وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 14 تیر97

فال روزانه پنجشنبه 14 تیر97

فال روزانه پنجشنبه 14 تیر97

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز پنجشنبه 14 تیر – 5 جولای برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

تمایل دارید که درباره ی آن چه می خواهید, با دیگران صحبت کنید، زیرا به نظر می رسد که اهداف تان با دیگران یکی نیست. شاید از وضعیتی که در آن گیر افتاده اید احساس خوشایندی نداشته باشید، اما بهتر است فعلاً خواسته های شخصی خود را نادیده بگیرید. معمولاً به فکر تصمیم گیری درباره ی مسایل شخصی هستید، اما فعلاً بهتر است بر خواسته های دیگران تمرکز کنید. فکر نکنید که مهلت تان اندک است، خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید زمان دارید. اگر از کسانی که دوست شان دارید حمایت کنید حتماً پاداش کارهایتان را خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز وقتی از خواب بیدار شوید تصمیم خواهید گرفت که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. هنوز درگیر جزییات کار هستید و نمی توانید دست از آن بکشید. به شما توصیه می شود که نگران کارهای انجام نشده نباشید، به نظر نمی رسد که کسی به این کارها آن قدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت دهد. این که فقط کار کنید و هیچ تفریحی در میان نباشد اصلا ایده ی خوبی نیست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شاید درگیر تعاملات اجتماعی بسیار باشید، اما هنوز هم می توانید در اوج شلوغی خودتان را کنار بکشید. به نظر می رسد که نمی توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و از سر و صداهای آزاردهنده ی پیرامون تان خلاص شوید. برای این که به آرامش برسید باید به درون تان توجه کنید. در فعالیت هایی شرکت کنید که آرامش دهنده ی روح است تا حال و وضع تان بهتر شود. همه یک زمانی احتیاج دارند که از دنیای واقعی فاصله بگیرند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز می توانید یکی از مسیرهای مختلفی را که پیش روی شماست انتخاب کنید و ادامه دهید، اما نمی توانید بفهمید که پایان آن ها به کجا ختم خواهد شد. شاید فکر کنید که می توانید با برنامه ریزی به پیش بروید، اما میانه های روز اتفاق غیر منتظره می افتد و همه ی برنامه هایتان به هم می ریزد. نترسید و از روی ترس محافظه کارانه عمل نکنید. برعکس، امروز بهتر است شدت عمل به خرج دهید. دست به خطر بزنید، اگر کاری را امتحان کنید که کاملاً متفاوت است بعدش می بینید که چه قدر احساس خوبی خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز باید به جای حرف زدن عمل کنید، اما شاید از پس این کار برنیایید. ترجیح می دهید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید شروع کردن چنین بحثی با کسی که دوست اش دارید سخت به نظر برسد. به هر حال حتی اگر با مخالفت روبرو شوید باز هم از این که حرف هایتان را زده اید حس خوبی خواهید داشت. هیچ فرصتی مثل الآن به نفع شما نیست، پس هرچه زودتر وارد بحث شوید. جرأت به خرج دهید و وسط حرف هایتان پشیمان نشوید تا این که پیام تان را منتقل کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز از قدرت تحلیلی بالایی برخوردار هستید، اما شاید کمی سخت باشد که بخواهید کاربردی ترین اطلاعات را از میان این همه آشفتگی ها تشخیص دهید. هنوز چیزهای مهم زیادی هستند که باید درک شان کنید. در انجام کارهایتان بهترین های تان را به نمایش بگذارید. مطمئن باشید که فردا همه ی مسایل با وضوح بیشتری نمایان خواهد شد، زیرا قرار است از شدت آشفتگی ها کاسته شود.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز درگیر مسایل احساسی هستید. حتی اگر خاطرات ناخوشایند به سراغ تان آمدند و شما را عصبانی کردند باز هم مقاومت نکنید. این یک فرصت مناسب است تا با احساسات درونی تان روبرو شوید. به این ترتیب می توانید بفهمید که اکنون در روابط تان به چه چیزهایی احتیاج دارید. بگذارید نوسان احساسات بدون دخالت شما اتفاق بیفتد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید، ولی این که چه طور نسبت به وقایع واکنش نشان دهید دست خودتان است.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

امروز خیلی حساس هستید و ممکن است بدون این که متوجه شوید کنترل تان را از دست بدهید. اما این قضیه را زیاد بزرگ نکنید، زیرا این وضعیت آن قدر قدرت ندارد که نگرانی های جدی برای تان درست کند. اما به هر حال ممکن است به خاطر این که اذیت شده اید رفتاری غیرمنتظره نشان دهید. به انتخاب هایتان فکر کنید و ببینید که آیا این ماجراها ارزش عصبانی شدند را دارند یا خیر.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز نمی توانید ذهن و فکرتان را با کارهای گروهی هماهنگ کنید. دوست دارید که در یک فعالیت شاد شرکت کنید، اما بعدش شاید احساس کنید که ای کاش انرژی هایتان را جای دیگری سرمایه گذاری می کردید. اما این تصمیم آن قدرها هم که فکر می کنید اهمیت ندارد. هر انتخابی که انجام دهید در نهایت باز هم تردید به سراغ تان خواهد آمد، پس کاری را انجام دهید که از ته دل دوست دارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

چیزی هست که اعتماد به نفس تان را سست می کند و هرچه قدر هم که بیشتر دل به کار می دهید چیزی تغییر نمی کند. به نظر می رسد که کسی کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده و حالا می خواهید درباره ی این مسأله با او حرف بزنید. اما بدانید که اکنون موقعیت مناسبی برای پیش کشیدن موضوعات حل نشده نیست. اکنون به شدت تمایل دارید که درباره ی آن ها حرف بزنید، پس حداقل برای این که دو طرف بهتر جواب بگیرید اجازه دهید که شدت احساسات تان فروکش کند و بعد وارد بحث شوید. اکنون زمان بندی مهم ترین نکته است که باید رعایت شود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

به نظر می رسد که اهمیت یک کاری را اشتباه قضاوت کردید و حالا مجبورید با پیامدهای این اشتباه کنار بیایید. بدانید که به هیچ طریقی نمی توانید از این وضعیت خلاص شوید، پس فکر فرار را از سرتان بیرون کنید. همان کاری را انجام دهید که پیش از این وعده اش را داده بودید. سعی کنید شخص مسئولیت پذیری باشید. مطمئن باشید که کمی دیرتر احساس رضایت خواهید کرد و پاداش تلاش هایتان را خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز تصمیم دارید که با احساسات تان منطقی برخورد کنید، حتی اگر قبلاً این کار را نمی کردید. معمولاً خودتان را غرق احساسات تان می کنید و کاری به تجزیه و تحلیل آن ها ندارید. اما حالا مدام به این فکر می کنید که واقعاً در درون تان چه اتفاقی دارد می افتد. این وضعیت فقط یک تمرین ذهنی نیست، بلکه می توانید از این فرصت منفعت های زیادی ببرید. کمی واقع نگری می تواند دنیایی از خوبی ها به روی تان بگشاید.

 

فال روزانه پنجشنبه 14 تیر97

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره