وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ مرد عاشقی که 2000 سال در راه خواستگاری از معشوقه بود

مرگ مرد عاشقی که 2000 سال در راه خواستگاری از معشوقه بود

مرگ مرد عاشقی که 2000 سال در راه خواستگاری از معشوقه بود

به گزارش ایران ناز باستان شناسان ایتالیایی اسکلت مرد عاشقی ۲۰۰۰ ساله ای را در نزدیکی شهر هرکولانیوم کشف کردند که در حال خواستگاری به کام مرگ رفته است.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از اسکای نیوز؛ در سال ۷۹ پس از میلاد کوه وزوویوس شروع به فوران کرد و باعث ترس مردم منطقه شد. به طوری‌که ساکنین برای نجات جان خود با کمک کشتی از محل حادثه فرار کردند، اما برخی از افراد نتوانستند جان خود را نجات دهند و درگذشتند.

 

کشف اسکلت مرد دو هزار ساله

براساس گزارش‌ها، به تازگی باستان شناسان ایتالیایی اسکلت مردی بین ۴۰ تا ۴۵ ساله را در نزدیکی شهر هرکولانیوم کشف کردند. طبق بررسی‌های انجام شده، این مرد در حالی که سعی داشت از مواد مذاب آتشفشان وزوویوس و گاز‌های سمی فرار کند؛ کشته شد. به گفته محققان مرد قبل از مرگ صورت خود را به سمت بالا نگه داشته بود، زیرا گاز‌های مرگبار او را احاطه کرده بودند.

 

نظر باستان شناسان

فرانچسکو سرانو، باستان شناس ایتالیایی، در همین راستا گفت:”کسانی که در این مکان پیدا شدند، صورتشان به سمت پایین بود، اما صاحب اسکلت در تلاش بود تا کشتی‌ را پیدا کند. به گفته دانشمندان، این مرد به احتمال زیاد بلافاصله پس از برخورد مواد مذاب و گازی که دمای آن به ۵۰۰ درجه سانتی‌گراد رسیده بود،جان خود را از دست داد.”

 

پیر پائولو پترون، زیست شناس توضیح می‌دهد که وقتی دما به ۵۰۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، خون و مغز در حالت جوشیدن قرار می‌گیرند. در حالی که گوشت انسان تبخیر می‌شود. سپس فقط استخوان‌هایی باقی می‌مانند که نمی‌سوزند مگر اینکه دما به ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد برسد.

 

مردی که ۲۰۰۰ سال در راه خواستگاری ماند

بررسی‌های علمی حاکی از آن است که متوفی چیزی شبیه به کیف چرمی به همراه داشته و داخل آن جعبه چوبی حاوی انگشتر بوده است. همچنین کارشناسان بر این باورند که این مرد مرموز شاید در راه خواستگاری بوده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره