وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم مرخص شدن ترامپ از بیمارستان و بازگشتش به کاخ سفید

فیلم مرخص شدن ترامپ از بیمارستان و بازگشتش به کاخ سفید

فیلم مرخص شدن ترامپ از بیمارستان و بازگشتش به کاخ سفید

 

به گزارش ایران ناز ترامپ که به علت کرونا در بیمارستان نظامی بستری شده بود از بیمارستان مرخص شد و به کاخ سفید بازگشت . دونالد ترامپ که از روز جمعه به دلیل ابتلا به کرونا در مرکز پزشکی والتر رید بستری شده بود، به کاخ سفید بازگشت.

 

جدیدترین پیام ترامپ : از کووید هراس به خود راه ندهید

 

 

به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ عصر دوشنبه به وقت محلی با هلیکوپتر مخصوص رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید، محل اقامت خود بازگشت. او قرار است روند درمان خود را در کاخ سفید تکمیل کند.

 

ترامپ ساعاتی پیش از ترک بیمارستان در توئیتر خود تاکید کرده بود که به کاخ سفید باز می‌گردد. او نوشت: «حالم بسیار خوب است! از [بیماری]‌ کووید هراس به خود راه ندهید. نگذارید [این بیماری] اختیار زندگی شما را به دست بگیرد. ما، تحت نظر دولت ترامپ، داروها و دانش بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم. حال من الان از ۲۰ سال پیش هم بهتر است!»

 

شان کانلی، پزشک ویژه ترامپ در یک کنفرانس خبری گفت که وضعیت جسمی رئیس جمهوری آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته رو به بهبودی بوده و او از تمامی استانداردهای لازم برای ترخیص از بیمارستان برخوردار است. به گفته او ترامپ در سه روز گذشته تب نداشته است.

 

تیم انتخاباتی ترامپ هم اعلام کرد که او در دومین مناظره انتخاباتی با جو بایدن، که قرار است در روز پنجشنبه ۱۵ اکتبر در میامی برگزار شود، شرکت می‌کند.

 

ترامپ بعد از بازگشت به کاخ سفید در پیامی گفت: در مورد ویروس کرونا بسیار آموختم. یک چیز قطعی است و آن، این است که نگذارید این بیماری بر شما غلبه کند. از آن واهمه نداشته باشید. شما آن را شکست خواهید داد. ما بهترین تجهیزات پزشکی را در اختیار داریم، بهترین داروها را داریم که همه، همین اواخر تولید شده اند.

 

او با بیان اینکه واکسن کرونا در راه است، گفت که حالش بهتر است و شاید هم که مصونیت پیدا کرده باشد.

 

او هنگام پیاده شدن از هلی کوپتر ماسکش را از صورت برداشت و گفت که “احساس خوبی دارد”. سپس وارد کاخ سفید شد جایی که کارمندان در جنب و جوش بودند، آن هم بدون ماسک.

 

به گفته خبرگزاری‌ها ترامپ برخاستن از بستر بیماری و مرخصی از بیمارستان را با دقت و مانند یک شوی تلویزیونی تنظیم و عرضه کرد. او تلاش کرد مرخصی خود را چون رویدادی هیجان‌انگیز برای برنامه‌های خبری ساعات اول شب ارائه دهد.

 

فیلم مرخص شدن ترامپ از بیمارستان و بازگشتش به کاخ سید