وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 7 دی 1399

فال روزانه یکشنبه 7 دی 1399

فال روزانه یکشنبه 7 دی 1399

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز یکشنبه 7 دی – 27 دسامبر برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز واجب است که مسیر و خط فکری خود را پیدا کنید، بنابراین شما می‌توانید سطح بالایی از انرژی را ذخیره کنید. اگر چه شاید شما مثل خرگوش به سرعت کارتان را شروع کرده باشید، اما ورود سیاره بخت شما یعنی بهرام به خانه برج جدی مزایای حرکت آرام و پیوسته لاک پشت بلند همت به سمت جلو را بهتان می‌آموزد! برای آینده خود رویاپردازی کنید و بعد برای دستیابی و به وقوع رسیدن آن زمان بگذارید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده‌اید و آنچه که هم اکنون یاد می‌گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شما واقعا تصمیم خود را گرفته‌اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که‌ هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات‌تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش‌های کاذب کشیده شوید، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت‌ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز شخصی قدرتمند اصرار می‌کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف‌های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می‌کند می‌تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می‌دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف‌های دیگران بهتان کمک می‌کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می‌شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می‌کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می‌کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته‌هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

لزومی‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه كنید؛ چراكه كمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نكنید كه سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی كه حس می‌كنید به خودتان اطمینان كنید و برایتان مانع ایجاد می‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینكه اگربه روشنی خود را مطرح كرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

شما امروز سعی می‌كنید كه شكست‌های خود را جبران كنید، اما مشكل واقعی مربوط به اتفاقاتی كه در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند كاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افكار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فكر كنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشكلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ كنید؟

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

شاید شما رویاها و خیالات غیر قابل كنترلی داشته باشید كه روح‌تان را سیراب می‌كنند، اما باید موقتا آنها را کنار بگذارید تا بتوانید به موضوعات مهم‌تر رسیدگی کنید. برنامه ریزی کردن صرف کافی نیست؛ شما باید برنامه خود را به مراحل بعدی هدایت کنید. اما سعی نکنید همان دفعه اول خیلی کار کنید. برداشتن قدم‌های کوچک و برنامه ریزی شده خیلی بهتر از جهش و پرش ناگهانی و یکباره به سمت جلو است!

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

در حالی که زمام امور را از دست داده‌اید، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگیرید خونسردی خود راحفظ کرده و شکیبا باشید. شما می‌دانید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آنطوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات، شما می‌توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

حالا که شش سیاره در نشانه شما حضور دارند زندگی برایتان ساده نیست! شما سنگینی بار کل جهان را روی شانه‌های خود حس می‌کنید و از پشتیبانی کردن همه آنها خسته شده‌اید. اما شما مجبور نیستید نقش اولیای امور و مراجع قانونی را بازی کنید! حتی اگر می‌دانید چه چیزی بهترین است، به دیگران اجازه دهید که خودشان راه رسیدن به موفقیت را پیدا کنند و با این کار عقل و درایت خود را نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می‌بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می‌شناختید می‌تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیت تان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز ماه در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه آرزوهای بلند مدت قرار دارد و شما به جای اینکه به چند روز آینده فکر کنید به آینده دور و دراز خود توجه می‌کنید. ولی به جای اینکه فقط فکر و خیال کنید و رویاپردازی کنید، بهتر است که به طور اصولی روی یکی از ایده‌های خود تمرکز کرده و همان را دنبال کنید. مادامی که شما دوست دارید کارهای مربوط به آینده را دنبال و پیگیری کنید، برنامه ریزی کردن مفید واقع خواهد شد.