وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

 

سام اصفغری که نام واقعی اش حسام است , نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز خواننده مشهور بریتانیایی است

 

بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ، تا به حال روابط عاطفی مختلفی را تجربه‎کرده که هیچ‎کدام از آن‌ها به سرانجام نرسیده‌است. پس از گذشت تمام آن ها، او اخیرا با یک مدل ایرانی با نام سام اصغری وارد رابطه شده که به قول خودش، نیمه گمشده‎ او می‌باشد. اما سام اصغری چه کسی است؟

 

بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ، تا به حال روابط عاطفی مختلفی را تجربه‎کرده که هیچ‎کدام از آن‌ها به سرانجام نرسیده‌است. پس از گذشت تمام آن شکست‎عشقی‎ها، او اخیرا با یک مدل ایرانی با نام سام اصغری وارد رابطه شده که به قول خودش، نیمه گمشده‎ او می‌باشد.

 

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

 

بریتنی در اواخر سال ۲۰۱۷ رابطه خود را با سام اصغری، در شبکه‌های اجتماعی، به طور رسمی اعلام کرد. این زوج هالیوودی از آن زمان تا به امروز همیشه در کنار هم دیده شده‌اند.

 

آن‌ها از انتشار عکس‌های رمانتیک و دونفره خود ترسی ندارند؛ اما حقایقی از رابطه این دو ستاره وجود دارد که به احتمال زیاد از آن‌ها بی‌خبرید. اگر دوست دارید که با حقایق زندگی نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه‌مان باشید.

 

او متولد ایران است

 

سام اصغری در سال ۱۹۹۵ در ایران متولد شده‌است. نام واقعی او در شناسنامه حسام می‎باشد. او کوچیک‌ترین فرد خانواده و صاحب ۳ خواهر بزرگ‌تر از خودش است. پدر او در ۲ سالگی به آمریکا بازگشت و به عنوان یک راننده کامیون کار خود را آغاز کرد تا مقدمات حضور خانواده را فراهم کند. به این ترتیب سام در ۸ سالگی به همراه مادر و خواهرانش به آمریکا مهاجرت کردند.

 

او یک مربی بدنسازی است

 

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

 

سام اصغری از کودکی آرزو داشت که یک ستاره فوتبال شود، به همین دلیل در ۱۲ سالگی به باشگاه ورزشی لس‌آنجلس رفت تا در دانشگاه به‎صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کند. او که مدتی در تیم فوتبال نبراسکا بازی می‌کرد به دنبال حذف از لیست این تیم، افسردگی گرفت و مجبور شد برای گذراندن زندگی خود، در یک باشگاه بدنسازی کار کند. او حرفه بدنسازی را جدی گرفت و به تدریج تبدیل به یک مربی بدنسازی حرفه‌ای و به دنبال آن، مدل شد.

 

او کاهش وزن زیادی داشت

 

اگر چه اندام سام امروزه بسیار ورزیده و عضلانی است، اما افرادی که از قبل او را می‌شناسند، حتما می‌دانند که او از ابتدا چنین نبوده است. در واقع او قبل از زمانی که بریتنی اسپیرز را ملاقات کند، کاهش‌وزن زیادی داشته است.

 

پس از این که سام از تیم فوتبالش بیرون آمد، به دلیل رژیم غذایی ناسالم‌اش، به خصوص مصرف زیاد فست فودها، شکلات و نوشابه، اضافه‌وزن زیادی پیدا کرد. اما درست ۶ ماه پس از آن، تصمیم گرفت که رژیم غذایی‌اش را تغییر دهد.

 

او در عرض ۶ ماه توانست ۴۵ کیلوگرم از وزن‌اش را کم کند. رژیم غذایی او شامل ۲۵% پروتئین، ۱۵% سبزیجات و ۲۵% کربوهیدرات‌های پیچیده بود. او در طول روز ۱۵۰۰ کالری مصرف می‌کرد، ولی با ورزش چیزی حدود ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ را می‌سوزاند.

 

او بریتنی را اولین بار در موزیک ویدئو اش ملاقات کرد

 

سام اصغری و بریتنی اسپیرز همدیگر را در موزیک ویدیوی سال ۲۰۱۶ بریتنی با نام «Slumber Party» ملاقات کردند. در واقع سام در آن ویدیو به عنوان مدل انتخاب‌شده‌بود. شاید فکر کنید که رابطه بریتنی و سام به سرعت شکل گرفت، اما واقعیت چیز دیگری است.

 

بریتنی برای اولین بار سام را در حین فیلم‌برداری موزیک ویدئوی خود ملاقات‌کرد. اما پس از اتمام کار، او را از یاد برد. او در این باره می‌گوید: «من شماره سام را گرفتم، اما به کل او را فراموش کرده بودم. درست ۵ ماه بعد، زمانی که در حال تمییز کردن کیفم بودم، شماره او را در کیفم پیدا‌کردم. به نظر من او واقعا جذاب بود، از این رو با او تماس گرفتم و رابطه ما از همان جا شکل‌گرفت.»

 

او حامی بریتنی است

 

سام در هر شرایطی برای بریتنی یک حامی بود. او از گفتن این موضوع در شبکه‌های اجتماعی نیز هراسی ندارد. او بار‌ها گفته: «هر جا بریتنی به من احتیاج داشته باشد، کنارش هستم.» به عنوان مثال یک بار زمانی که بریتنی برای درمان بیماری روحی و جسمی‌اش روانه بیمارستان شد، سام در تمام مراحل کنارش بود. او جدا از مراقبت، به او انرژی نیز می‌داد و روحیه‌اش را نیز شاد می‌کرد.

 

بریتنی برای قدردانی از محبت‌های او در صفحه اینستاگرام‌اش نوشت: «من بیشتر از یک سال است که با این مرد در ارتباطم. او در هر شرایطی مشوق من بوده‌است. او همیشه کمک می‌کند که من انسان بهتری باشم. در واقع او به من یاد داد که حس کنم خوشبخت‌ترین زن روی زمین‌ام.»

 

او عاشق بچه‌ها است

 

همه چیز درباره سام اصغری نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز (عکس)

 

همانطور که می‌دانید بریتنی صاحب ۲ فرزند با نام‌های جیدن و پرستون است. شاید فکر کنید که سام علاقه‌ای به برقراری ارتباط با فرزندان بریتنی را ندارد، اما اینطور نیست؛ در حقیقت او عاشق بچه هاست

 

او گاهی اوقات فراغت خود را با آن‌ها می‌گذراند، مثلا با آن‌ها به استخر می‌رود یا این که اسکیت برد تمرین می‌کند. در هر صورت، فرزندان بریتنی هم مانعی برای رابطه عاشقانه آن‌ها نیستند و سام این موضوع را پذیرفته‌است.

 

او عاشق گربه است

 

سام عاشق حیوانات خانگی، به خصوص گربه است. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیاندازید، عکس‌های بچه گربه‌های او را خواهید دید. او حتی یک بار عکس دو بچه گربه را در صفحه‌اش منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا برای آن‌ها اسمی مناسب انتخاب‌کنند. مطمئنا بریتنی نیز از این علاقه سام به حیوانات خانگی، استقبال‌می کند.

 

سام در موزیک ویدیو‌های دیگری نیز حضور‎داشت

 

موزیک ویدیو بریتنی اسپیرز، تنها ویدیویی نبود که سام در آن حضور پیدا کرد. او در موزیک ویدیو‌های مشهور دیگری، چون «Work from Home» فیفت هارمونی نیز به عنوان مدل حضور داشت. در واقع او آنقدر جذاب است که نه تنها بریتنی، بلکه ستاره‌های دیگری نیز به همکاری با او تمایل نشان‌دادند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره