وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 23 خرداد1397

فال روزانه چهارشنبه 23 خرداد1397

فال روزانه چهارشنبه 23 خرداد 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است .فال روز چهارشنبه 23 خرداد – 13 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

رویکردی که نسبت به زندگی در پیش گرفته اید باعث شده امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه کنید، اما هنوز این قابلیت را دارید که واقعیت های پیرامون تان را هم درک کنید. ممکن است شرایط طوری رقم بخورد که نتوانید به راحتی به ایده آل های تان دست پیدا کنید. همه چیز پیچیده تر از آن چه باید به نظر می رسد، حتی اگر برای رسیدن به مقصد مور نظرتان برنامه ریزی کرده باشید به این سادگی ها نمی توانید آن را اجرایی کنید. این را بدانید که ممکن است خواسته های تان تا چند روز آینده تغییر کنند. به کسی اجازه ندهید که مانع راه تان شود. آن چه اکنون اهمیت دارد مداومت و پشتکار است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

نمی دانید دقیقاً چه کار کنید و بین دو راهی گیر کرده اید: از طرفی دل تان می خواهد اوقات خوشی را بگذرانید و از طرف دیگر تمایل دارید در عمق احساسات و عواطف تان غرق کنکاش شوید. به شما توصیه می شود که از خوشی های پیرامون تان لذت ببرید و از این که احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید به خود ترس راه ندهید. آن چه اکنون باعث ناراحتی شما شده این است که در همه چیز به دنبال سادگی هستید. گاهی برای رسیدن به سادگی باید یک مرحله ی فوق پیچیده را پشت سر بگذارید. احساسات تان را نادیده نگیرید و مطمئن باشید که در پایان این مرحله به ثبات مورد نظر خواهید رسید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

به چیزهای زیادی علاقه دارید و معمولاً از این فکر به آن فکر می پرید. به نظر می رسد که احساسات اطرافیان تان شدت گرفته است، اما شما در برابر این موج شدید احساسات مقاومت می کنید و حتی ممکن است به تمایلات تان شک کنید. به دنبال جمع آوری اطلاعات نباشید و بر اساس همان چیزهایی که اکنون در دسترس دارید وارد عمل شوید. به شما توصیه می شود که به ندای درون تان گوش دهید و این قدر سخت گیرانه پیرو عقل نباشید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

معمولاً تمایلی ندارید که خواسته های تان را به دیگران بگویید، حتی آنان که دوست شان دارید و مورد اعتماد شما هستند. متأسفانه این رفتار محتاطانه ی شما باعث می شود که نتوانید در یک رابطه به رضایت مطلوب دست پیدا کنید. اکنون به شما توصیه می شود که از حصاری که به دور خود کشیده اید خارج شوید. اگر احساسات و عواطف تان را بروز دهید می توانید به رضایت و خشنودی دست پیدا کنید. روابط تان را بر پایه ی صداقت بسازید تا در آینده محرک پیشرفت تان شوند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به نظر می رسد که دل تان کمی روابط عاشقانه می خواهد، اما یادتان باشد برای این که از زندگی لذت ببرید اول از همه باید به تعهدات تان عمل کنید. به شما توصیه می شود که احساسات را بیان کنید و اجازه دهید دیگران در قلب تان جا باز کنند. فقط این که حواس تان باشد دارید خودتان را درگیر چه مسایلی می کنید و قبل از بررسی همه جانبه وارد عمل نشوید. فهرستی از خطرات احتمالی تهیه کنید و البته موفقیت های احتمالی را هم در نظر بگیرید، به این ترتیب می توانید درباره ی این موضوع عشقی هوشمندانه تر تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز ممکن است احساس اضطراب و نگرانی کنید و حتی درگیر یک سری مسایل تنش زا شوید. از وضعیتی که در آن قرار گرفته اید راضی نیستید، اما تمایل دارید که در روابط کاری و شخصی خود به یقین برسید. امروز ممکن است از این که ترس ها و نا امنی های گذشته دوباره به سراغتان بیایند احساس وحشت کنید، اما بدانید که این ها همه در حد فکر و خیال اند و اکنون نمی توانند در واقعیت چندان قدرتمند ظاهر شوند. اکنون این قابلیت را دارید که فقط برای یک بار و همیشه این نیروهای بد ذات و منفی را به انرژی های مثبت تبدیل کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

به نظر می رسد از آن روابط آرمانی که آرزو دارید خیلی فاصله گرفته اید، اما به خاطر چیزی که اکنون در دسترس شما نیست غصه نخورید. به شما توصیه می شود که خواسته هایی را که در یک رابطه دارید بیان کنید. اکنون به شدت احساس آشفتگی می کنید، اما سعی نکنید این آشفتگی ها را یک باره کنار بزنید، زیرا این شتاب می تواند فرصت های آینده را از شما سلب کند. در عوض به فکر راهکاری باشید تا آن چه را درباره ی آینده در سر دارید عملی کنید. سعی کنید آهسته و گام به گام پیش بروید و بدانید که جهش های ناگهانی اصلاً به نفع تان نیستند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

با ترس های تان مقابله کنید تا دریچه ای تازه به سوی باورهای تان باز شود. اگر خودتان را دوست نداشته باشید چگونه می توانید از دیگران انتظار داشته باشید که دوست تان بدارند، حتی خودتان هم نمی توانید به آن ها عشق بورزید. پس بهتر است رویکردتان را عوض کنید و خودتان را طور دیگری ببینید. از همین حالا شروع کنید و با آهنگ زندگی همنوا شوید. فعل و انفعالات کهکشانی اکنون به نفع شما عمل می کنند، فقط کافی است حال و هوای زندگی تان را تغییر دهید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

هر لحظه ممکن است به دیگران خشم بگیرید، به همین خاطر اطرافیان تان جانب احتیاط را گرفته اند تا مبادا خشم تان را شعله ور کنند. دل تان می خواهد دوستان و آشنایان تان حرف تان را بفهمند و درک تان کنند. به خاطر داشته باشید که همه مثل شما فکر نمی کنند و ممکن است اختلاف نظر داشته باشید. شاید چیزی که برای شما خیلی مهم است برای دیگران آن قدرها هم قابل توجه جلوه نکند. برای این که از زندگی لذت ببرید فقط کافی است خشم تان را کنترل کنید و با دیگران به ملایمت رفتار کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

تا همین اواخر از انجام وظایف روزمره لذت می بردید، اما امروز به نظر می رسد از مسیری که در زندگی انتخاب کرده اید راضی نیستید. اشکالی ندارد اگر اکنون به تردیدهای تان کمی عمیق تر فکر کنید، اما بدانید که این یک مرحله ی موقتی است. سعی کنید همه چیز را با واقع نگری بررسی کنید و اگر متوجه شدید که کسی مانع راه تان شده او را کنار بزنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

می دانید که اگر کاری را به صورت گروهی انجام دهید موفق تر خواهید بود، پس امروز می توانید از این نکته نهایت استفاده را ببرید. اکنون به درستی می توانید نیازهای گروه را تشخیص دهید. سعی کنید انرژی های پیرامون تان را بیش از حد پیچیده نکنید و اجازه دهید همه چیز روال خودش را طی کند، به ویژه اگر مشکلی وجود ندارد و همه چیز بر وفق مرادتان است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

نمی دانید که آیا دوست دارید در کانون توجه باشید یا این که در دیدرس نباشید. البته اکنون این قابلیت را دارید که به راحتی در برابر جمع ظاهر شوید، اما به نظر می رسد که در برابر خانواده کمی محتاط تر عمل می کنید. شاید در حال انجام کارهایی هستید که مخفی و پشت پرده هستند، نه این که کار بدی باشند، فقط می خواهید مدتی کسی از آن ها خبردار نشود. اما حالا که قدرت ظاهر شدن در برابر جمع را به دست آورده اید از این فرصت استفاده کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 23 خرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره