وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال فیلم آزار جنسی دختری توسط راننده تاکسی (فیلم)

جنجال فیلم آزار جنسی دختری توسط راننده تاکسی (فیلم)

جنجال فیلم آزار جنسی دختری توسط راننده تاکسی

 

به گزارش ایران ناز انتشار ویدئو کلیپی از آزار و اذیت جنسی دختری محجبه در یک تاکسی باعث جنجال بزرگی در رسانه ها شده است . این دختر جوان با فیلمبرداری مخفیانه از تلاش راننده برای آزار و اذیت جنسی اش و انتشار این فیلم در فضای مجازی خبر ساز شد

 

به گزارش ایران ناز دختری عربستانی که لحظۀ آزار و اذیت خود به دست یک رانندۀ تاکسی را فیلم برداری و آن را منتشر کرده، جنجالی بزرگ در فضای مجازی عربستان ایجاد کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، این ویدیو که توسط دختر عربستانی در اسنپ شات منتشر و در فضای مجازی عربستان پخش شده است، یک رانندۀ تاکسی را نشان می دهد که تلاش می کند با کشیدن چادر دختر، به او تعرض کند.

 

این در حالی است که دختر سعودی – که گلی سرخ در دست دارد – واکنشی به اقدام رانندۀ تاکسی نشان نمی دهد و بدون نگرانی در حال فیلم برداری از ماجراست. این دختر مدعی شده ویدیو را برای آگاهی دادن به دیگر دختران تهیه کرده است.

 

دانلود فیلم

 

در پی انتشار این ویدیو، موجی در فضای مجازی عربستان به راه افتاده که دستگیری و مجازات رانندۀ تاکسی حاضر در این ویدیو را خواستار شده و او تهدیدی برای هر دختر سعودی معرفی کرده است که به خودرویش سوار می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

تجاوز وحشتناک راننده پراید به دختر دانشجوی تهرانی

 

واکنش مجید خراطها به خبر تجاوز به دختر جوان (+عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره