خواهد بود.

 

از میان رنگ‌های تیره هم می‌توانید رنگ‌های قهوه‌ای- زرشکی و مشکی را برای لباس‌هایتان انتخاب کنید.

 

پوشیدن رنگ‌های بنفش متوسط، زیتونی روشن و قهوه‌ای-بژ برای کسانی که موهای مشکی دارند، مجاز نیست و استفاده از آن باعث زیباتر شدن‌شان نخواهد شد.

 

5. اگر رنگ موی طوسی یا پلاتینه دارید

خانم‌هایی که طرفدار رنگ خاکستری و پلاتینه هستند، برای هر چه درخشان‌تر شدن با لباس‌هایشان لازم است رنگ‌های آبی متوسط، بنفش سیر، قرمز روشن و متوسط، سبز کله غازی متوسط، سفید و توسی را موقع خرید لباس‌هایشان مد نظر داشته باشند.

 

این افراد همچنین می‌توانند از رنگ جذاب یاسی روشن تا متوسط و آبی پودری هم در لباس‌هایشان استفاده کنند.

 

پوشیدن لباس‌هایی به رنگ سرخابی متوسط، قهوه‌ای سوخته و راه‌راه سفید و مشکی نیز برای این افراد ایده‌آل خواهد بود.

 

در مقابل اگر رنگ موهایتان پلاتینه یا خاکستری است و نمی‌خواهید رنگ لباس‌تان ناهماهنگ باشد، بهتر است از پوشیدن لباس توسی تیره و متوسط، نارنجی مات و سبز مات خودداری کنید.

 

در آخر بهتر است برای انتخاب آسان‌تر از میان رنگبندی‌های موجود به چرخه رنگ مراجعه نمایید.

 

راه حل فوری برای حل مشکل عدم هماهنگی لباس و رنگ مو

 

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

 

اگر لباسی که دارید با رنگ موی‌تان هماهنگی ندارید، تنها یک راه حل دارید و آن استفاده از اسپری رنگ مو است.

 

این اسپری‌ها در انواع رنگ‌ها، مثل قرمز، نقره‌ای، طلایی، یخی، زیتونی و … موجود هستند و گزینه‌های خوبی برای کسانی به شمار می‌آیند که به دنبال رنگ موی موقت برای تطبیق فوری با لباس‌هایشان می‌گردند.

 

اسپری رنگ مو به محض برخورد با آب شسته شده و از روی موهای شما پاک خواهد شد.

 

هیچ وقت با موی مات به مهمانی نروید

زمانی که از رنگ موهای قرمز، قهوه‌ای، بلوند، مشکی و پلاتینه صحبت می‌کنیم، به رنگ مویی اشاره داریم که درخشنده و تازه باشد.

 

تنها در این صورت است که لباس شما با رنگ موها ترکیب جذابی ایجاد می‌کند.

 

اگر رنگ موهایتان مات و محو شده است بهتر است قبل از حضور در مهمانی با استفاده از شامپو رنگساژ برندهایی مثل مارال در ایران یا برند فرانسوی لورآل، موهایتان را احیا کنید تا به ترکیب زیباتری دست پیدا کنید.

 

انواع شامپو رنگساژ شامل دنیایی از رنگ‌های متنوع مثل دودی، یخی، پلاتینه، بنفش، یاسی و حتی آبی هستند که بسته به رنگ موی‌تان به کمک شما خواهند آمد.

 

توصیه مهم به آقایان

همان‌طور که خوب است رنگ لباس خانم‌ها با رنگ موهایشان هماهنگی داشته باشد، ممکن است آقایان هم لباس‌هایی داشته باشند که با رنگ موی دیگر جذابیت بیشتری پیدا کند.

 

این اتفاق به خصوص با سفید شدن موها زیاد دیده می‌شود. این دسته از آقایان می‌توانند با استفاده از شامپو رنگ سراغ رنگ‌های طبیعی مثل مشکی بروند که موقتی هستند و می‌توانند برای مجلس مهمانی مفید واقع شوند.

 

برندهای دوماسی، سوبارو، مارال و تونیک در ایران تولید کننده انواع شامپو رنگ بوده و در انتخاب رنگ مناسب کمکتان خواهند کرد.