وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار

 

به گزارش ایران ناز محمد رضا گلزار عکسی با بالاتنه برهنه از خودش منتشر کرد . محمدرضا گلزار با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، صفحه اش را به روز رسانی کرد.

 

محمد رضا گلزار با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار

 

“تنها دارایی من از این زندگی تو هستی،از تو ممنونم برای حضورت در تمام وقت های دلگرفتگی هایم که مرا تنها نمیگذاری و پای درد و دل من مینشینی و با کارها و حرفایت حال مرا خوب میکنیف از تو ممنونم که بدون هیچ چشم داشتی،بدون هیچ انتظاری پشت من هستی و هوای مرا داریف از تو ممنونم که با حضورت اجازه میدهی جای خالی خیلی ها در زندگی ام حس نشود.رفیق، روزی هزار مرتبه خدا رو شکر میکنم بابت آن روزی که چشمانم تو را دید و با تو دست رفاقت دادم، چقدر بودنت زیباست.چقدر حضورت لازم است، چقدر وجودت برایم امید زندگیست…یک دنیا ممنونم که هستی رفیق…”

 

محمد رضا گلزار کیست؟

 

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار

 

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است . او هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.

 

اصلیت او آذری و متولد تهران است. محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. او در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی  با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

 

محمدرضا گلزار در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.
محمدرضا گلزار قرنطینه خود را در دبی می گذراند

 

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. او همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است.

 

بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به اسباب گوناگونی مقدور نشد

 

عکس هیکل نیمه برهنه محمد رضا گلزار